Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Latvenergo» darbinieks Jelgavā uzvar konkursā «Klientu servisa lepnums 2012» 2

«Latvenergo» klientu apkalpošanas konsultants Igors Gobalovs, kurš strādā Jelgavā, uzvarējis konkursā «Klientu servisa lepnums 2012».

Konkursa fināls noritēja konferences «Laba servisa dienas 2012» laikā, kur konferences dalībnieku klātbūtnē demonstrēja savas profesionālās iemaņas, risinot klientu servisa konfliktsituāciju kopā ar «Karaliskā improvizācijas teātra» aktieri Ģirtu Runātāju.«Ir ļoti patīkami, ka mūs un mūsu darbu novērtē. Šajās «Laba servisa dienās» ikviens, kas strādā klientu servisā, var lepoties un uzslavēt sevi un kolēģus par to, ka mēs visi kopā darām lielisku darbu,» atzīst konkursa uzvarētājs. Konkurss šogad notika trešo reizi, kurā nosaka labākos dažādu nozaru klientu apkalpošanas speciālistus, atgādina uzņēmuma komunikācijas projektu vadītāja Ilvija Līvmane.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

легкие деньги

этот сайт для дураков,и их кашельков!

pirms 6 gadiem, 2012.12.08 20:20

Jelgava