Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Apdrošinātājs: fotoradars uz šosejas pie Jaunolaines nepieciešams 8

20.maijs ir termiņš, kad saskaņā ar noslēgto līgumu visā Latvijā plānots uzstādīt stacionāros radarus. Apsekojot atlīdzību pieteikumu pieredzi par smagākajiem auto negadījumiem, apdrošināšanas sabiedrība «Balta» ir identificējusi vietas, kur radaru izvietošana būtu visnepieciešamākā.

«Baltas» datu izpēte liecina, ka daļa no Latvijā paredzētajām radaru izvietošanas vietām sakrīt ar teritorijām, kuras kā potenciāli bīstamākās identificētas arī atlīdzību pieteikumos. Kā zināms no publiskotās informācijas, stacionāros radarus ātruma ierobežošanai ir plānots uzstādīt uz Ventspils-Rīgas šosejas pagriezienā uz Tukumu, kā arī Baltezerā un Jaunolainē. «Baltas» atlīdzību pieteikumi liecina, ka šajās vietās notikuši vairāki nopietni satiksmes negadījumi, informē apdrošinātājs. Atlīdzību izmaksas liecina, ka aizvadītajā gadā smagākajos satiksmes negadījumos viegliem auto izmaksātās summas pārsniegušas pat 10, 20 un vairāk tūkstošus latu.

Pievieno komentāru

Komentāri 8

asdfgh

vaardam: kapeeec vajag pie dalbes luksofora?

pirms 7 gadiem, 2012.05.10 22:20

es, kas ta cic

Vernons 10.05.2012. 16:06:46 - he, nu atkal piekrītu, un gudrajās Eiropas valstīs tā arī dara
No savas pieredzes zinu par radariem pozitīvu piemēru Vācijā. Pirmkārt, tur jau labu laiku pirms radara ir zīme, kas brīdina par radara esamību (mēdz būt pat divas zīmes), tālāk - pats radars ir brīdināšanai nevis sodīšanai, un tas izskatās tā, ka pabraucot garām radaram pretī, virs šosejas, deg luksoforam līdzīgs tablo, uz kura precīzi skaitliski parāda tavu ātrumu (visos gadījumos) - ja brauc ātrāk par noteikumos paredzēto, tas cipars ir sarkans vai mirgojošs (tā aizrādot un atgādinot).
Kāds vācu polists man teica, ka šie radari tikai gadījumos, kad kāds pārsnbiedz ātrumu tā, ka apdraud visus (tipa 80 km/h posmā nesās uz 150 km/h), tad šis radars fiksē braucēju un nodod signālu dežurpostenim (parasti pie ļoti lielas pārsniegšanas no tuvējā posteņa arī lielceļu patruļa izbraucot apgaitā)

pirms 7 gadiem, 2012.05.10 16:46

Vernons

Vispār ceļu satiksmes Noteikumi sastāv no viena vienīga punkta - 10. kur katram satiksmes dalībniekam un citām personām ir jārikojas TĀ, lai neveidotu bīstamas situācijas un ... .
Citas personas ir tās, kas uzrauga satiksmi, projektē ceļus, organizē satiksmi. Tātad katram! Un katrs rīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamas situācijas un neradītu zaudējumus! Šodien zaudējumus rada nevietā paslēpts radars - zaglis, kas Tevi, mani, ikvienu no mums apzog, neatkarīgi no tā, ka nebija arī bīstama situācija, piemēram radars pie Ložmetējkalna, vai 100 metrus aiz zīmes 70 pirms Pūres. Kā neatņemama sastāvdaļa visur bija jābūt šai brīdinājuma zīmei! Radaru padarīšanai nav ne mazākā sakara ar kustības drošību!

pirms 7 gadiem, 2012.05.10 16:06

es, kas ta cic

piekrītu Vernonam, nevis Audit... ir jābūt braucējam tikai datorspēlē, lai principiāli pierpasītu, ka ārpilsētu ceļos ik pēc gabala kāds brauc ar 80 km'h. vajag ta domāt ar galvu nevis hormoniem!
Ja tev jābrauc ar 90 km/h, un jāapdzen fūre ar 80 km/h dabā, atbilstoši noteikumiem un likumiem, tas ir varen nepatīkami, jo apdzīšanas ceļš 10 km/h starpībai būs ļooooti garš un nedrošss (garām garai fūrei), bet apdzenot ar 100-110 km/h tevi nofočēs radars vai kādu nositīs (garām fūrēm sānos vienmēr ir frontālas sadursmes drauds ar pretējā virzienā "lidojošo"). Rezultātā, lai būtu droši un pēc noteikumiem, esi spiests pamatīgu gabalu vilkties uz 80 km/h aiz fūres.
Lai labāk pielektu iesaku dabā pārbaudīt to pašiem - lai viens vāģis brauc ar 80 km/h, un otrs to mēģina apdzīt ar 90 km/h. Gribētu redzēt, cik ilgi tas notiks un kā veiksies attiecībā pret pārējiem satiksmes dalībniekiem...

pirms 7 gadiem, 2012.05.10 15:46

Vernons

Auditam par Fūrēm un autobusiem! Pacelt ātruma limitu viesiem līdz 100 km stundā un aizmirst par problēmas esamību. Cepās ceļu policija, lai savu dīkdienību padarītu par svarīgu esam! Tas jau vairs nav normāli, ka nesatraucas par to ka fūre brauc 80 un tai garām jātiek ar 90 km/h. Aizmirsuši esam ka uz Jūrmalas ceļa bija iespējams braukt ar 110 km/h padomijas laikos ar tā laika mašīnām!
Problēma ir brīdinājuma signālu nerādīšanā, distances nozagšanā un straujā ātruma samazināšanā. Respektīvi priekšā esošam ir jāpiespiež ar savu rīcību garantēt drošību, kā to paredz CSN.

pirms 7 gadiem, 2012.05.10 15:15

Zintis

Un noteikti pie tā foršā apļa uz Brankām!

pirms 7 gadiem, 2012.05.10 14:32

Audit

Manis pēc kaut ik pa 1 km! Strādā tie aparāti un savu darbu padara labi! Vel varētu apdeitot, lai atsevišķi atpazīst fūres, kam max 80 km/h Latvijā un autobusus, kam max 90 km/h Latvijā bet reāli ir stipri vairāk!

pirms 7 gadiem, 2012.05.10 13:38

Jelgava