Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pilsēta papildina autobusu parku 16

Šogad jau esošajiem 15 vietējā uzņēmumā «AMO Plant» komplektētajiem «Ambassador» autobusiem Jelgavas Autobusu parkā (JAP) pievienosies vēl desmit, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā publicētā informācija par sarunu procedūras rezultātu.

JAP valdes loceklis Pēteris Salkazanovs «Ziņām» skaidro, ka nesludināt iepirkuma sākumu ļāvis likums. Jaunie autobusi būšot kā turpinājums iepriekšējo gadu konkursam. Pēc JAP vadītāja teiktā, līdz ar jauno iepirkumu varēs nomainīt vecos septiņus pilsētas satiksmes autobusus. Pārējie trīs aizstās pašreizējos «Mercedes Sprinter» autobusus, kas, pateicoties pasažieru skaita kāpumam, pēdējos mēnešos esot pārpildīti. Jaunos «Ambassador» autobusus tāpat kā pērn JAP nomās uz septiņiem gadiem, maksājot 1,6 miljonu latu (bez PVN) nomas maksu.

Pievieno komentāru

Komentāri 16

awUTWaWrim

http://scottishkennelclub.org/language/buytramadolonline/#3662 tramadol online american express - tramadol 93 149

pirms 5 gadiem, 2013.04.03 01:46

kurmīc

Aizmirsu piebilst, ka "AMO Plant" busi ne tuvu nav lētākā un izdevīgākā izvēle. Par to liecina kaut vai tas, ka tik ilgu gadu pārdošanas procesa laikā, lielākais "AMO Plant" noņēmējs ir tikai Jelgava. :)

pirms 6 gadiem, 2012.05.25 10:47

kurmīc

Nespriedīšu par shēmām, bet par finansēm "RIXam" taisnība. "Audit" ignorē, par kādas rotācija un kāda tipa naudu viņš runā. JAP taču ir pašvaldības firma, ko piedevām stutē ar dotācijām gan no pašvaldības, gan no valsts budžetiem. Pēc "Audit" funktiera tā smieklīgi sanāk: par nodokļu + autobusu biļešu naudu veicina un stutē industriju Jelgavā, pretī nodokļos atpakaļ saņemot to pašu iepriekš nodokļos iekasēto un piedevām vēl mazākā mērā. "Auditam" derētu nokaunēties par šādu "attapību". Tas ir izšķērdētāju bizness, un "paši pūta paši dega" veidā IKP neaug.
Un "viens otram palīdz" ir nožēlojams modelis tad, jo tas tiek bīdīts uz citu rēķina. Nopirkts buss nav nekāda paliekošā vērtība. Pamatu pamatā finansiāli autotransports ir naudas tērēšana nevis ieguldīšana, jo tā ir viena no pozīcijām, kurai visstraujāk krīt tās vērtība, sākot jau ar mirkli, kad braucamais izripo no veikala/ražotnes.

pirms 6 gadiem, 2012.05.25 10:40

RIX

to Audit - nē man neskauž, bet mani interesē, kur un kā nodokļu piķis aiziet... ;) Es autobūvei ne tuvu negribu būt un manā nozarē man ar netrūkst ne draugu, ne lobiju, tak darījumos rotē privāts piķis, nevis no iedzīvotājiem iekasētais! Tā lūk. :)
Bet tu varētu nomainīt tādu niku, kā "Audit", jo, apjūsmodams "Amo plant", audita izpratnē tikko pamatīgi izgāzes kā veca sēta, ignorēdams elementāru loģiku. Ja līgumu ar JAP slēdzis "Ferrus", tad Latvijas "Ferrus" ir Rīgas uzņēmums, un pilnīgi visa busu nauda nonāk Rīgā, nevis Jelgfavā, arī sākotnējo nodokļu pienesumu dodot Rīgai, un Jelgavā nonāks tikai daļiņa no tā, ko "Ferrus" tālāk pārskaitīs "Amo plantam"... :)))

pirms 6 gadiem, 2012.05.25 10:10

Audit

RIXam skaudiens, ka nav sakarīgi un varoši senči! Tas tik būtu normāli, ka viens otram palīdz! Būtu šausmīgi stulbi, ja, piemēram kāds no maniem radu gabaliem izvēlētos citas firmas pakalpojumus, ne manējos, ņemot vērā izmaksas! Piedevām šajā gadījumā piķis paliek Jelgavā.

pirms 6 gadiem, 2012.05.25 09:17

RIX

to PETJA - labākl pats vispirms noskaidro, pirms citiem aizrādi... :))) ir ir sakaras,m un liels sakars... ;)
Tur atkal shēmu shēmas, jo nezina kāpēc Jelgavā ražotos AMO Plant busus domei iznomā traktoru dīleris Ferrus, kas ir AMO Plant līdzīpašnieks un kur strādā Rāviņa dēls...
SIA "Jelgavas autobusu parks" desmit jaunu pilsētas autobusu iepirkumā vairāk nekā 1,5 miljonus latu vērto nomas līgumu paredzēts slēgt ar AS "Ferrus", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) paziņojums.
AS "Ferrus" ir autobusu ražotnes AS "AMO Plant" līdzīpašniece.
SIA "Jelgavas Autobusu parks" īpašniece ir Jelgavas pilsētas pašvaldība.
AS "Ferrus" par projektu vadītāju strādā Rihards Rāviņš, kas, pēc Valsts Ieņēmumu dienesta publiskojamiem datiem, ir Jelgavas pilsētas domes priekšsēdētāja Andra Rāviņa (ZZS) dēls.
Arī šos autobusus Jelgavas Autobusu parkam (JAP) piegādā AS "Ferrus", kas ir atzīts par uzvarētāju JAP izsludinātajā konkursā.
Atbilstoši līgumam AS "Ferrus" piegādās nomai piecus zemās grīdas autobusus "Ambassador" par 957 495 latiem. Autobusu servisu nodrošinās "AMO Plant".
Uzņēmums "AMO Plant" dibināts 2005.gadā. Uzņēmuma akcionāri ir Maskavas valdība (Maskavas pilsētas Īpašuma departamentam pieder 92,55% "AMO Plant"), AS "AMO ZIL" (4,42%), Jelgavas dome (2,73%) un AS "Ferrus" (0,29%). Kopējais investīciju apjoms pašlaik sasniedz ap 30 miljonus eiro jeb 21 miljonu latu. Rūpnīcā ir nodarbināti 60 darbinieki.

Vēl man tāds naivs jautājums, nez kā Rihards Rāviņš tika pie darba firmā "Ferrus", kamēr viņa papucis "Ferrus" saistītajam uzņēmumam zemi iedalīja? ;)))

pirms 6 gadiem, 2012.05.25 09:10

PETJA

Starp citu, Ravina delam ar autobusiem nav it nekada sakara.Nu tak noskaidro un tad muldi. Citadi to nevar nosaukt.

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 23:15

asdfgh

nesen peķa suudzeejaas ka pasazieru skaits saruuk

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 21:56

asdfgh

nesen peķa suudzeejaas ka pasazieru skaits saruuk

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 21:54

Auditam

- Novēlu Tev, lepni braukt, tikai ar tepat saliktu busu līdz mūža galam.

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 16:50

to Audit

Un tomēr - Domenikss meršus Rīgai gadījumā nedod lētāk? ;)

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 15:28

Audit

Pirms ko kliedzat pačekojiet ciparus līdzvērtīgiem autobusiem! Pietam neredzu starpību starp Turcujā saliktu Mercedes busu un šo, tehnikas ziņā! Man ir lepnums, ka pa manu pilsētu brauc tepat salikti busi!

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 15:19

trtrtrrrr

ZZS mafija Jelgavā rullē . Autobusi netiek Jelgavā ražoti , bet gan saskrūvēti . Tas ir Āfrikas valstu tehniskais līmenis. Tā ka Rāviņš un Co ir vienas Āfrikas cilts virsaitis .Pie tam tāds , kas savu cilti apzog.

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 14:56

kārlim

un cik tad milzīgs pienesums budžetam būs, nodarbinot kādus labi ja 10 strādniekus? :DDDDDD
- ņemot vērā, ka visas komponentes, no kā sastellē busus, ir ražotas ārzemēs, un šeit notiek tikai tas, ka čaklo roku pulciņš AMO Plant sastellē kopā...

Toties budžeta izdevumi, dotējot JAP, lai tas Ļu***skas Intransservisā varētu atmest n-tos tūkstošus par apkopi, būs daudz lielāki nekā ienākumi. :))))))

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 14:02

Kurp iesim

Tuvojoties pašvaldības vēlēšanām cilvēkiem ir jāsaprot, ka par šiem noziegumiem atbildīgi ir VISI pašreizējās domes deputāti.

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 11:45

Kurp iesim

Diemžēl par šīm darbībām Rāvīņam nekād nenāksies atbildēt likuma priekšā. Iepirkt jaunus autobusus, kad tiek samazināti reisi dēļ tā, ka nepietiek naudas, ir noziegums. Ne jau JAPs maksās Raviņa dēlam par tiek autobusiem, bet mēs visi.

pirms 6 gadiem, 2012.05.24 11:38

Vietējās ziņas