Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Plāno liberalizēt prasības reklāmas objektu izvietošanai gar ceļiem

Satiksmes ministrija (SM) sagatavojusi noteikumus, kas paredz liberalizēt atsevišķas prasības reklāmas objektu izvietošanai gar ceļiem, vienlaikus kā prioritāti saglabājot satiksmes drošību.

Noteikumi paredz samazināt reklāmas objektu izvietošanas attālumus krustojumos no pašlaik noteiktajiem 30 līdz 25 metriem.Tāpat no pašreizējiem 30 līdz 40 palielināts vienā informācijas objekta plaknē lietojamo vārdu, attēlu vai simbolu skaits.Plānots arī noteikt, ka minimālais attālums starp reklāmas objektiem, kas izvietoti viens aiz otra, ir vismaz 25 metri, izņemot reklāmas, kas izvietotas sabiedriskā transporta pieturvietu paviljonos.Noteikumos precizēts, ka Ceļu satiksmes drošības direkcijas izvietotie informatīvie plakāti par satiksmes drošību nav uzskatāmi par reklāmu.Izmaiņas noteikumos pirmdien, 9.janvārī, skatīs Ministru kabineta komiteja.

Pievieno komentāru

Jelgava