Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavā cieš gājēja, Platones pagastā – vadītājs 4

Vakar un šonakt notikuši vairāki ceļu satiksmes negadījumi ar cietušajiem.

Valsts policijas pārstāve Ieva Sietniece informē, ka pulksten 16.35 Katoļu ielā kāda 1952.gadā dzimusi sieviete, vadot «Subaru Impreza», uzbrauca 1991.gadā dzimušai gājējai, kura ielu šķērsoja pa apzīmētu gājēju pāreju. Cietusī nogādāta Jelgavas slimnīcas Traumatoloģijas nodaļā ar smadzeņu satricinājumu un, iespējams, apakšstilba kaula lūzumu.Savukārt ar satricinājumu, sejas sasitumu un labās rokas apakšdelma lūzumu slimnīcā nonācis 1964.gadā dzimis vadītājs, kurš šonakt, ap pulksten 2.10, vadot «Saab 900», uz ceļa Jelgava – Eleja Platones pagastā netika galā ar auto un uzbrauca tilta aizsargbarjerai.Trešdien pilsētā notika arī vairākas avārijas bez cietušajiem – K.Barona ielā «Ford Transit» izraisīja sadursmi ar «Saab 9-3», savukārt Iecavas ielā kāda 1971.gadā dzimusī, vadot «Audi A4», iebrauca «Peugeot 307».

Pievieno komentāru

Komentāri 4

Vernons

(http://www.ltab.lv/data/articles/407/322.pdf) Dokuments nav saistošs plašākai sabiedrībai!
Skumji ka apdrošinātāji paši sevi ļaujas ***! Absolūti nepieņemami ir vainas pakāpes dalīšana. Un tas iespējams tikai tāpēc, ka CSN nav sadaļas brīdinājumu signāli un to lietošana. CSN 70., 73., 77. un 10. punkti! Nekur neiet runa par brīdinājumu signālu neesamību. Nav norma, nav pārkāpuma. Bet CSN ir uzrakstīti tā, lai priekšā esošs satiksmes dalībnieks ar savu rīcību garantētu drošību. Ar šādu teikumu papildinot CSN 10. punktu viss šajos Noteikumos nostājas savās vietās. Priekšā esošs dalībnieks ir sadursmes izraisītājs!
Princips, vai morāle ir šāda - neredzi neskrien, akls stūris, samazini ātrumu līdz minimumam.
Tas kurš pārkāpj atļauto ātrumu konkrētā ceļa posmā ir zaglis un slepkava ar iepriekšēju nodomu un runa par dalītas atbildības noteikšanu ir amorāls pasākums. Par fiziku esam aizmirsuši!

pirms 7 gadiem, 2012.11.11 10:36

Gatis

Satiksmes bīstamība - ceļu satiksmes situācija, kurā transportlīdzekļa vadītājam
savlaicīgi ir jāizdara nepieciešamās darbības, kas paredzētas ceļu satiksmes noteikumu 12
113.punktā, lai novērstu CSNg vai samazinātu nelabvēlīgo seku smaguma pakāpi. Obligāts
priekšnoteikums transportlīdzekļa vadītāja adekvātajām darbībām bīstamā situācijā ir
bīstamības savlaicīga atklāšana, kas saistīta ar transportlīdzekļa vadītāja objektīvo iespēju
uztvert informāciju par bīstamības rašanos, tā psiho - fizioloģisko stāvokli un profesionālās
sagatavotības pakāpi. Satiksmes bīstamība veidojas tikai tad, kad transportlīdzekļa vadītāja
rīcībā paliek minimālais attālums, lai novērstu CSNg, ja viņam vispār ir tehniska iespēja to
izdarīt. (http://www.ltab.lv/data/articles/407/322.pdf)

pirms 7 gadiem, 2012.11.10 19:19

Gatis

Laikam ir arī tāds punkts: 14. Gājēju pārejas un pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturas
159. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.
9. Braukšanas ātrums, distance un intervāls
114. Apdzīvotās vietās visu transportlīdzekļu braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt 50 km/h, bet dzīvojamās zonās, daudzdzīvokļu namu pagalmos, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijās - 20 km/h.
Laikam jau šie likumi pieņemti pamatojoties uz aprēķiniem par reakcijas laiku, kā arī bremzēšanas un apstāšanās ceļa garumu.

pirms 7 gadiem, 2012.11.10 19:09

Vernons

.
Divdesmit divu gadu garumā mūsu dzīve kustības drošības jomā bija un ir ar dubultu morāli. Kopš kura laika CSN ir jāpilda katram otram satiksmes dalībniekam? Ir virkne punktu, kas ir jāpilda gājējam. Un viens no tiem ir 24. kas uzliek par pienākumu pārliecināties par savu drošību, bet 10. punkts uzliek par pienākumu garantēt drošību citiem satiksmes dalībniekiem.
Tātad katram uz ceļa ir jārīkojs tā, lai nebūtu bīstamu situāciju!
Saskņā ar CSN 4., 6. un 10. punktiem, kas nosaka kārtību un secību kā katram uz ceļa ir jārīkojas, par līdzvainīgu sadursmē jāatzīst arī gājēja!.

pirms 7 gadiem, 2012.11.09 15:00

Citas ziņas