Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Informācija par remontposmiem; LAU uzlabo 130 tiltu stāvokli

Dodoties uz Kurzemi jāņem vērā, ka remontdarbi ir gan Ventspils (a/c A10), gan Liepājas virzienā (a/c A9). Pie Talsiem 23 km garumā noris būvdarbi un divos posmos satiksmi regulē pa vienu joslu. Šī remontposma šķērsošana prasīs aptuveni 30 min.

Savukārt Liepājas virzienā satiksme ir ierobežota uz tilta pār Lielupi, kur kustība notiek pa vienu joslu un remontposmā pie Kalvenes, līdz objekta nodošanai, maksimālais ātrums ir 70 km/h. Zemgalē satiksme ir ierobežota aiz Jelgavas (a/c A8), gandrīz 30 km garumā līdz pat Lietuvas robežai. Šī posma šķērsošana prasīs 40 minūtes, jo divās vietās satiksmi regulē ar luksoforiem. 

Vidzemē, dodoties Ainažu virzienā (a/c A1), pie Ādažiem 15 km garajā remontposmā jārēķinās ar laiku ap 25 min. Valmieras (a/c A3) virzienā ceļa remontdarbi noris Pārgaujas un Vaidavas pagastā. Vaidavas pagastā, atkarībā no darbu intensitātes, iespējami pat astoņi posmi ar kustību pa vienu joslu un to šķērsošanai ir nepieciešamas aptuveni 40 minūtes. 

Latgalē darbi uz galvenā ceļa starp Rēzekni un Daugavpili (A13) Lūznavas pagastā prasīs papildus aptuveni 10 minūtes ceļā. Ir uzsākti darbi arī uz ceļa Jēkabpils – Rēzekne (A12) pie Rēzeknes. Šeit satiksmi ar luksoforiem regulē vienā posmā. 

Lai novērstu tiltu konstrukciju bojājumu progresēšanu, VAS „Latvijas autoceļu uzturētājs” (LAU) veic dažādus tiltu ikdienas uzturēšanas darbus. Visā Latvijas teritorijā tiks uzlabots stāvoklis 130 tiltiem.

Tiek atjaunots tiltu segums – remontētas uz tiltu brauktuves esošās šuves, plaisas, iesēdumi un bedres. Lai uzlaboto gājēju un autovadītāju drošību, remontē bojātās margas un barjeras un tās apstrādā pret koroziju. Atjauno izskaloto uzbērumu un bojāto nogāžu nostiprinājumus. Tāpat sakārto ūdens atvades sistēmu, lai nodrošinātu savlaicīgu ūdens novadīšanu no tiltu brauktuves. 

Centra reģionā remontē 29 tiltus, Vidzemē – 16, Kurzemes reģionā 46 un Latgalē – 39 tiltus.

Tiltu ikdienas uzturēšanas darba izmaksas ir 2,2 miljonu eiro apmērā. Visi LAU darbi vienā tabulā ŠEIT.

Pie ilgstoši augstas gaisa temperatūras uzkarst arī autoceļu segums. Ceļu segumam uzkarstot vairāk par +50 grādiem bitumens kļūst mīksts. Tādējādi atsevišķās vietās veidojas svīduma vietas un ceļš var slīdēt.

Lai uzlaboto autotransporta riteņu un asfaltu seguma virsmas saķeri, kā arī satiksmes drošību, VAS „Latvijas autoceļu uzturētājs” veic svīdumu vietu apstrādāšanu, vienmērīgi nokaisot tās ar smilti vai sīkām šķembām vienā kārtā. Nepieciešamības gadījumā darbs tiek veikts atkārtoti. 

LAU aicina iedzīvotājus sekot līdzi remontu norisei un informēt, ja rodas jautājumi par veicamo darbu kvalitāti un satiksmes organizāciju. Informāciju un fotoattēlus lūdzam iesūtīt twitter.com/LVceli vai uz e-pastu kvalitate@lvceli.lv. Visa saņemtā informācija, arī anonīmā, tiks pārbaudīta. Tomēr, lai būtu iespējams saņemt LVC speciālistu atbildes, lūdzam norādīt arī savu kontaktinformāciju.

Pievieno komentāru

Latvijas ziņas