Reklāmas trīs paaudzes jeb Kāpēc pircēji iet pie kaimiņa

Kāpēc reklāma neattaisno cerības? Kāpēc bieži vien iedarbojas tieši tā reklāma, kuru visi peļ? Kāpēc reklāmas izstrādi nevar uzticēt māksliniekiem un komponistiem?Kāpēc reklāma neattaisno cerības? Kāpēc bieži vien iedarbojas tieši tā......

(Rakstā ir 8025 simboli...)

Lasīt visu rakstu...

Citu datumu laikraksti

  • Svarīgāka ir programma nevis līderis

    Piektdien, 4. septembrī, «Zemgales Ziņās» uz lasītāju jautājumiem atbildēja Jānis Keičs, Jelgavas mūzikas koledžas direktors, 7. Saeimas deputāta...

  • Šķēle uzbrūk bijušajiem padomju armijas robežsargiem

    Visās Eiropas valstīs augstu dzīves līmeni izveidojis politisko spēku līdzsvars, bet kāpēc pie mums pret to cīnās ar tik netīriem paņēmieniem?Visās...

  • Horoskopi

    Auns Cietīsiet savas nekonsekvences un izklaidības dēļ. Piedāvājumu būs mazāk, nekā bijāt cerējis.Auns Cietīsiet savas nekonsekvences un izklaidības...

  • Jelgavnieki pārstāv valsti

    No 1. līdz 8. augustam Norvēģijā, Harstādē notika Ziemeļeiropas amatierteātru festivāls, kurā piedalījās Jelgavas Jaunais teātris.No 1. līdz 8....

  • Visāda garuma pagātne literatūrā

    Olga Lisovska. Atvērums Dzejniecei Olgai Lisovskai reizē ar 70 gadu jubileju iznākusi jauna grāmata.Olga Lisovska. Atvērums Dzejniecei Olgai...

  • Patiešām – «Brīdinošs viedoklis»

    Šādu virsrakstu es, Visvaldis Lācis, lieku šim rakstam pēc tam, kad biju izlasījis «Zemgales Ziņās» 17. jūlijā publicēto žurnālistikas fakultātes...