Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Braukšanas maksu rajonā tomēr paaugstinās 5

Nolemts sasaukt Jelgavas rajona padomes ārkārtas sēdi, lai lemtu par braukšanas maksas palielināšanu rajona maršrutos no augusta sākuma. Sēde notiks nākamceturtdien.

Kā skaidro SIA «Migar» valdes loceklis Uldis Valters, sabiedriskā transporta pakalpojuma likums nosaka - zaudējumi, kas rodas, pārvadātājam nodrošinot pakalpojumu, tiek segti no valsts budžeta 100 procentu apjomā. Šobrīd par šī gada pirmo ceturksni kompensācijā saņemti tikai 78 procenti.«Ziņas» jau informēja, ka nākamnedēļ paredzētas Latvijas Pašvaldību savienības un Satiksmes ministrijas sarunas par situāciju pasažieru pārvadājumu jomā valstī kopumā. Jelgavas rajona padomes priekšsēdētāja Inta Savicka uzsver, ka valdība līdz šim nav pildījusi savas saistības un solījumus pasažieru pārvadātājiem.«Mēs līdz šim no savas puses esam darījuši visu, lai nebūtu jāpalielina tarifi. Tomēr valdības neizdarība atkal tiek novelta uz iedzīvotāju pleciem,» konstatē padomes vadītāja.Līdz ar to, lai autobusi turpinātu kursēt Jelgavas rajonā, padome būs spiesta pieņemt lēmumu par braukšanas maksas palielināšanu. Tiek prognozēts, ka braukšanas tarifs varētu palielināties viena santīma robežās par nobraukto kilometru. Pašreiz tas ir 2,5 santīmi.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

autobraucēja

Tie kas brauc ar autobusu, it īpaši starppilsētu maršrutos, braukt ar savu mašīnu nemaz nevar atļauties! Un tas IR NORMĀLI, ka no kopējās kabatas tiek maksāts , lai daži tantuki varētu pabraukāties kaut vai tukšā autobusā! Jo viņiem ir jānokļūst līdz dakterim, pastam , bibliotēkai, pašvaldības mājai, tirgum vai pilsētas Rimim. Tās ir elementāras vajadzības, kas pilsētniekam problēmas nesagādā.

pirms 11 gadiem, 2008.06.28 02:06

Miks

nU KO BAIGIE LABSIRZI-BEIDZOT NAKSAT PIE PRAATA...kapec bileti neprasat?jo ja nau bilesu izpirkts,tatad nau ienemumu JAP...soferisi tiri taa neko nopelna.jaapaugstina cenas bileteem///Iesaku vadibai pie katra sofera kabines,izkart lielu uzrakstu ATGADINI MAN IEDOD JUMS BILETI CIENIJAMO PASAZIERI.PALDIES.tas butu looti efektigi....

pirms 11 gadiem, 2008.06.27 22:22

Miervaldis

Ļoti iesaku pārvadātāja pilnvarotai personai, inkognito braucot ar autobusu pavērot, kā šoferi nedod biļetes, lai gan naudu iekasē. Arī mēs, pasažieri, esam daļēji vainīgi, jo biļetes jau nepieprasām.

pirms 11 gadiem, 2008.06.27 22:01

nu tā

Un par cik tad paaugstinās?
Varbūt arī citiem uzņēmējiem samazinam zaudējumus. Ka visiem, tad visiem!

pirms 11 gadiem, 2008.06.27 19:33

Tomēr

Autobusu pārvadājumi tiek dotēti no budžeta, tātad no iekasētajiem nodokļiem. Tas nozīmē, ka visi nodokļu maksātāji maksā par to, lai viena sabiedrības daļa varētu lētāk pārvietoties.

pirms 11 gadiem, 2008.06.27 16:23

Citas ziņas