Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Līdz šim izmaiņas veiktas 73 reģionālajos maršrutos, bet grozījumi gaidāmi vēl trijos

Līdz šim izmaiņas veiktas 73 reģionālajos maršrutos, bet no 1. jūlija grozījumi gaidāmi vēl trīs maršrutos, aģentūrai LETA pastāstīja Autotransporta direkcijas (ATD) pārstāve Zane Plone.

Ierosinājumi, ko ATD līdz šim saņēmusi, aptver aptuveni 25 procentus no tā apjoma, kas reģioniem iepriekš tika iesniegti, atzīmēja Plone.

Kopumā gan veiktie, gan drīzumā gaidāmie grozījumi samazinājuši nobraukumu par aptuveni 1,1 miljonu kilometru gadā. Saskaņošanas darbi par izmaiņu veikšanu arī citās maršrutu tīkla daļās turpinās, sacīja Plone.

No 18. jūnija izmaiņas veiktas maršrutā Nr. 6347 Madona–Cesvaine–Mentes, Nr.6370 Cesvaine–Lapukrogs un Nr.6721 Madona–Cesvaine–Vairogi. Savukārt no 1. jūlija izmaiņas gaidāmas maršrutā Nr.7363 Jelgava–Dobele, Nr.5472 Dobele–Apgulde–Jelgava un Nr.6813 Liepāja–Cildi, informēja Plone.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka Sabiedriskā transporta padomes (STP) sēdē pērn decembrī panākta vienošanās, ka reģionālais maršrutu tīkls ir jāpārskata un ka turpmāk uzturēt to tieši tādā apmērā, kāds tas ir šobrīd, esošo resursu apjomā nav iespējams. Tāpat panākta vienošanās, ka plānošanas reģioni kopā ar pašvaldībām iesniegs priekšlikumus attiecībā uz maršrutu tīkla izmaiņām, un visi grozījumi, kas maršrutos varētu tikt veikti, notiks pamazām.

Iepriekš Satiksmes ministrija ar rīkojumu uzdeva STP apstiprināt plānoto reģionālās nozīmes maršrutu tīkla apmēru 2018. gadam un turpmākajiem gadiem atbilstoši likumā par kārtējā gada valsts budžetu un likumā par vidēja termiņa valsts budžetu piešķirtajiem līdzekļiem valsts budžeta apakšprogrammā "Sabiedriskais transports".

Lai realizētu šo uzdevumu, ATD sadarbībā ar plānošanas reģioniem jāsagatavo STP priekšlikumi maršrutu tīkla samazināšanai vidēji par vienu miljonu kilometru katrā plānošanas reģionā. Autotransporta regulāro pārvadājumu maršruta tīklā optimizācija varētu skart apmēram piecus procentus.


Foto: no arhīva

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas