Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Arī banka "Citadele" klientus turpmāk klātienē apkalpos pēc pieraksta

Arī banka "Citadele", līdzīgi kā "SEB banka", klientus turpmāk klātienē apkalpos pēc pieraksta.

Bankas "Citadele" Korporatīvās komunikācijas vadītāja Kristīne Mennika aģentūrai LETA pavēstīja, ka, ievērojot valdības noteiktos piesardzības pasākumus Covid-19 izplatības ierobežošanai, no piektdienas, 20.marta, bankas "Citadele filiāles un klientu apkalpošanas centri "pāriet uz darbu pēc iepriekšēja pieraksta.

Viņa norādīja, ka klātienē būs iespējams pieteikties tikai uz tiem pakalpojumiem, kurus nav iespējams veikt attālināti.

Pirms pieteikties klātienes vizītei, banka aicina noskaidrot, vai konkrētais pakalpojums nav pieejams attālināti - mājaslapā, internetbankā, mobilajā lietotnē vai attālinātajā filiālē. To iespējams izdarīt, apmeklējot www.citadele.lv vai zvanot uz klientu atbalsta centru +371 67010000.

"Latvija ir bankas "Citadele" mājas tirgus - mēs esam atbildīgs finanšu sistēmas dalībnieks, un mūsu galvenais uzdevums ir nodrošināt nepārtrauktu finanšu pakalpojumu pieejamību," pauda bankas Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja Anna Fišere-Kaļķe.

Vienlaikus viņa atzīmēja, ka, zvanot uz attālināto filiāli, iespējams, šobrīd var nākties gaidīt mazliet ilgāk - līdz pat desmit minūtēm. Tomēr visi klienti tiek apkalpoti un tas tiek darīts arī tad, ja klients noliek klausuli, nesagaidot kārtu rindā - bankas speciālisti klientam atzvana. 

Lai pieteiktos klātienes apkalpošanai, nepieciešams zvanīt uz numuru +371 67010000. Sarunas laikā bankas konsultants noskaidros, vai klientam nepieciešamā pakalpojuma izpildi ir iespējams veikt attālināti. Gadījumā, ja būs nepieciešama klātienes vizīte, tiks veikts pieraksts vēlamajā filiālē. 

Klientiem būs jāaizpilda anketa, apliecinot, ka viņš nav bijis ārpus valsts pēdējo 14 dienu laikā, ka nav bijis kontakts ar Covid-19 pacientu vai tā apkārtējiem cilvēkiem, kā arī, ka jūtas labi - nav slimības pazīmju.

Jau ziņots, ka saistībā ar Covid-19 izplatību "SEB bankas" filiāles no ceturtdienas var apmeklēt tikai pēc iepriekšējas pieteikšanās. Pieteikt apmeklējumu var, zvanot "SEB bankas" Klientu centram pa tālruni +371 26668777. 

Tāpat vēstīts, ka līdz 14.aprīlim Latvijā saistībā ar Covid-19 vīrusa izplatību izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni ierobežojumu. Tostarp ir atcelti starptautiskie pasažieru pārvadājumi caur lidostām, ostām, ar autobusiem un dzelzceļa transportu, izņemot pasažieru pārvadājumus ar valsts gaisa kuģiem un militāro transportu.

Foto: no arhīva

Pievieno komentāru

Ekonomika