Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pētījums: 70,1% no pašvaldību pakalpojumiem tiek sniegti bez maksas

Lielākā daļa jeb 70,1% no pašvaldību sniegtajiem pakalpojumiem ir pieejami bez maksas, liecina Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pasūtītā pētījuma dati, ko veica uzņēmums «Corporate&Public Management Consulting Group».

Noskaidrots, ka 15% no sniegtajiem pašvaldību pakalpojumiem ir maksas, par 7,8% tiek iekasēta pašvaldības nodeva, bet par 3,7% pakalpojumu - valsts nodeva. Kombinēti maksa un pašvaldības nodeva vai maksa un valsts nodeva tiek iekasēta 1,7% pakalpojumu.Visvairāk pakalpojumi pašvaldībās tiek sniegti fiziskām personām - vidēji 48% no visiem pakalpojumu saņēmējiem, bet 28% ir privāto tiesību juridiskās personas, savukārt 24% no pakalpojumu saņēmējiem ir publisko tiesību juridiskās personas.Pētījumā arī noskaidrots, ka vidēji 47,7% no pilnajā pašvaldību pakalpojumu sarakstā iekļautajiem pakalpojumiem viena pašvaldība sniedz bez partneru iesaistes, 28,1% pakalpojumu sniegšanā ir iesaistītas valsts pārvaldes iestādes, 18,5% - privātais uzņēmums vai nevalstiska organizācija, 14,2% - cita pašvaldība. Tādējādi vidēji 44% no visiem pakalpojumu sniedzējiem ir pašas pašvaldības saviem spēkiem, 26% valsts pārvaldes iestādes, 17% privātais uzņēmums vai nevalstiska organizācija un 13% - cita pašvaldība.Kopumā klientu apkalpošanā visvairāk pielietotais kanāls ir speciālisti - 24%, kas sniedz pakalpojumu klātienē, 15% pakalpojumi tiek sniegti izmantojot pasta starpniecību, 13% pakalpojumu tiek sniegti ar e-pasta palīdzību, 11% gadījumu - speciālistiem konsultējot pa telefonu. Tāpat konsultācijas pašvaldībās var saņemt, izmantojot faksa, centralizētā informatīvā tālruņa un klientu pakalpošanas struktūrvienību palīdzību.Datus par pieejamiem pakalpojumiem pētījuma veicējiem sniegušas 100 no 119 pašvaldībām.

Pievieno komentāru

Jelgava