Vai reklāma ietekmē jūsu izvēli, iegādājoties sadzīves ķīmiju?

Rita Kāpostiņa, strādā: - Jā, ietekmē gan.

Rita Kāpostiņa, strādā: Jā, ietekmē gan. Inese Grīnfelde, studente: Dažreiz jau es ievēroju reklāmu, bet pārsvarā preci izvēlos pēc informācijas, kas lasāma uz iepakojuma. Aivars Treinovskis, galdnieks: Nē. Es pērku to, kas katrā reizē pagadās, – reklāmai nav nekādas nozīmes. Vladimirs Liepiņš, strādā palīgdarbus: Manuprāt, reklāmai ir nozīme – tā ir informācija, ko cilvēks iegūst un vēlāk var izmantot. Guna Fišere, audzina mazuli: Paļaujos uz saviem izmēģinājumiem – ja patīk, lietoju. Taču veļas mīkstinātāju «Lenor» gan iegādājos reklāmas iespaidā.

Citu datumu laikraksti

  • Biznesa augstskola dalās turībā

    Pirmdien tika svinīgi atklātas Biznesa augstskolas «Turība» jaunās bibliotēkas telpas, un līdz ar to augstskola uzsāk akciju skolēniem «Dalies...

  • Ziņas īsumā

    Milzu uguņošanu atbalsta trešdaļa rīdzinieku.Milzu uguņošanu atbalsta trešdaļa rīdzinieku Grandiozu uguņošanu Rīgas 800 gadu jubilejas svinībās...

  • Dizentērijas dēļ ierosina krimināllietu

    Saistībā ar dizentērijas masveida izplatību Iekšlietu ministrijas Sardzes pulka Jelgavas atsevišķajā bataljonā ir ierosināta krimināllieta par...

  • Ārzemēs

    Par Ļeņina statuju samaksā 407 000 kronu. Krievu revolucionāra Vladimira Ļeņina statuja izsolē Čehijas pilsētā Pardubicē pārdota par 407 tūkstošiem...

  • Makšķerēšanā nav nopietnu pārkāpumu

    Vides valsts inspekcijas Dabas aizsardzības kontroles daļa, veicot operatīvos kontroles pasākumus ūdenskrātuvēs, pēdējo desmit dienu laikā atklājusi...

  • Ministrs protesta akciju uzskata par pamatotu

    Satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs ceturtdien gaidāmās protesta akcijas sakarā uzsver, ka degvielas akcīzes nodoklis Valsts autoceļu fondā ir...