Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Brokastu pārslu ražotājs "Milzu!" šogad plāno ražošanas jaudas palielināt divas reizes

Brokastu pārslu un uzkodu ražotāja SIA "Milzu!" šogad plāno palielināt ražošanas jaudas divas reizes salīdzinājumā ar esošajām jaudām, aģentūrai LETA pastāstīja kompānijas īpašnieks Enno Ence.

Viņš informēja, ka 2020.gads kompānijai solās būt īpaši darbīgs, jo uzņēmumam ir vairāki attīstības plāni, tostarp iecerēts stiprināt pozīcijas tirgū, paplašinot ražošanas kapacitāti. 

"Ražošanas jaudu līdz gada vidum plānojam palielināt divas reizes salīdzinājumā ar esošajām ražošanas jaudām," sacīja Ence, piebilstot, ka to iecerēts panākt ar papildu tehnoloģisko iekārtu iegādi, taču precīzu iekārtu iegādei plānoto investīciju apmēru viņš pagaidām nevēlējās atklāt.

Kompānijas īpašnieks arī atgādināja, ka "Milzu!" 2019.gadā attīstīja pārdošanu, sasniedzot 65% eksporta īpatsvaru, un eksporta īpatsvaru plānots turpināt palielināt.

"Ražojam produktus Latvijai un mājas tirgus mums ir mīļš, bet tā ir maza valsts. Protams, ka vēlamies audzēt savas tirgus daļas Latvijā, bet galvenais fokuss mums ir lielie tirgi - Vācija, Polija, Čehija un pārējie," sacīja Ence.

Viņš arī uzsvēra, ka prātīgāk ir diversificēt tirgus riskus, strādājot vairākās valstīs. Tas, cik lielā mērā ilgtermiņā plānots palielināt eksporta īpatsvaru, būs atkarīgs no tirgus situācijas un produktiem, ar ko kompānija strādā. 

Ence pieļāva, ka nākotnē kompānijas eksporta īpatsvars varētu pārsniegt 90%. Taujāts, vai to iecerēts paveikt, piesaistot jaunus tirgus vai nostiprinot pozīcijas esošajos, viņš norādīja, ka pamatā iecerēts koncentrēties uz to, lai daudz kvalitatīvāk strādātu esošajos lielajos tirgos, kuros "Milzu!" jau ir sadarbības partneri.

Vienlaikus viņš pieļāva, ka uzņēmums varētu startēt ar produkciju arī jaunā tirgū, ņemot vērā praksi apmeklēt starptautiska mēroga pārtikas izstādes, kurās iespējams rast jaunas sadarbības iespējas.

Ence arī atzīmēja, ka 2020.gadā kompānija ir iecerējusi kāpināt apgrozījumu salīdzinājumā ar 2019.gadu.

Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2018.gadā "Milzu!" strādāja ar 647 163 eiro apgrozījumu un 2077 eiro peļņu.

"Milzu!" ražo pilngraudu brokastu pārslas no Baltijas reģionā iegūtām sastāvdaļām. Patlaban kompānijas piedāvājumā ir 25 dažādi graudaugu pārslu veidi - tradicionālie un bioloģiskās izcelsmes produkti, kā arī šokolādes uzkodas. Kompānija reģistrēta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 56 000 eiro, bet tās vienīgais īpašnieks ir Ence. "Milzu!" patlaban produkciju realizē 20 ārvalstīs.

Foto: milzu.lv


Pievieno komentāru

Ekonomika