Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

No šodienas par fotoradaru fiksētajiem pārkāpumiem netiks sastādīti administratīvā pārkāpuma protokoli; nākamnedēļ tie darbu turpinās 5

No šodienas līgums, kas tika noslēgts starp Valsts policiju un komersantu «V-Traffic», ir izbeigts. Tas nozīmē, ka komersanta radari  joprojām var atrasties uz ceļiem, taču Valsts policija par to fiksētajiem pārkāpumiem administratīvā pārkāpuma protokolus nesastādīs.

Pašlaik norisinās sarunas par  iespēju noslēgt pagaidu vienošanos ar komersantu, lai ātruma kontrole uz Latvijas ceļiem pārejas periodā tiktu nodrošināta tādā pašā līmenī, skaidro policijas pārstāve Lita Juberte. Kamēr norit sarunu process un  fotoradaru darbība ir pārtraukta, uz ceļiem pastiprināti strādās policijas darbinieki. Atļautā braukšanas ātruma kontrole tiks nodrošināta ar rokas radariem un ceļu policijas ekipāžām. Tāpat uz ceļiem savu darbu turpinās arī četri Valsts policijas fotoradari, kas darbojas no 2008.gada. Valsts policija atgādina, ka atļautais braukšanas ātrums ir jāievēro jebkurā gadījumā, lai neradītu bīstamas situācijas uz ceļiem un neapdraudētu savu, savu tuvinieku un citu cilvēku veselību un dzīvību.Par to, kad tieši fotoradari atkal atsāks darboties, policija informēs nākamās nedēļas sākumā.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

eppo

Vernon un Resnais! Jums vajadzētu satikties - būs par ko parunāt.Varbūt dzims jauna mīlestība. Tikai bērnus netaisiet - tā jau pamuļķu pietiek:)

pirms 7 gadiem, 2012.09.29 06:21

Vernons

Resnais, trešajā jautājumā Tev nepiekrītu! Piemērs - autobuss "Setra UL 416 HDH", diska bremzes, priekšā distances tempomāts!!!! ABS un vēl visādi pekstiņi salikti autobusā Aizmugurē brauc ne viss opis ar Žigulīti, bet jaunais BMW. Pēkšņi no blakus joslas autobusam priekšā ielec kāds, kurš ar galvu nedraudzējas un strauji nobremzē. Autobusa vadītājam nav nekas jādara, pat kāja no gāzes pedāļa nav jānoņem, jo autobuss adekvāti strauji apstājas. Aizmugurē esošais BMW ir ielicis autobusam pakaļā. Tas kurš izprovocēja sadursmi aizbrauks, bet upuri situācijai paliks. Tādēļ autobusos šoferi sāk likt video reģistratorus, lai sodu par sadursmes izraisīšanu saņemtu vainīgais. Uzziņai, autobuss "Setra" ir 12 metrus garš, braucot ar ātrumu 50 km/h, pēkšņi strauji bremzējot apstājas 15 metros. Arī šis moments tiek trenēts un katram tas ir jāpārliecinās pr savām un autobusa spējām.
Bet Tu neiepazinies ar manis uzrakstīto CSN punktu rindu! Priekšā braucošam bremzējot ir jāgarantē drošība! Ne velti es, opis, ar K-700 braucu!

pirms 7 gadiem, 2012.09.28 23:07

Resnais

piekrītu Vernonam. Braucot pa Rīgu un iekļaujoties plūsmā tā uz 60-70 ieraugu fotoradaru, spēcīgi uzspiežu pa bremzēm. Negribas tikt kadrā, jo neizmantoju numura fliperus. Rezultātā izveidojas avārijas situācija. Tā vietā lai būtu normāla plūsma uztaisa tādu gemaroju. Rīgā uz 50 brauc tikai mācībnieki, un kuram gribas būt nostumtam ar fūri kaut kur slāvu apļa rajonā.

Otrs. Valsts policija atgādina, ka atļautais braukšanas ātrums ir jāievēro jebkurā gadījumā. Tas nav obligāti! Var braukt arī ar mazāku ātrumu. Bet tad tevi stumj.

Trešais. Vernon, nevajag aizmirst, ka pa ielām pārvietojas dažādi transportlīdzekļi. Opapa žigulītis nebremzē tā, kā to dara jaunais BMW. Ja ziemā tāds BMW sabremzējas dēļ fotoradara, vai uz ceļa guloša ierieibušā, tad opītis ar žigulīti vai veco golfvāgenu ar sliku riepām ir tam pakaļā. Un BMW šeit nebūs vainīgs.

Ātrums tiek pasniegts kā noziegums, bet vai autoostā autobuss nesās uz 100, ka nonesa sētnieci? Pārlidojot Lielupes tiltu uz 80 ir kas slikts noticis? Tā brauc pat VP busiņš (reiz tam sekoju). Blonda aita pie stūres uz 0 vai 20 kmh sataisīs vairāk mēslus nekā Vernons pie 80 kmh. Vakar skatos no mazāksvarīga izlien ārā līdz ceļa vidum un noslāpst. Bet tiesības noteikti ir kabatā!

pirms 7 gadiem, 2012.09.28 18:00

Vernons

"Valsts policija atgādina, ka atļautais braukšanas ātrums ir jāievēro jebkurā gadījumā, lai neradītu bīstamas situācijas uz ceļiem un neapdraudētu savu, savu tuvinieku un citu cilvēku veselību un dzīvību."
Ja ceļu policija arīm pati kadreiz izlasītu CSN šādā secībā, 119., 118.4., 70., 73., 77., 10., 6. un 4., tad varbūt arī kauns paliktu kaut ko tādu rakstīt!
Man viens uzdeva jautājumu, kāpēc es tik idiotiskā secībā to rakstu. Izlasiet un atbilde radīsies pati no sevis!

pirms 7 gadiem, 2012.09.28 17:00

Vernons

Katrs pats sev policists. CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem, katrā konkrētā ceļa posmā. Vadītāja reakcijas laiks ir ap sekundi! Vienā sekundē, braucot ar atrumu 90 km/h, nobraucam 25 metrus, lai uztvertu notiekošo uz ceļa nepieciešamas apmēram trīs (3) sekundes, bet lai brīdinātu citus un garantētu drošību, par sava ātruma samazināšanu nepieciešamas ieslēgt brīdinājuma signālu, vai signālus vismaz 8 sekundes pirms manevra, ja samazina ātrumu, vai 200 metrus pirms ikviena manevra. Tadas prasības CSN ir par brīdinājuma zīmju uzstādīšanu uz ceļiem.
Pilsētā signālu ilgumam jābūt vismaz 5 sekundes ilgam, vai vismaz 50 metrus garā posmā!
Jo ikviens ātruma samazinājums, bez savlaicīgiem signāliem, ir noziegums.
Tieši par šo CSN ir "caurums". Mums tiek uzspiests ātrums kā noziegums, bet ātruma samazināšanai nez kāpēc nepievērš uzmanību. Tie laiki, kad uz aizmugurējā borta rakstīja "Ievēro distanci" ir aizgājuši nebūtībā, jo ar to tika aizstātas auto būvētāju neatrisinātās problēmas. Ar skatīšanos spoguļos un savlaicīgu brīdinājuma slēgšanu mēs garantējam drošību vispirms jau pašiem sev un tad arī automātiski citiem. Tā kā es braucu ar padomju laika traktoru K-700, tad iesaku silti par to aizdomāties! Vēlu veiksmi!

pirms 7 gadiem, 2012.09.28 16:55

Jelgava