Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Lielāko daļu pašvaldībās pieejamo pakalpojumu sniegšanas procesu vērtē kā sarežģītu

Tikai viena trešdaļa no pašvaldībās pieejamiem pakalpojumiem tiek raksturota kā tādi, kam ir vienkāršs sniegšanas process - iesaistīts ir viens darbinieks un pietiek ar vienu kontakta reizi, kā arī lēmumu pieņem viens darbinieks.

Taču vairumā - 69,1% - gadījumu pakalpojumu sniegšanas process novērtēts kā ne vienkāršs, secināts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pasūtītajā pētījumā, ko veica uzņēmums "Corporate&Public Management Consulting Group".Apkopojot 100 pašvaldību sniegto informāciju, noskaidrojies, ka 40,3% no pašvaldību sniegtajiem pakalpojumiem ir ar vidēji sarežģītu sniegšanas procesu - parasti ir iesaistīts vairāk nekā viens darbinieks, ir nepieciešamas vairākas kontaktēšanās reizes vai ir nepieciešama citu iesaistīto līdzdalība lēmuma pieņemšanā.Tikmēr 18,3% pakalpojumu ir novērtēti kā ar sarežģītu sniegšanas procesu, kur ir nepieciešams saņemt papildu informāciju no citām iestādēm, bet 10,5% ir novērtēti kā ar ļoti sarežģītu procesu, kur vajadzīgi saskaņojumi, kas jāsaņem no citām iestādēm.Noskaidrots arī, kāds ir pieprasījums par pašvaldību pakalpojumiem. Vidēji 46,4% no visu pašvaldību visiem novērtētajiem pakalpojumiem raksturoti kā tādi, kam ir mazs pieprasījums (ir pieprasīts aptuveni vienu reizi mēnesī, vai arī līdz 10 reizēm gadā (neregulāriem pakalpojumiem).Bet 27,4% pakalpojumu ir ar vidēju pieprasījumu (ir pieprasīts vienu līdz divas reizes katru nedēļu (regulāriem pakalpojumiem), vai arī līdz desmit reizēm mēnesī (neregulāriem pakalpojumiem)). Savukārt tikai neliela daļa -18,1% - ir ar lielu pieprasījumu - ir vairāki pieprasījumi katru dienu. Gada laikā 8% no piedāvātajiem pakalpojumiem nav pieprasīti vispār.

Pievieno komentāru

Jelgava