Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Par maksātnespējīgā "Amo Plant" administratori iecelta Argita Jaunsleine 10

Par maksātnespējīgā Jelgavas autobusu ražotāja "Amo Plant" maksātnespējas administratori iecelta Argita Jaunsleine, liecina Maksātnespējas reģistrā pieejamā informācija. 

Iepriekš uzņēmuma administratora pienākumus pildīja Aleksejs Panasins. 

Aģentūra LETA jau rakstīja, ka Jelgavas tiesa 2015.gada jūlijā izbeidza "Amo Plant" tiesiskās aizsardzības procesu un pasludināja tā maksātnespējas procesu. 

Valsts ieņēmumu dienesta administrētais nodokļu parāds 2019.gada decembrī uzņēmumam bija 899 249 eiro.

Uzņēmuma atzīto kreditoru prasījumu summa bija 7,731 miljons eiro, tostarp nodrošināto kreditoru prasījumu summa ir 3,968 miljoni eiro, bet nenodrošināto - 3,764 miljoni eiro. Vienlaikus iesniegto kreditoru prasījumu kopējā summa sasniedza 8,274 miljonus eiro. 

2018.gadā "Amo Plant" strādāja ar 10 968 eiro peļņu, bet 2017.gadā cieta 1864 eiro zaudējumus

"Amo Plant" ir dibināts 2005.gadā, un tā pamatkapitāls ir 30,886 miljoni eiro. Uzņēmuma akcionāri ir Maskavas valdība (92,6%), "MOSAVTOZIL" (4,4%), Jelgavas dome (2,7%) un "Ferrus" (0,3%), taču, tā kā kompānija ir akciju sabiedrība , tai precīza akcionāru saraksta iesniegšana Uzņēmumu reģistrā nav obligāta, un šī informācija var būt neprecīza.

 Foto: no arhīva

Pievieno komentāru

Komentāri 10

beibe

Pilsēta ar izaugsmi! Tēvs ar dēlu nobankrotē, bet vēl griež lentītes un taisa jaunu autobusu iepirkumu. Kā lai mazbērni dzīvo ar tādu karmu?

pirms mēneša, 2020.01.19 20:08

Ekonomikas teorija

Neviens neko nenolaida. Notika absolūti dabiska pašattīrīšanās biznesa vidē. Ja tu piedāvā zemākas kvalitātes preci par augstāku cenu, tad tu “mirsti”.
Bija paredzēts, ka tos grabošos brīnumus masveidā pirks Maskavas pašvaldība, bet diemžēl pēc varas maiņas viss aizgāja greizi. Izņemot Krievijas potenciālo tirgu, nevienam tie autobusi nelikās interesanti.

pirms mēneša, 2020.01.20 10:52

Ambasador

Jelgavā neko neražoja. Tas bija parasts montāžas cehs, kur salika “Lego” klucīšus. Ražošanas jauda arī bija nožēlojama. VDL Berghof savus autobusus joprojām ražo un to cena ir zemāka nekā Jelgavā saliktajiem.

pirms mēneša, 2020.01.20 10:29

VDL

Bet vismaz bija pin pong galds :)

pirms mēneša, 2020.01.21 19:27

Hmm

Cerams, personu(as), kas nolaida uzņēmumu uz grunti, iztiesās pēc visiem likumiem.

pirms mēneša, 2020.01.20 08:55

jelgavnieks

Kas kompensēs jelgavnieku budžetam nodarīto kaitējumu 833 922 eiro. Varbūt tas jākompensē deputātiem, kuri iegādājās uzņēmuma akcijas????? Cik māju iekšpagalmu iebraucamos ceļus varētu sakārtot, vismaz 20 iekšpagalmu māju piebraucamie ceļi tiktu sakārtoti, katram atvēlot 42000 eiro....…..

pirms mēneša, 2020.01.21 13:59

Ludmilla

"Amo Plant" ir dibināts 2005.gadā, un tā pamatkapitāls ir 30,886 miljoni eiro. Uzņēmuma akcionāri ir Maskavas valdība (92,6%), "MOSAVTOZIL" (4,4%), Jelgavas dome (2,7%). Jelgavas dome ieguldīja nodokļu maksātāju naudu 833 922 eiro uzņēmuma pamatkapitālā. Tie ir tieši zaudējumi un kur nu vēl uz autobusu iepirkumu un tagad arī uz remontiem..

pirms mēneša, 2020.01.21 14:07

Ekonomika