Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pagaidu tiltam pār Lielupi noteikts masas ierobežojums – 44 tonnas 5

VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) aicina autovadītājus nešķērsot Liepājas šosejas pagaidu tiltu pār Lielupi tiltu ar transportu, kas ir smagāks par 44 tonnām, lai neapdraudētu savu un pārējo tilta lietotāju drošību.

Kā ziņots, Liepājas šosejas remontdarbu ietvaros tiek rekonstruēts tilts pār Lielupi. Lai varētu veikt šī tilta rekonstrukciju, izbūvēts pagaidu tilts, kuru plānots izmantot satiksmei līdz pat gada beigām. Pa pagaidu tiltu braucošajam transportam noteikts masas ierobežojums – 44 tonnas, kā arī uzstādītas atbilstošas ceļa zīmes. 

Taču, pēc būvnieka novērojumiem, šis ierobežojums regulāri tiek pārkāpts, un pār tiltu brauc arī smagākas kravas. LVC ir arī vērsusies Valsts policijā ar lūgumu organizēt kravu svēršanu pie tilta.

Gadījumā, ja pārkrautā transporta kustība turpināsies, LVC apsvērs iespēju slēgt kravas transporta satiksmi pār pagaidu tiltu un novirzīt to pa apvedceļiem.

Foto: Raitis Puriņš

Pievieno komentāru

Komentāri 5

HVZ

Fūrēm vispār nevajag ļaut braukt pāri. Jo pārsvarā visas ir pārkrautas it sevišķi grants šķeldas un kokvedēji.
Vajag taču par drošību arī padomāt. Un par svēršanu tikai plus.

pirms 4 gadiem, 2015.08.24 17:14

Resnais

Drošvien masas ierobežojums ir laicīgi redzams, kā arī norādīts apbraukšanas ceļš. Piemēram Polijā pat pirms krustojuma ir zīme, ka nogriežoties būs ierobežojums. Būtu naivi iedomāties, ka kāds stumsies atpakaļgaitā no tilta vai griezīs riņķī. Vieglie smago nelaidīs, blondīnes nespēj saprast, kā tas ir, ja brauc ar smago.

pirms 4 gadiem, 2015.08.24 21:39

Latvijas ziņas