Izraisa sadursmi pie Lielās ielas krustojuma (papildināts, ar foto) 14

Ceturtdien pulksten 8.15 Lielās un Pulkveža O.Kalpaka ielas krustojumā avarējušas divas automašīnas, novēroja portāls zz.lv.

Negadījuma iesaistītas vieglā automašīna «Volkswagen Polo» un mikroautobuss «Renault Master», kas iebraucis vieglā transportlīdzekļa aizmugurē. 

1962.gadā dzimušai «Volkswagen» pasažierei mediķi konstatēja muguras sasitumu, informē Valsts policijas pārstāve Ieva Sietniece. 

Mikroautobusu vadīja 1979.gadā dzimis vīrietis.

Pievieno komentāru

Komentāri 14

Luksofors

Ko arī vajadzēja pierādīt. Kopš senseniem laikiem šajā krustojumā starpgadījumi nav bijuši, tikko mūsu augsti kvalificētie speciālisti ieviesuši savus intelektuālos jaunievedumus - sākās.

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 09:52

Vernons

Mikroautobusa vadītājam ir jācīnās par savu nevainību!!! Vienreiz būs iemesls iedziļināties visās ar braukšanu saistītās niansēs.
Policijas slēdziens viņam ir sekojošs: vadītājs ir pārkāpis CSN 10. un 119. punktu nosacījumus un izraisījis sadursmi! Tas ir nožēlojams fakts, jo CSN ir jāpilda katram ne viss katram otram.
Mikroautobusa vadītajam jāizlasa CSN šādā secībā: 119., 118.4., 70., 73., 77. un 10.! Pie kam 4., 6. un 10. nosaka kārtību un secību, kā katram uz ceļa ir jārīkojas!

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 16:13

Resnais

ielas krustojumā--- ielu, jo parasti krustojas divas vai vairāk ielas
Wolkswagen== Volkswagen

Tautvāģis vainīgs, jo neparādīja stop signālu ar augšup paceltu roku. Mikriņš nespēja sadzēsties, jo piekrauts un cerēja paspēt uz dzelteno. Vernon, pareizi?

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 09:53

Vernons

Spoguļi domāti, lai pārliecinātos par drošību CSN 10. un 77. punktu uzstādījumā!
STOP signāls tiešām paredzēts ar augšup paceltu roku, 73.!!! Tas tāds sīkums 36 gadu garumā!!!
Doma pilnīgi pareiza! Ja tik ļoti bail bija no dzeltenā signāla, tad tik strauji nebija jābremzē 118.4.!
Lai "priekšā braucošais bremzējot" ,119., necer uz nevainīguma prezumciju! Līdzvainīgs sadursmē, kā šīs sadursmes izraisītājs. Saskaņā ar CSN 4., 6. un 10. punktiem kas nosaka kārtību un secību, kā darbosies satiksmes Noteikumi, iedegoties dzeltenai gaismai nav strauji jābremzē bet jāturpina kustība!
"Priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību ir jāgarantē drošība, sev un citiem"! Ar šo citātu papildiniet CSN 10. punktu un viss nostāsies savās vietās! Vēlu veiksmi!

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 12:45

Audit

Resnais nenemies Kiesners nera savilkt kopā pāris punktus, kur nu vel izprast to nozīmi un pielietošanas principus!
Izraksts no Vernona Kiesnera iemīļotās Vīnes konvencijas:
13. Pants,
5. Transportlīdzekļa vadītājam, kas brauc aiz cita transportlīdzekļa, jāievēro pietiekama distance, lai gadījumā, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis pēkšņi samazina ātrumu vai apstājas, izvairītos no sadursmes.

17. pants
2. Katram vadītājam, kas vēlas ievērojami samazināt ātrumu, izņemot gadījumus, kad ātruma samazināšana ir nepieciešama satiksmes drošības nodrošināšanai "dzeltenais luksafora signāls ir kustību aizliedzošs nevis signāls akselerātora pedāļa iespiešanai grīdā", vispirms jāpārliecinās, ka viņš to var izdarīt, neradot briesmas vai nevajadzīgas neērtības citiem vadītājiem. Ja vien viņš nav pārliecinājies, ka aiz viņa neseko neviens transportlīdzeklis vai ka jebkurš sekojošs transportlīdzeklis atrodas tālu aizmugurē, jādod skaidrs un savlaicīgs brīdinājums par savu nolūku, izdarot atbilstošu signālu ar roku. Tomēr šis noteikums neattiecas uz gadījumiem, kad brīdinājumu par ātruma samazināšanu dod transportlīdzekļa bremzēšanas signāllukturi, kas norādīti šīs Konvencijas 5.pielikuma 31.punktā.
5. pielikums. II. Nodaļa, 19. punkts.
• "bremzēšanas signāllukturis" nozīmē lukturi, kas tiek izmantots, lai norādītu citiem ceļa lietotājiem transportlīdzekļa aizmugurē, ka vadītājs izmanto darba bremzi;

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 14:19

Vernons

Juristi burtiski sagrāva "Maximu"! Juristi ir burtiski sagrāvuši ceļu satiksmes Noteikumus jau 36 gadus atpakaļ!!! "Audit", ja tu citē Vīnes Konvenciju, tad savus komentārus tur neiestarpini. Tu neesi ne autobusa, ne smagā vadītājs! Tu nezini kas notiek uz ceļa. Tev tikai šķiet ka esi "specs". Tavas un tevis līdzīgo ideoloģijas dēļ arī notiek šādas avārijas. "Saldam ēdienam" Tev jautājumu sērija:
Kāpēc STOP” signāls nav brīdinājuma signāls?
Kāpēc 36 gadus tas paredzēts ar augšup paceltu roku?
Kāpēc CSN nav sadaļas “Brīdinājuma signāli”?
Kāpēc brīdinājuma signāliem nav brīdinājuma zīmes statuss?
Kāpēc CSN rotācijas aplī ir satiksmi paralizējoši?
Kāpēc "priekšā esošam satiksmes dalībniekam" nav saistoši ceļu satiksmes Noteikumi?
Tas ir Tavu amata brāļu pastrādāts noziegums!!!

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 14:31

Audit

Tā Vīnes konvencija jau ir Tavs jājamzirdziņs, diemžēl nesaprasts.
Ieliku iestarpinājumu par dzelteno luksofora signālu, lai Tev atgādinātu , ka „dzeltenais signāls ir aizliedzošs” un tā ignorēšana ir drauds satiksmes drošībai. Pats minēji, „Viss kas ir aizliegts ir sodāms!”. Jā, strauji bremzēt nav aizliegts, ja tas nav nepieciešams satiksmes drošībai.
Vai tie bremžu signāl lukturi, vai tā Tevis paceltā roka, kuru gan neviens neredz, abiem ir vienāda nozīme, pietam pie darba kārtībā esošiem bremžu signāl lukturiem nav nepieciešamība cilāt rokas! Tieši, jau šos 36 gadus, augšup paceltā roka aizstājama ar bremžu signāl lukturiem, kā stop signālu, ja tādi ir un darbojas. Ar darba kārtībā neesošiem bremzēšanas signāl lukturiem konkrētais transporta līdzeklis nesaņem atļauju piedalīties ceļu satiksmē, izņēmums, ja bojājums radies gaitas laikā, kas jānovērš pēc iespējas ātrāk. To nosaka jau citi noteikumi, bet likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības
Atsevišķa sadaļa nav nepieciešama, katrs gadījums, kad jālieto brīdinājuma signāls ir aprakstīts CSN. Bremzēšanas signāl lukturi ieslēdzas automātiski, veicot bremzēšanu. Bremzēšana un ātruma samazināšana nav viens un tas pats, te var piesaukt Tevis iemīļoto un neizprasto fiziku.
Brīdinājuma signāliem nevar būt brīdinājuma zīmes status, jo tie ir signāli, nevis zīmes. Pieļauju, ka vēlējies šo jautājumu formulēt savādāk, bet ir lietas, kas to neļauj! Pagrieziena rādītāji, tāpat kā stop signāla lukturi, ja ir aprīkojumā aizstāj roku žestus un tiem ir informatīva nozīme.
CSN Rotācijas apļos nav paralizējoši, ja tiek pareizi pildīti. Rotācijas apļos ar vairākām kustības joslām griežamies pa kreisi no kreisās joslas, pa labi no labās. Ja ir tikai viena josla vispār nekādu problēmu, tik min. Rotācijas aplī esošajiem transporta līdzekļiem vienmēr būs priekšroka, jo rotācijas aplis nav bezizmēra un nevar uzņemt neskaitāmu transporta līdzekļu skaitu.
Priekšā esošajam transporta līdzekļa vadītājam ir saistoši visi CSN un ne tikai, tāpat kā visiem pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Samazina ātrumu kad vēlas, ievērojami samazina ātrumu, jeb bremzē ievērojot CSN (stop signāl lukturi, ja ir vai pacelta roka). Strauji bremzē, iedarbinot bremžu pretbloķēšanas sistēmu vai tās bloķējot, tikai un vienīgi lai novērstu ceļu satiksmes negadījumu. Visos šajos gadījumos aizmugurē braucošajiem ir nepieciešama distance, atbilstoša ceļa stāvoklim un transporta līdzekļa parametriem, ne tikai lai noliktu hotdogu, bet arī lai spētu adekvāti reaģēt.
Likumu un to pavadošo noteikumu neizpratne, nesaprašana, individuāla un absurda to tulkošana no viena subjekta puses, neliecina par likumu un to pavadošo noteikumu, kas balstīti uz Pasaulē vispār pieņemtām normām un tiem sekojošiem likumiem, noteikumiem, nepareizību vai pretrunu.

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 17:16

Vernons

Par rotācijas apli! Aizbrauc uz Ventspili un paskaties kā jābūt! Kauņa, Viļņa un Tallina laikam par tālu!
Izskatās ka Tu esi dzimis pēc 1987. gada 1. jūlija!
Un auto inspekcijā tad nevarēja būt par priekšnieku ja nebiji beidzis Ļvovas augstāko mācību iestādi!
Tagad pat policijas akadēmiju likvidēja!
Mana paaudze satiksmes Noteikumus zina niansēs par kurām vari uzzināt no manis un sava tēva!
Tieši uzspiestā "distances neievērošana" ir novedusi pie ātruma pārsniegšanas un priekšā ielīšanas par katru cenu, nenesot par to nekādu atbildību. To sauc par "distances nozagšanu", strauji bremzējot, vai iebraucot josla kura nebija brīva pietiekama attālumā!
CSDD neatbilst savām funkcijām, jo par Drošību šī organizācija nekad nav domājusi! CSD nu tā!

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 17:48

Audit

87 gadā man jau bija tā saucamā profesionālā autotodiāja apliecība. Valsts auto inspekcijas jelgavas nodaļas priekšņiekam nebija Ļvovas atestāta. Distanci nozagt nevar, ja ievēro CSN prasības, un ja arī tomēr redzi, ka kāds ielien, vai grasās to darī, kāda problēma palaist. Tieši līmēšanās pie priekšā braucošā auto pēcpuses izraisa tā saucamo distances nozagšanu. Strauji bremz;et nav aizliegts, paņem brilles ar lielākām dioptrijām, ja nevari salasīt!kas rakstīts CSN.
CSDD dara visu kas viņu spēkos un vairāk saskaņā ar Pasaulē pieņemtajām normām. Nekas uz Latvijas ceļiem nemainīsies, kāmēr nenomainīsies 3 paaudzes un/vai netiks daudz stingrāk kontrolēti autovadītāji un palielināti administratīvie sodi. Nu redzi Ventspils apli saskaņoja CSDD nevis Lembergs.
Tallinā un viļņā sen neesmu bijis, Kauņā apļos neko īpašu neesmu manījis. Mani ceļojumu mērķi nu jau sen kā vairs nav tuvās ārzemes.

pirms 7 gadiem, 2013.12.20 09:06

tā,

gaidam Verno pļūtienu,citādi neko nevar saprast.

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 12:27

Vernons

Un Tu, draudziņ, būsi nākamais, kuram sasitīs auto pēcpusi! Noregulē virs sēdekļa galvas atbalstu, lai nekļūtu no "garīga invalīda" par fizisku invalīdu savu stulbuma dēļ! Vēlu veiksmi!

pirms 7 gadiem, 2013.12.19 12:48

ss

Brauciet pa mazajām ielām, kur nav luksoforu!
Es saīsinu ceļu tagad pat pa to privātmāju rajonu starp vīgriežu un dambja ielu. Žēl protams to izsisto grantinieku, bet nu ko darīt,luksoforismu neslimoju

pirms 7 gadiem, 2014.01.02 19:23

ss

Ir tak starpība, maršrutam - sarkanači 20 minūtēs vai maršruts ar tikai diviem 6 min?

pirms 7 gadiem, 2014.01.02 19:29

Policijas ziņas