Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pie Dienvidu tilta Rīgā sākta tuneļa izbūve zem Bauskas ielas un Čakstes gatves; paveiktais ļaus apiet pilsētas centru virzienā uz Jelgavu 4

Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecības darbi rit saskaņā ar plānu - sākta tuneļa izbūve zem Bauskas ielas un Jāņa Čakstes gatves, kā arī Bauskas ielas divu līmeņu krustojuma izbūve, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.

Tāpat ir uzsākta Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas divu līmeņu šķērsojuma uzbrauktuvju un nobrauktuvju balstu būvniecība.Kopš šā gada vasaras, kad atsākušies darbi pie Dienvidu tilta, ir veikta caurtekas rekonstrukcija, pabeigta gājēju tuneļa konstrukciju izbūve pie Gulbju ielas, kā arī daļēji pabeigts apbraucamais ceļš Ziepniekkalna ielā. Tāpat ir izbūvētas pazemes komunikācijas - lietus ūdens kanalizācijas sistēmas, maģistrālā ūdensvada, gāzes vada, telekomunikāciju, saimniecības kanalizācijas, siltumtrases, apgaismojuma tīklu, vājstrāvas elektrotīklu, kā arī augstsprieguma elektrotīklu izbūve.Šobrīd ir pabeigta Jāņa Čakstes gatves gultnes izbūve no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai, atsevišķos posmos ir izbūvēta arī asfaltbetona seguma apakškārta.Kā ziņots, Dienvidu tilta trešās kārtas darbi no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai ietver jaunas automaģistrāles, Jāņa Čakstes gatves un nobrauktuvju izbūvi no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai. Satiksmes mezglā paredzēti divi divlīmeņu šķērsojumi - Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums, kā arī Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas šķērsojums.Dienvidu tilta trešā kārta kopā ar Slāvu maģistrālo transporta mezglu un ar Dienvidu tiltu ļaus apiet pilsētas centru tranzīta satiksmei virzienā uz Jelgavu, Bausku, Ogri, Siguldu, Saulkrastiem, Vecmīlgrāvi un Carnikavu. Tas dos iespēju samazināt transporta plūsmu Krasta ielā un 11.novembra krastmalā, kā arī atslogot Salu tiltu. Tādējādi palielināsies arī tranzīta automaģistrāles «Via Baltica» caurlaides spēja, norāda Satiksmes departamenta speciālisti.Satiksmes mezgla kopējā platība atbilstot 86 futbola laukumiem - tā ir 350 456 kvadrātkilometrus liela, tai skaitā 263 940 kvadrātmetri ir zālāja platība, bet 86 516 kvadrātmetri - ielu, divlīmeņu šķērsojumu brauktuvju, gājēju un velosipēdu ceļu kopējā platība. Ielu kopējais garums ir 2,8 kilometri, ceļa un gājēju metāla drošības barjeru kopējais garums - gandrīz 11 kilometri, bet prettrokšņa sienu kopējais garums - 1,2 kilometri.Būvniecības procesā plānots izmantot 16 590 kubikmetrus betona, dzelzsbetona konstrukcijām būvniecības gaitā plānots izmantot 1943 tonnas tērauda, kā arī 38 355 tonnas dažādu veidu asfaltbetona.Kā ziņots, Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla jeb Dienvida tilta trešās kārtas no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai būvniecības darbi tika uzsākti 2009.gada maijā, bet ekonomiskās lejupslīdes ietekmē tos pārtrauca 2010.gadā. Šobrīd atklāta konkursa rezultātā atlikušos būvdarbus veic pilnsabiedrība «ACB, Tilts un Viadukts», un saskaņā ar līgumu tos plānots pabeigt nākamā gada 31.oktobrī.Līdz šim no Rīgas pašvaldības budžeta 2010.gadā Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvniecībai iztērēti 10,26 miljoni latu, ar šiem līdzekļiem pietika 30% no paredzētajiem būvniecības darbiem.

Pievieno komentāru

Komentāri 4

Kāzu Viesis

Eu, jūs visi esat slimi, vai ???
Nedara - slikti. Dara - slikti.
Kad Jums vienreiz būs labi ?

pirms 6 gadiem, 2012.11.27 16:48

Varvara

Vēl ir svarīgi paspēt iztukšot Rīgas kasi tā, lai tai varai, kas nomainīsies, nekas nepaliktu, tikai parādi, un tad varēs runāt par lepno dzīvošanu Ausainā laikos! :)

pirms 6 gadiem, 2012.11.27 16:17

Vara

Rīgā tagad pats svarīgākais ir Maskavas piepilsēta un šoseja uz Maskavu! ;)

pirms 6 gadiem, 2012.11.27 16:15

Eda

Ja uzbūvē tikai posmu līdz Ziepniekkalna ielai, īsti neredzu kā tas atvieglos ceļu maršrutā Dienvidu tilts - Jelgavas šoseja. Jāgaida, kad uztaisīs posmu līdz Jelgavas šosejai, ko sauc, laikam, arī par Tīraines ielu. Kaut kad gan lasīju, ka tas neesot tuvākajos plānos. Varbūt ja vara pilsētā nomainīsies...

pirms 6 gadiem, 2012.11.27 15:58

Jelgava