FOTO: Rīgas ielā avarē «Mazda» un «Volkswagen Passat» 17

Otrdien ap pulksten 17 Rīgas ielas krustojumā ar Brīvības bulvāri saskrējās «Mazda» un «Volkswagen Passat», novēroja portāls zz.lv.

Abas mašīnas brauca virzienā no centra. Notikuma vietā zz.lv noskaidroja, ka, «Mazda» bremzējot krustojumā, tajā iebrauca «Volkswagen».

Cietuši abi braucamie, cilvēki traumas guvuši nav.

Portāls zz.lv novēroja, ka īsi pēc negadījuma «Mazda» logā bija zīme «Mācību transportlīdzeklis», taču vēlāk tā noņemta.

Foto: Agris Samcovs

Pievieno komentāru

Komentāri 17

Resnais

Tur jau reti kurš iet uz 50. Tipiska distances neievērošana, viens bremzē uz mirgojošo zaļo, otrs domā, ka paspēs un ber virsū.

pirms 8 gadiem, 2013.07.23 21:08

vārds

tiem, kas iebrauc pakaļā apzīmētiem mācību transportlīdzekļiem vajadzētu vai nu atņemt tiesības uz pāris mēnešiem par piešķirt sodu par agresīvu braukšanu.

pirms 8 gadiem, 2013.07.23 22:18

Asdfgh

Es nez kur taas sievietes skataas, bet ziimes taas tocc nav.
Peertikjienes ar granaatu ;)

pirms 8 gadiem, 2013.07.23 23:21

...

tu ir riktig dūmš..

pirms 8 gadiem, 2013.07.25 10:25

Vernons

Jāsāk ar vārdiem "reiz bija". Reiz bija CSN punkts, ja tikai strauji bremzējot var apstaties pie "STOP" līnijas, tad ceļš jāturpina! CSN raksta tādi kas ceļu satiksmē nepiedalās, domāju ceļs nav naudas pelnīšanas vieta. CSN 10. punkts uzliek par pienākumu katram uz ceļa rīkoties tā, lai neieskrietu "pakaļā". Un šajā sakarā katram ir tiesiskā paļāvība, ka "priekšā braucošais bremzējot" strauji nebremzēs. Autoskolās nevarēs iemācīt braucējus loģiski rīkoties uz ielas, ja skolā netiek mācīta praktiskā fizika. Ātruma starpības atšķiras divas reizes bremzēšanas ceļu garumi atšķīras četras reizes! Nekāda distance nebūs pietiekama, ja priekšā braucošais neskatās spoguļos, strauji bremzē, viņam nav radīti apstākļi mašīnā ieslēgt "STOP" signālu noņemot kāju no "gāzes" pedāļa. Respektīvi ceļu satiksmes Noteikumi jāpilda katram otram! Un tas viss ir CSN šādā secībā 119., 118.4., 70., 73., 77. un 10.! Jelgavniekiem ir unikāla iespēja pirmo zīmogu saņemt Ģintermuižā! Bet policija teiks pretējo un daži arī!

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 08:30

Audit

"Ātruma starpības atšķiras divas reizes bremzēšanas ceļu garumi atšķīras četras reizes!" Tā ir teorija, kas darbojas tikai un vienīgi uz identiskiem priekšmetiem, pietam netiek ņemts vērā berzes koeficients (auto riepu veids, stāvoklis), bremžu sistēma.
Vecā labā Eiropa ir sapratusi, ka šādos un līdzīgos gadījumos distance ir noteicošais. Ne pa velti, tur, aiz robežām ir ceļa zīmes, "ievērojiet lielāku distanci"! Ne par velti plaši tiek pielietotas automātiskās distances uzturēšanas un attīstītas ekstrēmās bremzēšanas sistēmas. Bet tas tā, vecās setrās jau tādu nav.
Policija un "daži" saprot reālos dzīves apstāķlus un rīkojas atbilstoši tiem.

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 08:51

Vernons

Taisnība jau Tev, "audit", ir. Uz ātrgaitas ceļiem ir sazīmētas zīmes ar norādi ka jāredz divas! Par SETRĀM, vecās lēnām aiziet nebūtībā, bet jaunajām jau ir distances tempomāts iebūvēts un stājas arī labāk nekā vieglie. Tā kā visi transporta līdzekļi, neatkarīgi no saviem gabarītiem, kļuvuši "identiski".
Policija jau ir tā, kas ir izkropļojusi patieso lietu stāvokli un "vecie vēži" nav spējīgi pateikt piedodiet, kļūdījāmies, nākotnē tā vairs nebūs! CSDD klusē! Šajā gadījumā, pilsētā, abi satiksmes dalībnieki ir līdzvainīgi notikušajā sadursmē un tā arī noformējami! Te var tikt sarakstīts saskaņotais paziņojums, jā kāds neiebilst! Bet ārpus apdzīvotām vietām, piemēram pie "Līcīšiem" vainīgs ir priekšā esošais. Jāmaina domāšanas veids, vienreiz jāuzraksta loģiska ideoloģija, jāpiestrādā pie transporta līdzekļu uzbūves un jāsalauž vecā psiholoģija! Tas pēdējais ir visgrūtākais!

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 09:13

Vernons

Pārdomām! Velkot otru auto striķī, lokanās sakabes minimālais garums ir 4 metri! Un CSN to atzīst par pietiekamu, lai varētu parvietoties ar ātrumu līdz 50 km/h! Tādā "distancē" braucot strauji nebremzēsi!
Šo sadursmi izraisīja strauja bremzēšana! Aizmugurē esošais droši vien par ātru arī brauca! Un pieturēties pie tēzes "ievēro distanci" sen jau ir par vēlu! Jo automašīnās iebūvētas ekstras ir aizgājušas tālāk un Noteikumi atpaliek no dzīves! Salīdzinājumā ar Vāciju mēs nemaz netiekam tā apmācīti! Man argumentu pietiks, lai arī tiesas zāle pierādītu savu taisnību! Avāriju izraisīja "priekšā esošais bremzējot", jo strauji nobremzēja neadekvāti situācijai! Spoguļos ir jāskatās regulāri!

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 14:07

Audit

Argumenti ir "0" vērtībā, ja tie ir pretstatā likumiem un loģikai. Neesi ne bijis ne pierādījis savu taisnību nevienā tiesas zālē saistība ar CSN, kurš noticis starp diviem, via vāirākiem vienā virzienā un vienā joslā braucošiem transporta līdzekļiem.
Pietam izskatās, ka nekad neesi painteresējies par auto vilkšanu ar lokano sakabi realitātē. Signālus, norādījumus vai bremzēt dod velkamais transporta līdzeklis vilcējam, nevis otrādi.

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 17:34

Vernons

"Audit", vai Tu pats vispār saproti, ko Tu uzrakstīji? Vai Tev vispār ir saprašana kā darbojas bremžu sistēma jebkuram auto. Un kur atrodas slēdzis, kas ieslēdz sarkanos signālus automašīnai aizmugurē.
Nevajag kultivēt mītu, ka "STOP" signālam jāieslēdzas no trieciena pa auto aizmuguri!

pirms 8 gadiem, 2013.07.25 09:53

Audit

Tambēļ jau ir tā distance jāievēro atbilstoša visiem iespējamiem faktoriem, lai no brīža, kad priekšā braucošais sāk bremzēt Tu spētu izdarīt to pašu vai veikt apbraukšanas manevru.
Un lokanajā sakabē arī nevienu neesi vilcis, tas man ir sakaidrs!
Ja vēlies vari sev ierīkot atsevišķu slēdzīti kaut kur "tukšo" slēdžu vietā, papildus "vardei"!

pirms 8 gadiem, 2013.07.25 16:20

Figura

Pie mums turēt normālu distanci ir pagrūti.Ir viena kategorija,kas tūlīt sprauksies iekšā.

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 10:25

Audit

Nu bet kas Tev traucē palaist un saglābāt distanci!?

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 10:36

Vernons

"Audit", kur paliek CSN 10. punkta uzstādījums, katram rīkoties TĀ, lai neradītu bīstamu situāciju! Kāpēc Tu atbalsti "distances zagļus"! Pēdājā kilometrā un pēdējā kvartālā, pirms manevra, nevajadzētu līst kādam priekšā. Pirmais soda mērs par savu stulbo rīcību ir sasista automašīnas aizmugure! Paskaidrošu detalizētāk, "Šarānā" vecāki savus mazos bērnus ne vienmēr iesēdina sēdeklītī. Ir redzēts spēlējoties uz sedziņas aizmugurē. Par tālākām sekām paskaidrot nevajag! Zaglis ir un paliek zaglis un zagšanu nevajag atbalstīt!

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 10:58

Audit

Tieši tā, katram! Un Tu neesi tas katrs? Ja viens ir ķēms, tad otram ir jābūt tādam pašam!? Gribi pagarināt krāniņu ar līšanu, sēdēšanu pie aizmugurējā bufera, dari tā. Man par to tik smaids, neiešu tak saspringt. Ja vēlies būt cietēja lomā, uz priekšu. Daudz piemini, psihiatra apmeklējumu, tamdēl jau tas ir jādara, lai pārliecinātos par individa psihisko stabilitāti. Mūsu, jeb Latvijas autovadītāji, tai pašajā vecajā Eiropā, pilsētās, jau sen būtu sev galu padarījuši. Steigas nekādas, ietur lielu distanci, palaiž gājējus, ne tikai uz gājēju pārejām, ievēro velosipēdistu tiesības un tos. Kas interesanti, neatkarīgi no tā vai "Tu" esi gājējs, velosipēdists, autovadītājs, katrs savas tiesības. Gājējs netaisās stundu stāvēt pie pārejas, bet iet, jo zina, ka autovadītājam tas ir jāpalaiž, pamēģini nepalaist pa veloceliņu braucošu omi, nāksies noklausīties bargos vādos, un būt nogalinātam ar skatienu.

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 13:19

mana pieredze

No auto ar M burtu vajadzētu iespēju robežās izvairīties - ne sēsties tādam pakaļā, ne ilgstoši braukt tādam pa priekšu.Tās ir potenciālas nepatikšanas.Ne vienmēr tas stauji bremzēs vai pretēji - nebremzēs, bet viksies un pie krustojumiem slāps nost u.t.t.Vienmēr var smuki no tāda auto nolīst maliņā.Mācību auto kurā instruktoram ir savi pedāļi vēl OK, ir gana droši, bet šitie ar durni pie stūres, kuru māca braukt tāds pats durnis ar pāris gadu stāžu ir katastrofa.

pirms 8 gadiem, 2013.07.24 11:26

ivo neo

slapjā laikā vienmēr vajag ievērot lielāku distnci.Pats jau braucu 23 gadus un nekas tamlīdzīgs nav gadijies.

pirms 8 gadiem, 2013.07.25 20:21

Policijas ziņas