PTAC piecos mēnešos visvairāk sūdzību saņemts par elektropreču kvalitāti

Rīga, 10.jūn. Šā gada pirmajos piecos mēnešos Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) visvairāk jeb 74 sūdzības preču kvalitātes jomā saņēmis par 18 137 latus vērtu elektropreču kvalitāti, liecina PTAC sniegtā informācija.

Par mobilo telefonu kvalitāti līdz 1.jūnijam bija iesniegtas 67 sūdzības 8238 latu kopvērtībā, par iegādāto apavu kvalitāti PTAC saņēmis 46 sūdzības par 2530 latus vērtu apavu iegādi. 12 pretenzijas PTAC saņēmis par 1603 latus vērtu tekstilizstrādājumu iegādi, bet 19 sūdzības bijušas par 4954 latus vērtu mēbeļu iegādi.

Izskatot pretenzijas par elektropreču kvalitāti, PTAC 30 sūdzības par 6866 latus vērtām elektroprecēm atzinis par pamatotām, 26 sūdzības 6447 latu kopvērtībā atzītas par nepamatotām, bet izskatīšanas stadijā jūnija sākumā vēl bija 13 sūdzības par 3156 latus vērtu elektropreču iegādi.

No pretenzijām par mobilo telefonu kvalitāti 31 sūdzība kopumā 3974 latu vērtībā PTAC atzinis par pamatotām, 12 sūdzības par 1494 latus vērtu tālruņu iegādi novērtētas kā nepamatotas, 10 pretenzijas par 937 latu vērtu tālruņu iegādi patlaban PTAC vēl tiek izskatītas.

Vērtējot pretenzijas par apavu kvalitāti, 26 sūdzības par 1206 latus vērtiem apaviem PTAC atzinis par pamatotām, 12 sūdzības par 1112 latus vērtu apavu iegādi centra speciālisti novērtējuši kā nepamatotas, bet divas sūdzību par 82 latus vērtu apavu kvalitāti atsaucis tās iesniedzējs. PTAC vēl izskata sešas sūdzības par kopumā 129 latus vērtu apavu kvalitāti.

Kopumā PTAC līdz 1.jūnijam bija saņēmis 326 sūdzības ar pretenzijām par 106 139 latus vērtu preču kvalitāti.

Iesniedzējam labvēlīgs lēmums pieņemts, izskatot 146 sūdzības par 22 131 lata vērtām precēm, 95 sūdzības 72 503 latu kopvērtībā PTAC darbinieki atzinuši par nepamatotām, 19 sūdzību izskatīšana par 2547 latus vērtām precēm atteikta, bet paši iesniedzēji atsaukuši 10 sūdzības par 2082 latus vērtu preču kvalitāti.

Pievieno komentāru

Citas ziņas