Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Salkazanovs: Degvielas cenas dzen stūrī gan pasažieru pārvadātājus, gan valdību 3

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas biedri šodien pulcējušies kopīgā sapulcē, lai pārrunātu patlaban valdošo ekonomisko situāciju, un ir nobažījušies par degvielas cenu augšanu. Patlaban valsts mērogā veidojas kopumā ap 8,2 miljonu latu budžeta deficīts sabiedriskā transporta sadaļā, un pašreizējā tendence iedzen stūrī gan pārvadātājus, gan valdību.

Par to aģentūrai LETA sanāksmes pārtraukumā pa tālruni pastāstīja Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents un SIA «Jelgavas Autobusu parks» valdes loceklis Pēteris Salkazanovs.Viņš skaidroja, ka atbilstoši Valsts SIA «Autotransporta direkcija» (ATD) centralizētajam lēmumam gandrīz visi pārvadātāji ir spiesti no 1.aprīļa paaugstināt tarifus starppilsētu pārvadājumiem, savukārt vietējo reģionālo un pilsētu maršrutos pārvadātāji pārsvarā nemaina tarifus.Lielas bažas pārvadātājiem esot saistībā ar degvielas cenu pārmaiņām.Saistībā ar tarifu pārmaiņām viņš minēja, ka lielākā daļa pārvadātāju to uztver kā nepieciešamu normu, kuru nosaka pasūtītājs - ATD, tāpēc tam grūti iebilst, jo pasūtītājam nav citas izejas.Savukārt Jelgavas pilsētas maršrutos tarifi paliek nemainīgi un tie tiks paaugstināti tikai starppilsētu maršrutos atbilstoši ATD prasībām, pauda Salkazanovs.SIA «Migar» valdes loceklis Uldis Valters skaidroja, ka Jelgavas novada reģionālajos maršrutos tarifi paliks nemainīgi.Arī SIA «Dobeles autobusu parks» (DAP) valdes priekšsēdētājs Ārvaldis Laumanis skaidroja, ka DAP līdzīgi mainīsies vien starppilsētu maršruti, bet vietējo un reģionālo maršrutu tarifi paliks nemainīgi. «Mūsu gadījumā, piemēram, maršrutā Dobele-Rīga tarifs augs par aptuveni astoņiem procentiem,» pauda Laumanis.Kā ziņots, Zemgalē vienīgi Bauskas pārvadātājs SIA «AIPS» nemainīs tarifus arī vairākos starppilsētu maršrutos, jo tas neesot ekonomiski izdevīgi un pārvadātājs nesaņem valsts dotāciju, aģentūrai LETA skaidroja SIA «AIPS» valdes priekšsēdētājs Uldis Kolužs.Ar šā gada 1.aprīli autobusu un vilcienu starppilsētu nozīmes maršrutos spēkā stāsies jauni tarifi - kāpums vidēji 5% līdz 7% apmērā, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja ATD.Plānots, ka jauno tarifu ieviešana jau šogad valstij ļaus ietaupīt aptuveni 1,8 miljonus latu un biļešu cenu kāpums pasažieru plūsmu būtiski neietekmēs.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

pensis

Nikas neko nedzen-pilnīgas muļķības! Vajadzētu jums skābekli piegriezt un tās uzpūstās algas apcirpt-visa problēma!!!

pirms 7 gadiem, 2012.03.23 21:27

Morelttts

Salkazanov - neruna mulkibas, visem Jums valde 400 Ls algu un visa autobusu kustiba butu pa pirmo. Vienkarsi mazinas Jusu pelna ko kabata iegrust, nonem sev no algas nost un tad murkski

pirms 7 gadiem, 2012.03.23 20:18

Jelgava