Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Valsts ceļi pētīs, vai Jelgavai nepieciešams jauns apvedceļš 9

Lai palielinātu drošību uz ceļiem, Latvijas Valsts ceļi (LVC) aktualizējuši jautājumu par jaunu apvedceļu izbūvi Saldum, Dobelei, Jelgavai, Līvāniem un Krāslavai.

Informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā liecina, ka minēto pilsētu apvedceļu iespējamības izpēti par 22,7 tūkstošiem latu veiks uzņēmums «Ceļuprojekts».LVC skaidro, ka 2006.gadā pabeigts pētījums «Pilsētu un apdzīvotu vietu apvedceļu iespējamības izpēte», kur tika noteiktas iespējamās apvedceļu trašu novietnes 33 pilsētām un apdzīvotām vietām. «Kopš izpētes beigām Latvijas tautsaimniecība ir attīstījusies viļņveidīgi. Pēc 2007.-2008.gada straujās izaugsmes sekoja ekonomiskās krīzes periods un stabilizācija pēdējos gados. Tas viss ir ietekmējis un mainījis pilsētu un pieguļošu teritoriju saimniecisko darbību, tai skaitā arī satiksmes plūsmu,» jaunas izpētes nepieciešamību pamato LVC. Uzņēmums skaidro, ka apvedceļu izbūve palielinās transporta sistēmas kapacitāti un drošību.Pētījuma veicējiem jānovērtē satiksme, jāprognozē tās apjoms līdz 2035.gadam, jāizvērtē arī sabiedriskā transporta maršruti un gājēju un velosipēdistu plūsma.Apvedceļam, pēc iespējas nešķērsojot blīvi apbūvētās teritorijas, ir jānodrošina Rīgas, Kalnciema, Dobeles, Elejas, Auces virzienu autoceļu sasaiste.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

putlers

Zalie tatad iznicinaja Jelgavas apvedcela izbuves entas kartas pabeigshanu ???????

pirms 5 gadiem, 2012.07.19 07:14

niks

Kur skatās LVC ? Vai nav kauns par tranzita ceļu Jelgava_ Lietuvas robeža.

pirms 5 gadiem, 2012.07.18 18:45

kukū

vispār tas atgādinājums vairāk domāts "rrr" rakstītajam, un "Jelgavas bedrainais neceļš" vairāk tas nikneims izspruka

pirms 5 gadiem, 2012.07.18 17:40

kukū

to Jelgavas bedrainais neceļš - Nezinātājiem atgādinu vecu patiesību: Latvijas Valsts ceļi atbild par tiem ceļiem, kas ir ārpus Jelgavas, bet par pilsētas ielām un ceļiem atbild pašvaldība, tāpat novads - par vietējas nozīmes novada ceļiem.
Tāpēc ir bezjēdzīgi muldēt, lai LVC sāktu rūpēties par Jelgavas ielām, jo to viņiem (LVC) liedz likums.

piekrītu Resnajam un micro - piemēram, Lietuvas šoseja ir esoša tranzīta trase, un tā ir jau traģiska, un kļūs vēl traģiskāka arī tiešā nozīmē - negadījumu statistikā.

pirms 5 gadiem, 2012.07.18 17:38

Jelgavas bedrainais neceļš

Es arī uzskatu, ka vispirms vajag savest kārtībā esošos ceļus un tikai tad var sākt domāt par jaunu būvēšanu.

pirms 5 gadiem, 2012.07.18 11:02

rrr

Ja katru gadu saremontetu celus Raina ielas garuma , tad lidz 2035tajam butu savesti kartiba visi Jelgavas un tas apkartnes celi , bet te vini veselus 23 gadus velas petit sen jau zinamo cela plusmas stvokli , tas , kas to ir izdomajis vinam par so GENIALO ideju ir vienkarsi jaiedod cepums

pirms 5 gadiem, 2012.07.18 10:42

Resnais

uhu, labāk būtu salabojuši Jelgava - Lietuvas robeža, ceļu uz Vircavu un citur.

pirms 5 gadiem, 2012.07.18 10:06

micro

"... jāprognozē tās apjoms līdz 2035.gadam"

izskatās, ka kādam zem gultas ir reāli strādājoša kristāla bumba! ;) Man jau liekas, ka mūsu valsts ir visu pasaules pētījumu galvaspilsēta, pārmaiņas pēc, varētu arī realizēt dzīvē kāda pētījuma secinājumus!

Mans personiskais viedoklis, ka vislabāk palielināt drošību uz ceļiem, būtu tos beidzot savest kārtībā, jo, pastāvīgi skatoties, kur ir nākamā bedre, man nepietiek laika skatīties, vai kāds pēkšņi neizdomā skriet šķērsām pāri.

pirms 5 gadiem, 2012.07.18 09:57

Vietējās ziņas