Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Pasažieru vilciens» aicina jelgavniekus strādāt par konduktoriem kontrolieriem 21

«Pasažieru vilciens» (PV) – lielākais pasažieru pārvadātājs pa dzelzceļu Latvijā un visās Baltijas valstīs – aicina pievienoties savam kolektīvam cilvēkus, kuri ir gatavi strādāt konduktoru kontrolieru amatā.

Ikdienā PV vilcienos strādā gandrīz 220 konduktoru, kas ir apmēram 32 procenti no kopējā PV darbinieku skaita, informē uzņēmuma pārstāve Jana Priedniece. 

Konduktoru  kontrolieru pienākums ir pārbaudīt un pārdot braukšanas biļetes, rūpēties par kārtību vagonos un palīdzēt pasažieriem, ja tas nepieciešams. Pašlaik konduktoru  kontrolieru skaits ir nepietiekams, tādēļ PV aicina darba meklētājus apsvērt iespēju pievienoties plašajai dzelzceļa darbinieku saimei.

PV Pasažieru pārvadājuma departamenta vadītājs Māris Tračums norāda, ka PV ir izdevīga darbavieta ne tikai rīdziniekiem, bet arī tiem, kas dzīvo Tukumā, Jelgavā, Ogrē. «Vilcieni ik rītu sāk kursēt no dažādām stacijām un visos tajos strādā konduktori. Tā cilvēkiem, kas dzīvo ārpus Rīgas, ir iespēja darbu sākt tuvāk mājām un arī vakarā līdz ar maiņas beigām atkal nokļūt mājās, netērējot lieki laiku ceļam uz un no darbavietas,»stāsta M.Tračums.

Ikviens potenciālais darbinieks pirms darba sākšanas vispirms tiek apmācīts un sākotnēji strādā kopā ar jau pieredzējušiem konduktoriem. Visi PV darbinieki saņem veselības apdrošināšanu.

Pievieno komentāru

Komentāri 21

tekla

ja jau meklē internetā, tad pieļauju, ka alga minimālā mīnus atvilkumi par visu ko, par bezbiļetniekiem, kā arī darba sākums 05:00 u.c. jaukumi.

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 11:49

svjokla

Nu tad ej pa blatu dabūtā vietā maximā.

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 11:53

1

alga nebūt nav minimālā, bet tuvu 2x minimālajām, - pirmajos 3 mēnešos, pēc tam lielāka. + visas iespējamāas sociālās garantijas.

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 14:11

1-am (1-ai)

Interesanti - kāpēc viņiem regulāru trūkst darbinieku? Varbūt tik pārāk lielas algas un pārāk labas sociālās garantijas, ka nevar izturēt, ka nezin, kur lai liek naudu?

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 14:38

secinājums.

šajā amatā var strādāt tie, kam nav mazgadīgu bērnu,kuri mēdz slimot. Tiklīdz sāksi slimot pati vai saslims bērni, tevi ieliks tādā grafikā, ka pati aiziesi ātri vien prom. Kādēļ netiek minētas naktis, kuras jāpavada darbā( no pēdējā vilciena līdz pirmajam)? Apdrošināšanas polise ir, bet jēgas no viņas nav lielas. Vienīgais šajā amatā- alga ir diezgan normāla, bet tā diemžēl nenāk viegli... . Valdības atieksme ir drausmīga. Tračums var pazemot tā, ka otreiz viņu redzēt negribēsi. PV vienmēr taisnība ir pasažierim.

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 14:36

Resnais

Domāju, ka alga minimālā un vēl jātur gatavībā šķidrās ziepes, kad priekšniecība veic vagonā pārbaudi.

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 14:04

konduktore

Lai strādātu par konduktoru ir nepieciešamas dažas, ne visai populāras īpašibas, vai teiksim, rakstura iezīmes, vai vēl precīzāk - attieksme pret visu - dzīvi, darbu, līdzcilvēkiem.
Tādad, ja tavas pamatīpašibas ir - godīgums, precizitāte, cieņas pilna attieksme pret sevi un cilvēkiem tev apkārt (šeit tie patiešām nav skaisti vārdi, bet paties priekšnoteikums), ja gribi vienmēr laikā saņemt algu, tad vari mēģināt. Kontrole vagonā? Nu un tad? Dari savu darbu godīgi, un tā tevi nebaidīs! Kurā darbā nav kontroles? Par "bezbiļetniekiem" no algas neatvelk, var samazināt nelielu piemaksu par pilnīgi reālu neizdarību t.i. lasi slinkumu. Jā, darbs reizēm sākas piecos,sešos. vienos, divos utt. bet, beidzās desmitos, divpadsmitos, trijos utt.
Par konduktoru strādāt nav grūti, ja tev piemīt iepriekš minētās īpašibas. Kāda ir alga? Normāla, pat loti laba, ja esi bez darba. Ārzemēs pelna vairāk, lielveikalos stipri mazāk. Pajautā, ko nozīmē, "visas sociālās garantijas" , un cik daudzās darba vietās tagad ir veselības apdrošināšana.
Cik ilgi es strādāju? Ilgi! Man patīk brīvais darba grafiks, sociālās garantijas. jāstrādā ir visur,šī nav tā grūtākā vieta .

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 17:54

latvijas dzelzceļam

ar tādu attieksmi kāda notiek pārrunās, neizskatās kad būtu vajadzīgi darbinieki. tā ir stulbākā no pārunām (ja to var saukt par pārrunām) ko jebkad esmu dzirdējis.

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 17:59

s

Bet varbūt tu pats esi stulbs? Tādu ir pilna pasaule - pliku pakaļu, slinki un viss viņiem slikti - algas mazas, priekšniecība slikta, olas skaļi grab starp kājām u.t.t...

pirms 5 gadiem, 2013.12.02 21:52

vai

ķiveres ,bruņu vestes kādu pipargāzi, traumatisko pistoli visu pašaizsardzības drošībai un tad var ru nāt par pārējo .

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 11:46

ha ha

Izrādās nenovērtēja kāda izcilās darba spējas. Droši vien redzēja, ka tāpat neesi strādātājs (a), tāpēc arī tāda attieksme, laikam jau cerēji, ka varēsi vizināties vilcienā un gudri spriest par dzīves jēgu. Izcilnieki, super pareizie labāk lai nenāk, tāpat nenovērtēs jūsu "izcilās dotības".
Vajadzīgi normāli cilvēki.

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 13:03

s un ha ha

jūs lohu bars. ja paši tur neesat bijuši tad nevaig te liet. baigie varoņi līdz brīdim kamēr pašiem ir darbs, kā nav tad sāk kunsktēt pirmie cik slikti ir. darbā gribēja stāties pavisam cits cilvēks kurš man pastāstīja visu šo notikumu, un cilvēks nemaz nav no slinkajiem drīzāk tā ir viņa ar labu darba pieredzi citos darbos.

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 16:50

xxx

Mums regulari trukst darbinieku tapec, ka nav vairs ko panemt darba. Palukojiet, KADI IZCILI VIRI slaj pa ielam- nodzerti un nonarkoti gimji. No tiem jau diena bail. Tadi nekad nestradas, jo blakus ir miskaste. Mes tikai muldam, ka pie mums nav darba. Tikai jautajums- vai mes vispar GRIBAM un VARAM stradat.

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 11:50

Murce

Atliek tev piekrist,ja jau jauni tēviņi var ložņāt pa misenēm,tev tiešām taisnība.

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 13:17

konduktore

Kur pieteikties? Redzi, tas jau pirmais pārbaudījums loģiskai domāšanai, varu pateikt priekšā, vilcieni brauc pa sliedēm, bet apstājas stacijās.

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 15:05

...

caurvējš,caurvējš,caurvējš,caurvējš,caurvējš,-tas ir viens no vainīgajiem, kādēļ trūkst kontrolieru, jo slimos ilgi netur...

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 15:36

ah

"Ilgi netur", šeit ir vecā labā sociālo garantiju sistēma, Slimo daudz, kad dārzi jāstāda, kad jūrā silts ūdens, kad mežā ogas un sēnes, tad sevišķi daudz slimnieku.
Priekšniekiem rokas par īsām, lai palīdzētu ātrāk atveseļoties. Nevienu atlaist nevar, par to, ka nabadziņi slimo, viss oficiāli.

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 16:58

kontrole

Konduktore-izskatās,ka nemaz nepārzini konduktoru darbu un algu,nevajag komentēt to ko nezini un vēl teikt ka ilgi strāda!

pirms 5 gadiem, 2013.12.03 17:21

konduktore kontrolei

cik slikti mēs viens otru pazīstam :-)

pirms 5 gadiem, 2013.12.04 08:58

kontrole-konduktorei

Vot vot strādā salašņas un stukači,kuriem nu dikti visur patīk rakstīt.....Nebaidies-atpazinu-kauns kolektīvam acīs skatīties nebūs!!!!!!

pirms 5 gadiem, 2013.12.04 21:34

Latvijas ziņas