Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Bite Latvija» pārmet, ka «Tele2» bloķē «Bites» zvanus 9

Pēc «Tele2» paziņojuma paaugstināt cenas mobilajiem sakariem un Konkurences padomes (KP) ierosinātās tirgus uzraudzības lietas saasinājusies konkurences cīņa starp «Tele2» un «Bite Latvija», novēroja biznesa portāls «Nozare.lv».

Jau līdz šim reklāmās konkurenti apmainījušies dzēlībām, bet drīz pēc «Tele2» paziņojuma Rīgas centrā uz «Stockmann» ēkas parādījās jauna «Bite Latvija» reklāma, diezgan tieši uzrunājot «Tele2»: «Pamanījām, ka savās reklāmās salīdzināt mūsu tīklu ar savējo. Jau gribējām ko teikt par novecojušo informāciju, bet sapratām, ka tam, kurš lielās ar savu izmēru, ir daudz citu problēmu. Hei, jūtam līdzi!»

Tagad «Bite Latvija» radušās aizdomas, ka «Tele2» veicot balss zvanu ierobežošanu no sava konkurenta «Bite Latvija» tīkla, biznesa portālam «Nozare.lv» atklāja «Bite Latvija» ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Pēdējās dienās uzņēmuma darbiniekiem bijušas problēmas sazvanīt mobilā operatora «Tele2» numurus, portālam apstiprināja arī valdes locekle Kristīne Britāne. Kā izrādās, «Tele2» klienti, saņemot šos zvanus, sākumā dzird automātisku balss ziņojumu, ka, iespējams, viņiem zvana kāds reklāmas aģents un jāveic papildu darbība atbildēšanai.

Savukārt «Tele2» atgādina, ka līdzīgu brīdinājumu ieviešanu Lietuvā savulaik esot uzsākusi «Bite Lietuva», bet pēc varasiestāžu atzinuma par tādas rīcības pretlikumību esot bijusi spiesta no tā atteikties.

Latvijā notiekošo «Tele2» skaidro ar centieniem pasargāt savus klientus no «Bite Latvija» agresīvā telemārketinga.

«Pēdējo mēnešu laikā klienti sūdzas par traucējošiem zvaniem no vairākiem uzņēmumiem, tajā skaitā «Bite Latvija», kuri piekopj agresīvu pārdošanu pa telefonu. Tā kā klienti mums jautā, vai ir iespējams šādus zvanus bloķēt, esam ieviesuši sistēmu, kura brīdina klientus, ja zvans tiek saņemts no numura, par kuru klienti ir iepriekš aktīvi sūdzējušies. Klients tādējādi var pats izlemt, vai atbildēt uz šādu zvanu vai arī to ignorēt. Šis ir viens no jaunajiem «Tele2» klientu drošības risinājumiem, līdz ar izmaksu kontroles pakalpojumu, kas savukārt būs pieejams no 1.jūlija. Citās Eiropas Savienības valstīs šāds agresīvs telemārketings ir aizliegts vispār, tādēļ mēs aicinām arī Latvijā izvērtēt šādas prakses lietderību,» paskaidroja «Tele2» drošības dienesta vadītājs Jānis Miķelsons.

«Šāda ienākošo un izejošo zvanu analizēšana no «Tele2» puses ir vērtējama kā pretlikumīga,» uzskata Renčaks, piebilstot, ka no 18.jūnija vakara sācis strādāt speciāls numurs 22190000, uz kuru «Tele2» klienti var zvanīt un pieteikt numura pāreju, lai tādējādi izvairītos no cenu kāpuma.

«Bite Latvija» uzskata, ka konkurents šādi cenšoties nepieļaut klientu aizplūšanu, kas sākusies pēc 11.jūnijā izziņotajiem plāniem pacelt cenas. Kopš «Tele2» paziņojuma klientu pieplūdums no šī operatora esot divkāršojies, norādīja kompānijas komunikācijas speciāliste Anete Jansone. Konkurenta nosauktajiem skaitļiem gan nepiekrīt «Tele2» sabiedrisko attiecību speciāliste Egita Māliņa, norādot, ka tieši pretēji – jūnijā operatora klientu skaits pieaudzis visos segmentos.

Britāne minēja, ka visi «Bite Latvija» numuri ierobežoti netiekot, un ļoti iespējams, ka «Tele2» uzrauga sakaru plūsmas intensitāti, pēc kā arī nosaka, kam tieši piemērot šo automātisko brīdinājumu. Ticams, ka šādi uzņēmums centies savus klientus pasargāt no telemārketinga zvaniem, tomēr zvanu ierobežošana ļoti traucējusi arī «Bite Latvija» tiešās piegādes daļai.

«Bite Latvija» jau esot sazinājusies ar Sabiedrisko pakalpojumu regulācijas komisiju un citām atbildīgajām institūcijām.

Savukārt «Latvijas Mobilais telefons» (LMT) pagaidām nav saskāries ar grūtībām sazvanīt «Tele2» abonentus, norādīja uzņēmuma preses sekretāre Elīna Lidere. LMT patlaban atļaujot katram klientam pašam izveidot atsevišķu numuru «melno sarakstu», kas viņu vairs netraucēšot.

Jau ziņots, ka mobilo sakaru operators «Tele2» no 1.jūlija veiks fiksēto tarifu pakalpojumu cenu paaugstināšanu 5,45% līdz 16,9% apmērā, liecina kompānijas priekšsēdētāja Valda Vancoviča parakstīts paziņojums klientiem.

11. jūnija LTV raidījumā «Rīta Panorāma» Latvijas Telekomunikāciju asociācijas izpilddirektors Jānis Lelis pieļāva, ka Latvijā tarifus varētu celt arī citi lielākie mobilo sakaru operatori, bet pēc KP ierosinātās tirgus uzraudzības lietas savas prognozes pilnībā mainīja.

Iepriekš Lelis biznesa portālam «Nozare.lv» atzina, ka viens no iespējamiem iemesliem cenu celšanai ir Eiropas Savienībā noteiktie starpsavienojuma un savienojuma pabeigšanas tarifu griesti. Saistībā ar šiem griestiem Lelis prognozē, ka šogad Latvijas telekomunikāciju nozare varētu piedzīvot apgrozījuma kritumu.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

membrāns

šodien man mobilajā ieskanējās krieviska runa,to man nevajag,to es negaidīju,to es neesmu pasūtījis...Sešu gadu laikā pirmo reizi tā gadījās.Sabijos,nu tik būs mēsli-no austrumiem utainie uzbrūk,no dienvidiem ukraiņu fašisti! Taču,tad atcerējos,ka mēs "baltieši"esam "ņemci prokatije un fašisti jobenije",tas nozīmē,ka mūs ukraiņi neaiztiks,kā nekā SAVĒJIE...P.S. Vai oficiālā utija nav vēl atzinusi,ka Ukrainā karo ukraiņi ar krievu-"vecāko-brāli"?Stāv Ukrainas "pilsoņi" ar krievijas karogiem un bļauj-rosija,rosija,rosija...un tie bļauri ir UKRAINAS pilsoņi vai Krievijas PIEKTĀ KOLONNA...??!

pirms 5 gadiem, 2014.06.20 18:58

membrāns

...starp citu,par tām cenām! Pie d...as man,pie d...as man,kā dziedāja mana 1909 gadā dzimusī omamma LĪZE SAULGRIEZE no Skrundas,kā cenas cels-tā arī maksāsim.un nav ko vilni"celt"ja esi sūdos līdz potītēm...

pirms 5 gadiem, 2014.06.20 19:04

?

Izskatās, ka membrānam ir uzmanības trūkums, ka tādu figņu raksta, pie tam ne pa tēmu.

pirms 5 gadiem, 2014.06.20 21:47

nu

lelis domāja nu tik būs , nu tik grābsim aber sūdos igrābās .

pirms 5 gadiem, 2014.06.20 22:46

feliks

bite-ir kompānija uz godu mūsu ģimene 5 cilvēki to lietojām jau vairākus gadus -bet tele-2 ir bijušā bufetnieka pārvaldībā un ja jau to šeftē -bufetnieks-tad kādi vēl var būt komentāri-skaita pa kreisi lej pa labi he laili laili lū vālējiet būs visiem,labi, he laili laili lū -biti- kabatā un lustīgu priecīgu līgošanu

pirms 5 gadiem, 2014.06.21 06:34

zinu gan

kāda ZZ daļa gar telefonu operatoru biznesa kariņu, skaidrs kaā diena ka TELE2 ir labāks serviss un intrenets, Bite ir maznodrošināto iespēja aizsūtīt īsziņu draugam lai aizdod piečuku. Man vēl vakar zvanīja no Bites Natālija ar piedāvājumu jauki parunāties - nekas nenobloķēja viņai šo iespēju.

pirms 5 gadiem, 2014.06.21 12:10

Greex

"Intrenets" varbūt tele2 ir labāks, bet mobilā interneta pārklājums ārpus pilsētām neapšaubāmi labākais ir LMT. Pārbaudīts praksē - Kurzemē un arī Jelgavas centrā telei ir 2G, kamēr LMT ir stabils un ātrs 3G.
Un par servisu labāk ij nerunāt - lai bērnam pieslēgtu tai sūda zivij kaut kādu tur tarifu, lai var tarkšķēt bez ierobežojumiem, nācās vairāk nekā pusstundu pavadīt rindā Jelgavas tā saucamajā "klientu centrā" un tad vēl divas reizes piestaigāt uz to piesmakušo būdu, jo nebija gatavs līgums.

pirms 5 gadiem, 2014.06.22 13:14

Agnese

Man nepatīk šie Bites izmisīgie centieni pēc atpazīstamības un konkurentu nomelnošanas. Pati lietoju Tele2 gadiem, Bite ir uzņēmuma telefons. Varu teikt tikai to, ka ir bijuši gadījumi, kad biju apmaldījusies mazpazīstamā vietā un navigāciju uztvēra tikai mans telefons ar Tele2. Turpretī Bite nebija uztveršanas zonā vismaz 2 stundas. Var jau te vipendrosus taisīt, bet ir jāsaprot savas iespējas nevis jātēlo gaiļi.

pirms 5 gadiem, 2014.06.23 17:02

Latvijas ziņas