Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Lielajā ielā vairs nebūs sadalošās salas; uz viesnīcas pusi būs kreisais pagrieziens 21

Lai arī par vakar notikušo Lielās ielas rekonstrukcijas projekta apspriešanu interese no jelgavniekiem bija zema, aktīvās diskusijās par pilsētas centrālajā ielā iecerētām izmaiņām klātesošie iesaistījās. Nozīmīgs autovadītājiem šķita jautājums arī par to, ka iecerēts atkal atļaut kreiso pagriezienu uz viesnīcas «Jelgava» pusi.

«Rekonstruējot ielu, mēs gribam mainīt tās filozofiju, lai tā vairs nav tranzītiela, bet kļūst aktīva, lai iedzīvotāji varētu izmantot veikaliņus, kas izvietoti gar ielu,» vienu no rekonstrukcijas mērķiem pamatoja Jelgavas Domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš.Lai iela kļūtu dzīvāka, gar to daudzās vietās paredzēts ierīkot «kabatas» ar limitēto stāvēšanas laiku. Daudz stāvvietu būs starp Dambja un Oskara Kalpaka ielu. Šajā vietā iela tiks nedaudz pavirzīta uz Ozolskvēra pusi, tiks likvidēta sadalošā sala, tādējādi dodot vietu «kabatām». Diskusijas izsauca pašvaldības pārstāvju paziņojums, ka pēc rekonstrukcijas atkal būs atļauts kreisais pagrieziens no Lielās ielas uz viesnīcas «Jelgava» pusi, jo jau pašlaik uz tilta, veicot pagriezienu uz otru Čakstes bulvāra pusi, veidojas «pudeles kakls». Pilsētas vadība paskaidroja, ka satiksmi krustojumā nodrošinās bezkonflikta luksofors, līdzīgi kā tas ir Lielās un Pasta ielas krustojumā. Jāpiebilst, ka krasas pārmaiņas piedzīvos arī Lielās – Akadēmijas – Uzvaras ielas krustojums.Pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» satiksmes organizācijas plānotāja Dzidra Staša informēja, ka ielas rekonstrukcija notiks četros posmos, kuru laikā galvenie apbraucamie ceļi būs Raiņa un Dobeles ielas ar piegulošām ielām. Pirmo rekonstruēs ielas posmu no Dambja līdz Pētera ielai, kad tiks slēgts Lielās un Kalpaka ielu krustojums. Otrais posms – no Pētera līdz Pasta ielai, kad būs slēgta kustība Pētera – Pulkveža Brieža – Lielās ielas krustojumā un Lielās – Mātera ielas krustojumā. Šajā laikā iespējama divvirzienu kustība Pasta ielā. Trešais rekonstrukcijas posms no Pasta līdz Akadēmijas ielai, bet pēdējais – no Akadēmijas ielas līdz Driksas tiltam. «Pēdējā posmā ļoti svarīgi nodrošināt normālu transporta plūsmu pāri tiltiem. Visdrīzāk, pie tilta būs viena josla uz, bet viena – no centra. Ja šādi satiksmi organizēt neizdosies, diemžēl nāksies organizēt reverso satiksmi ar luksoforu,» atklāja Dz.Staša. Viņa gan nevarēja paredzēt, kurā tieši laikā būvēs katru no posmiem, jo pašlaik ir tikai izsludināts projekta īstenošanas iepirkums.Ielas rekonstrukciju plānots sākt šovasar, bet darbus pabeigt varētu 2013.gada decembrī.

Pievieno komentāru

Komentāri 21

interesanti

Nez tai satiksmes organizācijas plānotājai Dzidrai Stašai autovadītāja apliecība arī ir vai tikai "gudra galva", lai tak vairāk pabraukā pa Jelgavu, tad sapratīs kur ko vajag pārplānot, citādi tiešām krustojumos luksofori kā blondīne uzvedas - neadekvāti satiksmes situācijai

pirms 6 gadiem, 2012.03.07 12:59

Vernons

Piekrītu, ka satiksmes Noteikumi jālasa! Bet pietiktu sākumā ar vienu vienīgu punktu, kurā ielikta visa satiksmes drošība, tas ir 10.. Plānotajiem plānojot un braucējiem braucot ir jārīkojas TĀ, lai visi justos komfortabli.

pirms 6 gadiem, 2012.03.04 00:26

kornēlija

Paldies, es neko citu arī negaidīju!:))

pirms 6 gadiem, 2012.03.03 14:34

Greex

kornēlij ar mazo burtu! Es tomēr tev labprāt dotu vēl vienu padomu, kas attiecas uz to, kur tev jāiet. :D

pirms 6 gadiem, 2012.03.03 14:17

kornēlija

Tu, greex, esi ļoti nepieklājīgs, kompleksu mākts pārgudrinieks, apnicis visiem ar savu nožēlojamo padomu došanu, kam bail cauri dubļiem izbrist, lai nenokavētu laiku kaut ko tīmeklī iekakāt. Piekrītu jelgavniecei - Jelgava būs skaista!

pirms 6 gadiem, 2012.03.03 09:58

Tirgus ielu iemītnieks

Man ir ieteikums Jelgavas pilsētas plānotājiem. Ja mēs šovasar remontējam Lielo ielu, tad būtu tikai loģiski sataisīt pievad ielas tai. Bet ir viens bet tādi remontdarbi kur ir tikai dilumkārtas nomaiņa mums nav vajadzīga, jo visa ielas plaisāšana ir aizturēta uz maksimums gadu (Piemērs Aviācijas iela). Tādēļ iesaku projektētājiem kārtīgāk padomāt par būvniecības tehnoloģiskiajiem risinājumiem, lai pēc tam tos izpildot ielas patiešām stavētu minimums 5 gadus.

pirms 6 gadiem, 2012.03.03 09:08

ttt

nejau viesnīcā ir vaina bet ganVIDa skaistulēm ka nevar uzreiz aizbraukt uz savu kantori laicīgi un varētu plēst naudiņu ļautiņiem

pirms 6 gadiem, 2012.03.03 05:37

jelgavniece

Jā, tā izskatās, ka būvēts tiek priekš jelgavniekiem un cūkām!

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 17:08

Greex

Šķiet, ka ir tikai divi radījumi, kam izvārtīšanās dubļos sagādā baudu - tie ir cūka un "jelgavniece".

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 13:29

jelgavniece

Paldies tiem, kas dara mūsu pilsētu skaistāku!!! Viss būvniecības process ir pārdzīvojams, un skaisti ir vērot kā strādā, kā top kas jauns! Un, ja kas nav izdevies ideāli tas arī nekas, jo nekļūdās tikai tie, kas neko nedara! Un, ja kādam ir slapji un dubļaini zābaki, un nokritis-izvārtījies dubļos, tad esi laimīgs, jo būs ko pastāstīt saviem mazbērniem, ka biji šajā laikā, piedalījies un sekoji līdz būvniecības procesiem, kad viss šis skaistais tapa! Vēlreiz paldies cilvēkiem, kas strādā, lai Jelgava būtu skaistāka! Visu cieņu!

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 12:12

to super

Vispirms vajag izlasīt satiksmes noteikumus un tad sēsties pie automašīnas stūres. Tur skaidri teikts, ka krustojumā nedrīkst iebraukt, ja aiz tā ir satrēgums vai cita veida šķērslis, kas neļaus pabeigt manevru. Tātad, džigit, vispirms paskaties, vai tur ir gājējs un tikai tad spied gāzes pedāli un brauc krustojumā.

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 12:06

Audit

Mister X, Tev taisnība, sūdamāsām un sūdabrļliem vienmēr viss ir slikti! Vienīgais vajadzētu salikt zīmes: "Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, tas viss, lai pēc remontiem Jums prieks". Nu apmēram tā! Skaidrīte varētu uzvilkt gumijas zābakus un bez problēmu pārvarēt "briesmīgo"posmu un vel palīdzēt kādai māmiņai ar ratiem un Invalīdam! Nezinu kāpēc mani sīkie bez problēmu tiek mājās, neizskatās viņi kā no grants karjera!
Tas ir fantastiski, neko nedara slikti, dara, atkal slikti!

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 11:03

Super

Pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» satiksmes organizācijas plānotāji. Kurš tur vispār kaut ko plāno vai domā? Pieņemsim Raiņa un Pētera ielas krustojums. Salikuši gājēju pārejas pie paša krustojuma, ja autovadītājs taisa no Pētera ielas uz Raiņa ielu kreiso pagriezienu un tur ir gājējs, auto nav kur īsti palikt nenobloķējot abas ielas. Un šis nav vienīgais krustojums ar šādu plānojumu. Protams noteikt vēl bija alternatīva šajā un vēl citos gadījumos uzlikt kārtējo luksoforu, kuri tā jau netrūkst šajā pilsētā. Taisiet gājēju pārejas tālāk no krustojumiem, lai nerodas avārijas situācijas!!!!! ELEMENTĀRI

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 10:23

nobridusies ar dubļiem

Tiešām ātrāk padomājiet par gājējiem, kuri šķērso Čakstes bulv. pie tilta. Tur bez gumijas zābakiem nav iespējams iziet! Tur taču tik daudz cilvēku staigā. Pati katru dienu eju uz darbu, labi, ka šorīt jau ātrāk, pirms tās briesmīgās pārejas mani aizveda pazīstama ar mašīnu un nebija jāiet tam dubļu un šķembu uzbērumam. Tur ar bērnu ratiņiem tiešām nav iespējams iziet!

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 10:05

Aizejiet paskaties uz Raiņa ielas idiotiskajām kabatām. Iela šaura, sniega kalni gar malām, mašīnas nav kur likt. Šitā izkropļot ielu un naudu pašiem iešņaukt par it kā veiktajiem uzlabojumiem.

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 10:01

Fredijs

Vai nu bez galvas,vai pilns ar urīnu,bet stulbuma kalngals,tā bremzēt satiksmi centrālajā ielā.
Lai aizbrauktu uz viesnīcu labāk nevar būt,kā bija.Ja jātiek no pilsētas puses ,tad pa tilta apakšu apbrauc un viss ir štokos.
Cik tad to braucēju tur ir uz to mazo viesnīcu?
Vairāk jau laikam kādam VIDa šefiņam gribas ātrāk nogriezties un pofig,ka aiz viņa stāv rinda

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 09:58

māris b

Tagad, kad ir tā sadalošā sala, ir diezgan viegli tikt no centra puses uz POK ielu: apgriezties braukšanai pretējā virz. un nogriezties. Otrādi arī. Man ir aizdomas, ka pēc rekonstrucijas Lielās un POK ielas krustojumā "prasīsies" (lasīt: "būs:) luksofors...

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 09:35

Skaidrīte

Godātie Jelagavas GALVAS! Lūdzu sakārtojiet Driksas tilta šķēršošanas vietu!
Pāreja ir vienkārši KATASTROFĀLA! Vai kāds no atbildīgajiem tur ir pamēģinājis pats iet? Kā Jūs iedomājaties pa šīm ŠĶEMBĀM (!) iet? Apavi beigti pēc pirmajiem soļiem! Kā lai pa tādu segumu pabrauc māmiņas ar bērnu ratiņiem? Kā lai invalīds pārvietojas?

pirms 6 gadiem, 2012.03.02 09:12

Vietējās ziņas