Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

No 19. marta SEB bankas filiāles varēs apmeklēt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos

Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, no ceturtdienas, 19. marta, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē klienti varēs saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī apliecinot, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši ārvalstīs. SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts. Savukārt saņemt konsultācijas par kredītiem un uzkrājumiem var pavisam vienkārši – piesakoties video konsultācijai savā internetbankā, informē SEB bankas uzņēmumuu segmenta komunikācijas vadītāja Ieva Bethere.

Lai gan bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts, tajās tiks apkalpoti tikai tie klienti, kuri būs iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti.  Turklāt konsultācijas laiks filiālēm būs ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm. Šāda bankas rīcība ir būtiska, lai maksimāli ierobežotu fizisko kontaktēšanos un socializāciju, tādējādi mazinot potenciālo vīrusa izplatīšanās risku.

Svarīgi ņemt vērā, ka klientiem pirms ierašanās filiālē būs obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni  +371 26668777. Ja sarunā ar klientu tiks secināts, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai klients var veikt pats internetbankā, tiks sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā. Šāds bankas filiāļu darbības modelis būs spēkā līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināts ārkārtas stāvoklis, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem, vērojot situācijas attīstību.

Banka atgādina, ka visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem. Šobrīd vienīgie pakalpojumi, kāpēc privātpersonām būtu nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē, ir, lai kļūtu par bankas klientu vai pieslēgtu internetbankas pakalpojumu.

Domājot par veselībai iespējami drošāku rīcību, banka aicina klientus šobrīd pēc iespējas tirdzniecības vietās izmantot bezkontakta maksājumus, norēķinoties ar karti, nevis ar skaidras naudas līdzekļiem. Savukārt saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas iespējas, kā arī saziņu internetbankā, sociālajos tīklos, rakstot e-pastu, zvanot pa tālruni vai uzdodot jautājumus virtuālajam asistentam mājaslapā.

Stingri aicinām ikvienu klientu, kurš pēdējo nedēļu laikā ir atgriezies no ārvalstīm vai kontaktējies ar šādu personu, būt atbildīgiem un godprātīgi ievērot valstī noteikto 14 dienu mājas karantīnu, un visus nepieciešamos pakalpojumus saņemt attālināti: https://www.seb.lv/online-pakalpojumi.

Foto: no arhīva

Pievieno komentāru

Ekonomika