Padoms mazajam biznesam: uzzini, kā apsteigt konkurentus!

Mazais bizness nav sinonīms maziem mērķiem – gluži otrādi, nelielam uzņēmumam ambīcijas ir divtik nepieciešamas, jo par klientiem jācīnās visiem, ne tikai milzīgajām biznesa haizivīm. Viens no drošākajiem un vienkāršākajiem veidiem, kā mazajam biznesam uzlabot savas pozīcijas, ir SEO – meklētājprogrammu optimizācija. Bet tieši mazie uzņēmumi itin bieži neņem nopietni SEO rādītājus, uzskatot, ka mājaslapas optimizācija viņiem nav nepieciešama. Uzzini šajā rakstā, kāpēc mazajam biznesam ieguldīt SEO, un kā darīt to pareizi!

Divi vārdi par SEO nozīmi
SEO ir viena no svarīgākajām mārketinga abreviatūrām, un tā nozīmē Search Engine Optimization. Mājaslapas SEO optimizācija ļauj uzņēmuma mājaslapai nonākt labākajās meklēšanas programmu pozīcijās – piemēram, pirmajā Google lapā, pirmajā vietā.

Mazajam biznesam SEO var palīdzēt apsteigt lielākus konkurentus, kuri paļaujas uz tradicionāliem reklāmu veidiem un atstāj novārtā SEO optimizāciju. Laikā, kad e-komercija kļūst par universālu tirdzniecības veidu, SEO ir aktuāls kā vēl nekad.

3 iemesli izmantot SEO mazajā biznesā
Daudzi mazie uzņēmēji zina, kas ir SEO, un teorētiski apzinās tā ieguvumus, taču aizkavējas ar mājaslapu optimizāciju. Lūk, trīs pamatiemesli uzsākt mājaslapas SEO optimizāciju jau šonedēļ:

SEO veicina uzticēšanos uzņēmumam
Mūsdienu pircēji ir noguruši no reklāmām – un mazajam uzņēmumam ar ierobežotu reklāmu budžetu SEO var atnest labākus rezultātus ilgtermiņā nekā reklāma kampaņa ar ierobežotu darbības periodu. Pateicoties SEO potenciāli pircēji redzēs Tava biznesa mājaslapu augstākajās meklētāja pozīcijās un uzticēsies biznesam, kuru izvēlas pati Google.

SEO palielina organisko apmeklētāju plūsmu un dara to bez maksas (protams, te ir jārēķinās ar izdevumiem SEO speciālistu atalgojumam, taču par organiskiem mājaslapas apmeklējumiem gan nav jāmaksā).

SEO veicina pirkumus
Katrai biznesa nozarei ir savs atslēgvārdu kopums, pēc kuriem visbiežāk meklē šādas preces un pakalpojumus internetā. Un itin bieži cilvēki ieraksta meklētājā frāzi ar nolūku atrast konkrētu pakalpojumu sniedzēju, nevis vispārīgi iepazīties ar piedāvājumu. Tieši te SEO optimizācija var atnest vislielāko ekonomisko ieguvumu – ja Tava uzņēmuma mājaslapa uzrādīsies Google, Yandex, Bing u.c. pirmās lapas pašā augšā, iegūsi daudz vairāk pirkumā ieinteresēto apmeklētāju.

SEO jau izmanto Tavi konkurenti
Un ja nē, tad sāks to darīt ļoti drīz, jo uzņēmums ar sliktiem digitālajiem rādītājiem mūsdienās nav dzīvotspējīgs. Iespējams, Tu satraucies, ka apsteigt konkurentus ar SEO optimizāciju vien vairs nevarēsi? Labā ziņa ir tāda, ka daudzi uzņēmumi izmanto SEO rīkus nepareizi un nesasniedz iespējamo labāko rezultātu – parasti tas notiek, ja SEO optimizāciju veic nevis mārketinga profesionālis, bet kāds no uzņēmuma darbiniekiem bez speciālām zināšanām un pieejas profesionāliem SEO izpētes rīkiem.

Uztici SEO profesionāļiem
Viena no izplatītākajām kļūdām SEO optimizācijā ir patstāvīgi mēģinājumi uzlabot mājaslapas rādītājus. Internetā ir ne mazums rakstu ar SEO optimizācijas padomiem, bet ne velti ar SEO darbiem nodarbojas mārketinga speciālisti – lai sasniegtu stabili labus rezultātus, ir nepieciešama daudzpusīga pieeja un darbs ar dažādiem speciālistiem: satura rādītājiem, dizaineriem, Web analītiķiem utt.

Optimāls risinājums ir vērsties pēc SEO pakalpojumiem digitālā mārketinga aģentūrā, kas nebaidās no sarežģītiem SEO izaicinājumiem. Latvijā viens no SEO pakalpojumu līderiem ir Infinitum Agency – aģentūra, kas zina, ka SEO optimizācija nav tikai atslēgvārdu pielāgošana. Sazinies ar Infinitum Agency jau tagad un esi soli pa priekšu saviem konkurentiem!

Reklāmraksti