Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

POIC pērn saņēmis 13 088 ziņojumus 1

Pašvaldības operatīvās informācijas centrā (POIC) saņemto ziņojumu skaits ar katru gadu aug – pērn saņemti 13 088 ziņojumi, un tas ir par 371 vairāk nekā 2016. gadā, informē pašvaldība.

Pērn saņemto ziņojumu skaits salīdzinājumā ar 2016. gadu audzis par 2,9 procentiem. No 2017. gadā saņemtajiem 13 088 ziņojumiem 204 ir par Jelgavas novadu, 111 – par Ozolnieku novadu, bet pārējie – par Jelgavas pilsētu. Salīdzinājumam: 2016. gadā POIC saņēma 12 717 ziņojumus, 2015. gadā – 10 650.

Pērn POIC apstrādājis 528  iedzīvotāju pieteikumus pilsētas interaktīvajā kartē www.karte.pilsetsaimnieciba.lv, bet pārējie pieteikumi saņemti no iedzīvotājiem, inženieriem, sadarbības partneriem, operatīvajiem dienestiem, monitoringa sistēmām un citiem avotiem, tostarp pa bezmaksas tālruni 8787. Pagājušajā gadā tika uzlabota interaktīvā karte, lai to ērti būtu lietot arī mobilajās ierīcēs. Taču, izvērtējot situāciju un cilvēku paradumus, šobrīd izstrādes procesā ir jauna – modernāka – mobilā lietotne.

Visvairāk ziņojumu – 1136 (2016. gadā – 668) – pērn saņemts par problēmām uz ielām un ietvēm, piemēram, iedzīvotāji informējuši par to, ka uz ceļa braucamās daļas kaut kas izlijis, par slidenām ietvēm, sabojātu bruģi, otra aktualitāte ir ziņojumi par klaiņojošiem un pazudušiem dzīvniekiem – 1046 ziņojumi (2016. gadā – 1012). 1029 ziņojumi pērn saņemti par problēmām ar satiksmes organizācijas līdzekļiem (2016. gadā – 1005), 658 ziņojumi – par ielu apgaismojumu (2016. gadā – 753), 582 ziņojumi (2016. gadā – 611) saņemti par problēmām hidrotehniskajās būvēs (piemēram, kolektoros, sūknētavās, lietus ūdens kanalizācijā, grāvjos, akās), 360 ziņojumi (2016. gadā – 451) bijuši par problēmām pilsētas zaļajās zonās, 187 ziņojumi (2016. gadā – 257) – par problēmām ar ceļa zīmēm.

Divkāršojies pieteikumu skaits par sabojātām pieturām – pērn saņemti 62 šādi ziņojumi, 2016. gadā – 34. Par trešo daļu audzis ziņojumu skaits par bojātiem soliņiem un atkritumu urnām – pērn saņemti 68 ziņojumi, bet gadu iepriekš – 44. Gādājot par iedzīvotāju ērtībām, pilsētā uzlabota infrastruktūra. Ir izveidotas jaunas autobusu pieturas, uzstādīti papildu soliņi, atkritumu urnas, taču arvien vairāk ziņojumu saņemts par to, ka šī infrastruktūra ir sabojāta.

Latvijas atvērto tehnoloģiju asociācija (LATA) atzinīgi vērtē viedu atvērto tehnoloģiju izmantošanu POIC darbībā, un iestāde pirmo reizi ir konkursa “Latvijas atvērto tehnoloģiju asociācijas balva 2017” nominantu vidū. 1. februārī notiks LATA gadskārtējā konference “Atvērtās tehnoloģijas – no datiem līdz zināšanām”, kuras laikā tiks pasniegtas LATA balvas par ieguldījumu atvērtu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izstrādē, izmantošanā un popularizēšanā. Apbalvojums tiks pasniegts trīs kategorijās: atvērtākā iestāde, izcilākais risinājums biznesā, fiziskas personas būtiskākais ieguldījums atvērto tehnoloģiju popularizēšanā.


Foto: Jelgavas pašvaldība

Pievieno komentāru

Komentāri 1

?

Jau vairākas reizes ziņots par ziemas laikā netīrītu ietvi. Pieteikums spītīgi tiek dzēsts, ietve kā nav tīrīta tā nav. Nesaprotu kas par lietu, laikam tā zemes pleķa īpašniekam labs jumts.

pirms 7 mēnešiem, 2018.01.18 21:28

Jelgava