Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavas un Jūrmalas līnijās 16 dzelzceļa staciju modernizāciju plānots pabeigt līdz gada beigām 4

VAS "Latvijas Dzelzceļš" līdz gada beigām plāno pabeigt Jūrmalas un Jelgavas virzienu pasažieru infrastruktūras modernizācijas projektā iekļauto 16 dzelzceļa staciju modernizāciju, šodien Bulduru un Dzintaru dzelzceļa staciju jauno platformu apskates laikā sacīja "Latvijas Dzelzceļa" viceprezidents Edvīns Bērziņš.

Lai arī vairākās stacijās joprojām notiek intensīvi būvdarbi, pagaidu ekspluatācijā jau nodotas jaunās platformas Bulduru stacijā, bet drīzumā sekos Asari, Melluži, Babīte un Dzintari.

Projekta laikā modernizētajās stacijās tiks izveidota pasažieru apziņošanas sistēma, videonovērošana, LED apgaismojums, tāpat tiks atjaunotas staciju ēkas, izbūvēti drošības labirinti un margas, bet platformas tiks aprīkotas ar nojumēm un soliņiem.

Platformas tiks paaugstinātas, kā arī tiks izbūvētas uzbrauktuves pasažieriem ar īpašām vajadzībām un ierīkotas tualetes.

Kā ziņots, projektētājs un būvdarbu veicējs ir pilnsabiedrība "RBSSKALS būvsabiedrība un Leonhard Weiss RTE". Pasažieru apziņošanas sistēmu un videonovērošanu ierīkos SIA "Komerccentrs Dati grupa". Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija pilnā apmērā tiek finansēta no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem.

Iepriekš jau ziņots, ka par 2,06 miljoniem eiro tiks veikta dzelzceļa infrastruktūras modernizācija dzelzceļa stacijās Olainē, Jelgavā un Cukurfabrikā. Savukārt par 10,7 miljoniem eiro notiek staciju modernizācija Zolitūdē, Imantā, Babītē, Bulduros, Dzintaros, Vaivaros, Pumpuros, Mellužos, Asaros, Lielupē, Majoros, Dubultos un Slokā.

Pievieno komentāru

Komentāri 4

Jelgavnieks

No sākuma teica , ka pabeigs līdz Novembra beigām . Pareizi , kad vajadzēja lampačkas uz dzelzceļa tilta likt un Jelgava prasīja strādniekus Rīgai - šie atteica . Nu tad bija jāliek tiem , kuri staciju tagad renovē . Bet es nesaprotu , ko viņi tik un tā tik ilgi to visu dara ? Jau no Augusta sākuma . Nesaprotu , laikam haltūrē . Pat Ķīnā 48 stundu laikā tiltu jaunu uzbūvē . A šeit - pa 3 mēnešiem bruģi uzlikt nevar

pirms 3 gadiem, 2015.12.02 22:04

Greex

Interesanti būtu zināt, kurš apakšuzņēmējs veic bruģēšanas darbus?

pirms 3 gadiem, 2015.12.03 00:19

raicha

"...pabeigt plāno līdz gada beigām...", un cerams, ka kvalitatīvi, jo ar darba grafiku kaut kā neiet šiem.
Redzot pašreizējo darba tempu, būtu labi ja abas stacijas pabeigtu(neskaitot labiekārtošanu) līdz Ziemassvētkiem.

pirms 3 gadiem, 2015.12.03 10:49

Latvijas ziņas