Braucot pāri Cukura ielai, cieš velosipēdiste 52

Pirmdien Rīgas un Cukura ielas krustojumā notriekta velosipēdiste, kura šķērsoja Cukura ielu, notikuma vietā novēroja portāls zz.lv.

Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Ieva Sietniece ziņo, ka sadursme notika Lielajā ielā pulksten 18.25. Pēc sākotnējās informācijas, vadot velosipēdu «Grand», 1994.gadā dzimusī šķērsoja ielu, nenokāpjot no velosipēda. Rezultātā notika sadursme ar «Volvo S60», ko vadīja 1942.gadā dzimis vīrietis. Policija skaidro lietas apstākļus.

Aculiecinieki ziņo, ka mašīna griezusies pa labi no Rīgas ielas. Portāls zz.lv novēroja, ka kopā ar jaunieti notikuma vietā atradās vēl viena velosipēdiste.

Uz notikuma vietu izsaukti arī Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta mediķi, taču cietusī nav guvusi nopietnas traumas.

Pievieno komentāru

Komentāri 52

pferdels

cūķi tie autovdītāji , brauc pēc principa , dodiet ceļu *** brauc .

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 11:33

Aivars

Man tur ar bij problēmas ar riteņbraucēju, kas drāzās no tilta puses pāri gājēju pārejai:( Domāju, ka šai pārejai velosipēds tomēr jāstumj pāri pie rokas, jo tā nav regulējama gājēju pāreja. Bet riteņbraucēji tik vālē!!!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 11:37

Es

Nu vispar var pabraukt pari ar mazu atrumu un nav jakapj nost

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 13:53

Kurp iesim?

Tur ir veloceliņš. Īsāk sakot, vajadzētu CS noteikumus palasīt.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 13:54

Šurp nāksim

Pie pakaļas, ir veloceliņš vai nav. Tagad noteikumos visur velo atļauts braukt pāri pārējām, nevis stumties. Tikai tam braukšanas ātrumam laikam jābūt līdzīgam gājējiem.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 15:35

csn

kāds sakars šeit ir gājēju pārejai intresanti zināt, varbūt noteikumus palasīt, ja auto griežas pa labi viņam jālaiž riteņbraucējs kas brauc taisni, tas tak ir krustojums.Un vainīgs ir auto vadītājs

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 15:56

eriks

ko tu tur gvelz palasi satiksmes noteikumus

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 17:11

zinātājs

eriks,iesaku tiesam palasit noteikumus )))))tad jau policisti arī gvelza savā protokolā

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 07:42

eriks

kā jūs to zināt ka negvelza? šinī valstī , ja to tā var saukt, policija ir pēdējie kam var ticēt

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 10:28

...

Cik noprotu tad pēc jaunā likuma nav jānokāpj no velo šērsojot ielu.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 11:40

,,,

Pēc jaunā likuma pārbraukt drīkst tikai regulētas (ar luksoforu) gājēju pārejas un arī tad cilvēka iešanas ātrumā.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 11:48

ibio

pilns ar šitiem debiliķiem, kas domā ka var vālēt pāri VISĀM pārejām. un tāpēc arī cieš.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 11:52

Resnais

un viņi domā pareizi! Ja uz brauktuves ir uzkrāsots velosipēdu ceļš, tad nost nav jākāpj. Iesaku Tev brīvā brīdī atsvaidzināt zināšanas satiksmes noteikumos. Galvenais ir šis 10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus. Pārējais ir lirika.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 12:02

ibio

Resnais, pat ja ir uzkrāsots veloceliņš, velobraucējam pa to braucot nekad nav priekšroka.

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 14:31

Vernons

Saskaņā ar CSN 4., 6. un 10. punktiem, kas nosaka kārtību un secību, kā darbojas CSN, un kā katram satiksmes dalībniekam uz ceļa ir jāuzvedas un kā katram ir jābūt aprīkotam! Uz šo triju punktu pamata policija objektīvi un vispusīgi izvertēs visus nosacījumus, kas bija jāpilda katram satiksmes dalībniekam.
Par vainīgu tiks atzīts velosipēda vadītājs! Šeit prasās OCTA polise velosipēdidtiem, jo auto buktes arī kadam ir jaremontē! Gan jau evolūcijas ceļā kādreiz nonāksim pie vienota kopsaucēja, bet tagad ir tā kā ir. Vēlu veiksmi!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 12:00

Resnais

Vernon, tieši otrādi. Automašīnas vadītājam tuvojoties krustojumam, kurā viņš grasās nogriezties, ir jāmāk novērtēt pārējo satiksmes dalībnieku rīcība un jāidentificē bīstamība. Ja viņš to nemāk, tad ir par ātru ieguvis vadītāja apliecību. Tad lūk, ja tu jūti, ka velosipēds šķērsos to brauktuvi, tad palaid to, viņš ir mazāk aizsargātais satiksmes dalībnieks un ir pilnas tiesības braukt pa velosipēdu ceļu.. Velosipēdista vaina var būt vienīgi, ka viņš nav novērtējis bīstamību un pārliecinājies par drošību.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 12:08

Vernons

Piekrītu! Bet ja braucējam nava "ņuhs", "čuijs" un "poņa", tad no braukšanas vajadzētu atturēties! Bet arī gājējiem un velosipēdistiem vajadzētu situāciju tomēr novērtēt! Jo CSN 10. punkts paredz KATRAM, ne viss katram otram par savu un citu drosību rūpēties. Ja pašos pamatos ir aplams uzstādījums kustības drošībā, kur gājēji ir "Indijas svētās govis" un velosipēdidti vēlas būt tādi paši. Ja CSN 10. punktu papildinās ar sekojošu rindkopu, ka "priekšā esošais ar savu rīcību garantē drošību", sev jau nu noteikti, tad automātiski viss šajos CSN nostājas savās vietās. Problēma ir apstāklī, ka "kāds" vēlas, lai būtu šī dubultā morāle!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 12:22

Autobraucējs

Bet vai riteņbraucēji ir izlasījuši CNN????????Pie visa vainīgi tik autovadītāji!!!Paši velosipēdisti nezinot noteikumus arī cieš.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 12:47

velobrauceejs

Man vienalga autobrauceeji ir tie kas nejēdz brauk un tiesiibas ir ieguvuši, tad kad vēl velo kustība nebij attīstīta. Arī pats auto vadu jau 7 gadus, tag vairāk velo, autoskolās vieni pamuļķi strādā, kas paši ar velo ir uz tu .. dzirdēju ka pasniedzēja stāstot ka velo uz brauktuves vispār nesot ko darīt ??! Kā auto/velovadītājs esmu piefiksējis šo bīstamo vietu un joprojām nesaprotu kapēc vinja nav labota ar brīdinājuma zīmēm un košāku zebru ar sarkano paklāju? kamēr neviens nav nopieni cietis tikmēr visiem poh. Vaina vienozīmīgi auto jo nogriežoties jāpārliecinās pa drošību, ja nu tas būtu jūsu bērns?! Turklāt pavērojiet spidometrā kāds ir ātrums braucot lejā no tilta...?

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 23:21

velobrauceejs

Man vienalga autobrauceeji ir tie kas nejēdz brauk un tiesiibas ir ieguvuši, tad kad vēl velo kustība nebij attīstīta. Arī pats auto vadu jau 7 gadus, tag vairāk velo, autoskolās vieni pamuļķi strādā, kas paši ar velo ir uz tu .. dzirdēju ka pasniedzēja stāstot ka velo uz brauktuves vispār nesot ko darīt ??! Kā auto/velovadītājs esmu piefiksējis šo bīstamo vietu un joprojām nesaprotu kapēc vinja nav labota ar brīdinājuma zīmēm un košāku zebru ar sarkano paklāju? kamēr neviens nav nopieni cietis tikmēr visiem poh. Vaina vienozīmīgi auto jo nogriežoties jāpārliecinās pa drošību, ja nu tas būtu jūsu bērns?! Turklāt pavērojiet spidometrā kāds ir ātrums braucot lejā no tilta...?

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 23:24

Māris

Vadītājam, nogriežoties pa labi jādod ceļš gājējam un/vai velosipēdistam, kurš šķērso ceļu, kurā autovadītājs nogriežas. Protams velosipēdistam arī jāpaskatās pirms braukšanas pāri, jāpārliecinās vai autovadītājs ir gatavs palaist vai nē. Savstarpējās cieņas un sapratnes trūkums...

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 12:55

AUDIT

Ja nav regulējama gājēju pāreja, vai iezīmēts veloceliņš, jebkurš velosipēdists, kurš pārvietojas pa ietvi, ne pa ceļa braucamo daļu, Māri, Tevis aprakstītajā situācijā juridiski kļūst par gājēju. Attiecīgi velosipēdistam ir jānokāpj no velosipēda un tas jāstumj.

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 08:35

Vikija

Par kādu cieņu iet runa ja šis šoferis notriecot rit.brauc. aizbrauca no notik. vietas vēl 100-150m. un apstājās tikai tāpēc ka bija caura riepa lai apskatītu savu mašīnu, pie meitem=nes tā arī nepiegāja un palīdzību nepiedāvāja

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 10:49

Māris Vikijai

Tieši par to "cieņu" arī iet runa! Par to cieņu, kuras šajā gadījumā nav!

pirms 8 gadiem, 2013.08.15 10:44

TRex

Pārsvarā tie ir ar zemu intelektu apbalvoti aborigēni - lauķi, ar zemām pierēm no viensētām.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 13:53

Joņs

Protams, visi inteleģence un sabiedrības krējums nāk no īrētiem vienistabas dzīvokļiem hruščovkās...

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 08:26

Valcens

ZZ novēroja kā tas notiek bet atsaucas uz liecinieku ziņām?

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 14:02

Monta

Ja cilvēkam sava dzīvība kaut cik šķiet vērta(šinī gadījumā, velo braucējai), tad jāievēro tie CSN. Uz Cukura ielas nav iezīmēts velo celiņš, bet ir gājēju pāreja, tad nokāp no tā sava braucamā un skaties! Tas pats darās nobraucot no tilta uz pils pusi, arī drāž kā nelabie... Braucu ar auto, gan ar velo un ievēroju noteikumus,jo dzīvot vēl gribas!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 14:11

n

neviss nav iezīmets, bet mūsu ceļu darboņi nav atjaunojuši velo celiņa apzimējumu kas tur bija pašā sakumā,zino ko saku jo pats dzīvoju Cukura ielā un katru dienu braucu ar auto

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 15:06

Aivars

Pilnīgi piekrītu Montai.Tā ir parasta neregulējama gājēju pāreja. Gājēju un neregulējama!!! Veloceliņš beidzas pirms pārejas un atsākas aiz tās. Kāpiet tik nost no sava veļļuka un stumiet. Visi autovadītāji jūs palaidīs.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 16:28

pendels

manda , nu tev arī jaskatās bet kamer velopēdists nokāps pāries lēnu garu tu tai autiņā no trusām izleksi .

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 16:40

tā ir....

Šito "zebru" velosipēdisti nepārtraukti ignorē.Loti bieži nogriežoties ar mašīnu no Rīgas ielas uz Cukura ielu sastopies ar problēmu, kad gar degunu patraucas kārtējais velosipēdists-kamikadze.Šajā vietā velosipēds ir jāstumj pie rokas, bet pusgada laikā pamanīju tikai dažus velosipēdistus, kas to ievēro, pārējie mauc pāri neskatoties.
Varbūt tagad kāds sāks aizdomāties.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 16:57

m.

Tur masinam vajag kkadu atrumvalni bistama vieta!!!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 20:49

kā tad ir?

Tieši par šo krustojumu apjautājos braukšanas instruktoram, un arī pašā CSDD,jo arī nemitīgi pamanu velosipēdistu neapdomību.Atbilde bija vienāda:Velosipēdistam nav ne priekšroka ne arī atļauts škērsot ielu uz velosipēda.Velosipēds ir jāstumj un tad viņu, kā gājēju autovadītājam ir jāpalaiž.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 17:16

Resnais

932.ceļa apzīmējums - divas viena no otras atdalītas platas pārtrauktas šķērslīnijas - apzīmē vietu, kur brauktuvi šķērso velosipēdu ceļš; Kāpēc man pa velosipēdu ceļu jāstumj velosipēds pie rokas?? Tas, ka satiksmes drošības inženieri neatjauno krāsojumu ir cits stāsts.

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 23:05

Riebeklis

Pašam, izbrauot no Statoil uz Rīgas ielas, sanāca saskrieties ar kādu velosipēdisti pirms pāris gadiem. Minās labā ātrumā, rezultātā, griežoties konstatēju, ka gājēju/velosipēdistu nav, turpināju manevru, lai skatītos vai kāds no centra nebrauc lielākā ātrumā. Rezultātā meitene izbrauca priekšā, uzbraucu viņai vien tik daudz, lai apgāztu [paspēju nobremzēt]. Protams, saņēmu pārmetumus, bet neapdomīgus velosipēdistus caur Statoil cenrādi nepamanīsi.

Tā kā ne man, ne viņai nekādu pretenziju nebija, tad tā arī šķīrāmies. Un jā - ja tur būtu sarkanais veloceliņa krāsojums, velosipēdistiem būtu priekšroka. Šajā situācijā velosipēdistiem braukšanas priekšrokas nav!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 17:55

Vai visā ES nav vienādi likumi?

Kāpēc Vācijā VISI šoferi var apstāties PIRMS trotuāra un paskatīties uz abām pusēm vai netuvojas kāds gājējs vai velobraucējs. Ja tuvojas gājējs vai velosipēdists kaut pēc 5 metriem, pagaidīs, lai pāriet vai pārbrauc. Bet kas te? Vieni neaudzināti mudaki. Vai tad braucot lejā no tilta neredz, ka tanī pašā virzienā brauc velo? Kur tad viņš brauks, ja ne pāri ielai? Braucu daudz ar riteni, mani šoferīši tur vienmēr ir palaiduši. Paldies! :)

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 18:18

:(

A varbt vajag domāt ar galvu, ka Tevi var nepamanīt, ja min kā negudra?Velosopēdistiem piebremzēt un novērtēt situāciju nevajag?

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 22:50

raicha

Rīgas ielā no tiltiem līdz NESTEi nav neviena velosipēda celiņa,paskataties kādas ceļa zīmes ir izvietotas un ko tās nozīmē.Tas,ka atsevišķos posmos ir sarkans bruģis vienlaidus joslā ieklāts,vēl nenozīmē,ka tas ir veloceļš un pāri ielām to iekrāso sarkanu!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 19:22

Opis

Un veloceliņš, kas ar atbilstošu marķējumu apzīmēts uz brauktuves, tā pat velosipēdistam nedod priekšroku pret citiem transporta līdzekļiem! Bet tas tā, starp citu, to vienkārši neviens velobraucējs "negrib" zināt...

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 19:55

velo

iR gan tas veloceliņš un lūdzu nevazāties pa to!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 21:16

raicha

velo- NAV tur veloceliņa! Izlasiet Ceļu likumā,kā apzīmē to dabā!

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 10:27

Opis

Vispār jau vienīgā viet, kur velosipēdistiem, tā pat kā gājējiem, ir priekšroka ir regulējams krustojums ar gājēju pāreju. Visos citos gadījumos, arī uz velosipēdistu celiņa, kas apzīmēts ar CSN un CSL noteikto marķējumu, velosipēda vadītājam NAV priekšroka! Velosipēdistam ir jāpārliecinās, ka viņš, netraucējot citiem transporta līdzekļiem, droši var šķērsot brauktuvi braucot. Diemžēl ar velosipēdistiem ir tā pat, kā ar gājējiem, satiksmē piedalīties grib, bet noteikumus zināt un ievērot negrib! Visiem potenciālajiem oponentiem - pirms verat vaļā muti, kiberrakstiskā veidā, atveriet likumi.lv un palasiet, kā tad patiesībā ir. Vai arī aizejiet līdz tuvākajai autoskolai un uzdodiet šo jautājumu instruktoram!

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 19:52

Opis

Tiem, kas lasīt neprot, vai nevēlas - lūdzu, Timrots visu paskaidros! Skatieties no 2:58, ja slinkums skatīt visu raidījumu! http://vimeo.com/71485936

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 20:06

Resnais

Tas ka nav priekšroka, neattaisno vadītāju, kas brauc virsū velosipēdistam

pirms 8 gadiem, 2013.08.13 23:07

Opis

Nezinu, cik bieži braucat ar auto, Resnā kungs, bet ar tiem velosipēdistiem ir tā, ka viņi, braucot lejā no tilta, ātrumu uzņem ne pa jokam, tā ka arī gājēji ir apdraudēti, un piebremzēt, nez kādēļ, pirms vietām, kur jāuzmanās, aizmirst... Es jau neapgalvoju, ka visiem virsū jābrauc, bet ja autovadītājs smuki taisa "labo" un redz, ka gājēju pie pārejas nav, tad tikai loģiski, ka uzņem ātrumu, ja šajā situācijā "izlido" priekšā velo-minējs, piedodiet, bet tā nav autovadītāja vaina! Vēl trakāki ir gājēji, tie vispār slāj pāri ielām, kur drīkst un kur nedrīkst, no velosipēdistiem vismaz gribētos sagaidīt elementāru satiksmes noteikumu un likuma zināšanu un ievērošanu. Bet tā jau ir, kamēr kaut kas neatgadās, tikmēr nedomā. Bēdīgi.

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 07:01

Vernons

Opim bonuss! Es arī no tilta lejā ar velosipēdu ieskrienos cik ir iekšā, bet tā ka pats vadu visus transporta līdzekļus, tad arī skatos, lai šāds mans izgājiens nebūtu pēdējais manā mūžā! Latviešiem ir tāds teiciens - nedari otram to, kas Tev pašam nepatīk. To var attiecināt arī uz attiecībām uz ceļa. Ne velti es uzsveru, ka priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību ir jāgarantē drošība! Sev un citiem!

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 10:47

Aculiecinieks

Visi runā par mežonīgu ātrumu, bet meitenes ātrums bija niecīgs un notrieca viņu jau uz pārbrauktuves, praktiski pa vidu, aizbildinājās vīrietis ar argumentu, ka nepamanījis viņu, bet kā var nepamanīt sarkanu riteni ar braucēju sarkanā jakā + braucot viņai aiz muguras. Ļoti daudz ko nepamanījis cilvēks... Abi vainīgi savā ziņā, meitene, ka nenokāpa no velo, bet tik pat labi viņš viņu notriektu kā gājēju, un tas būtu pat bēdīgāk. Likās arī dīvaini, ka auto vadītājs pat negāja pārliecināties, vai meitene dzīva.

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 16:41

Vikija

Būtībā ja nebūtu aculiecinieki kas pieskrēja klāt šim šoferim un pabrīdināja, ka viņa autom. nr. ir pierakstīts un izsaukta ātrā pal. un polic. viņš nomainot riepu droši vien būtu aizbraucis. tad rodas jautājums kas tas ir par cilvēku un kas tā ir par vērtību skalu pēc kādas viņš dzīvo??????

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 10:54

Vernons

Notikuma vietu pamest nedrīkst! Bet cilvēkam uz ceļa nav nekāda vērtība! Pirmkārt daudziem trūkst pašnovērtējuma, jo kā izskaidrot to, ka cilvēks apzināti iet uz sadursmi ar auto. Otrkārt, vadot autobusu, 50 cilvēki autobusā ir 50 reizes vērtīgāki par vienu! Un Jūs neuzticēsiet savu bērnu šoferim, kurš negarantēs Jūsu bērnam drošību. CSN ir jāpilda katram! To paredz CSN 10. punkts. Fiziku skolā jāmāca saistībā ar inerci un bremzēšānas ceļu, kura attiecība pret ātrumu ir kvadratā. Tas nozīmē, ja ātrumi atšķiras trīs reizes, tad bremzēšānas ceļu garumu atšķiras deviņas reizes! Mūsu ambīcijas neatbilst mūsu zināšanām!

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 11:04

z

vienalga pie visa vainīgs tas vecis pensijas gados.ar likumu tiem opjiem aizliegt sēsties pie stūres

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 11:20

Resnais

Lūk darba lauciņš pilsētas satiksmes drošības inženieriem, lai sakārtotu šo jomu, nevis spraust strupceļa zīmes Asnu-Tērvetes krustā, kur tās vajadzīgas kā zaķim stopsignāls. Interesantu izpildījumu redzēju Saldū, kur izbraucot no loka krustojumā uzliktas zīmes Dodiet ceļu ar papildzīmi, ka attiecas uz gājējiem un velosipēdiem..

pirms 8 gadiem, 2013.08.14 16:14

Policijas ziņas