Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Aptauja: Netic, ka pārkāpumu fiksēšana par ātruma pārsniegšanu virs 15 kilometriem stundā būtiski uzlabos braukšanas kultūru 2

Ir savākts nepieciešamais 10 000 iedzīvotāju atbalsts, lai vērstos Saeimā ar iniciatīvu par fotoradariem, fiksējot tikai tos pārkāpumus, kur atļautais braukšanas ātrums ir ticis pārsniegts par vairāk nekā 15 kilometriem stundā. Vairāk nekā puse – 56 procenti – Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka šādas iniciatīvas apstiprināšana Saeimā būtiski neuzlabos autovadītāju braukšanas kultūru.

To atklāj pētījumu aģentūras «TNS» septembrī veiktais pētījums. Vairāk nekā trešā daļa – 36 procenti – uzskata, ka šādas iniciatīvas apstiprināšana Saeimā būtiski uzlabos autovadītāju braukšanas kultūru.Astoņiem procentiem aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā, informē «TNS» pārstāve Laura Vendele. Aptauju «TNS» veica no 18. līdz 20.septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 600 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Vernons

Lai būtiski uzlabotu braukšanas kultūru ir jāmaina vecie kritēriji drošai satiksmei pret jauniem. Viena no būtiskākām lietām ir katra tiesiska paļāvība, ka arī citi satiksmes dalībnieki šos Noteikumus ievēros. Tas nozīmē ka ar savu rīcību garantēs drošību. Ātrums ir mūsu sabiedrotais, ne viss ienaidnieks, kā to mēģina pasniegt prevencijas pārvaldes priekšnieks. Noziegums ir šī ātruma samazināšana bez savlaicīgiem brīdinājuma signāliem. Un CSN ir spēkā pie konkrētiem ātruma limitiem katrā konkrētā ceļa posmā. Kas attiecas uz ātrumu ārpus apdzīvotām vietām, tad ar to +15 un +20 km/h braucam jau sen. Bet ar brīdinasjuma signāliem un to lietošanu esam iebraukuši auzās. Vispirms jāsakārto ceļu satiksmes Noteikumi un jāieliek atpakaļ sadaļa "Brīdinājuma signāli" un jādefinē to lietošana! Tas jau nav normāli, ka es esmu nogulējis savu ceļu un tikai strauji bremzējot, kas ir aizliegts, spēju izpildīt sev tīkamu manevru. Tādā veidā es izraisu avāruju, kurā parasti avārijas izraisītājam visa pasaulu vainīga, tikai ne PATS.
Grūtāk un dārgāk ies ar psiholoģiju, kuras vecos steriotipus "ievēro distanci" būs grūti salauzt. Katram, uzsveru katram ir tiesības un pienākumi, ka katrs pats un citi šos Noteikumus ievēros un drošību garantēs sev un citiem. Tas ir tiesiskās paļāvības princips (CSN 6.).
Ir oficiali japalielina atļautais braukšanas atrums smagajiem 90 km/h un dadzas problēmas atkritīs pašas no sevis. Smagie šo kostības ātrumu arī saprātīgi bremzē.

pirms 7 gadiem, 2012.09.25 11:16

Jelgava