Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Atcels astoņus autobusu reisus 13

No 1.oktobra maršrutā Jelgava - Rīga - Jelgava par astoņiem tiks samazināts autobusu reisu skaits, un valsts SIA «Autotransporta direkcija» šo samazinājumu, kas attiecas uz vairākiem starppilsētu maršrutiem, skaidro ar nepieciešamību sabalansēt valsts budžeta dotāciju ar faktiskajiem zaudējumiem, kas rodas, pasažieru pārvadātājiem sniedzot pakalpojumus. Atceltie autobusu reisi šajā maršrutā dublējoties ar vilcienu reisiem.

SIA «Jelgavas autobusu parks» (JAP) valdes loceklis Pēteris Salkazanovs teic, ka reisu skaits uz Rīgu tiks samazināts par apmēram desmito daļu. Pieci atceltie ir mikroautobusu, bet trīs - lielo autobusu reisi.Tehnikas noslodzes samazinājums radot papildu grūtības arī JAP, tomēr darba vietas tikšot saglabātas. Kopumā valsts pasažieru pārvadātājiem ir parādā septiņus miljonus latu, un, pēc P.Salkazanova pārliecības, agri vai vēlu valstij šo naudu nāksies atmaksāt. Pasažieri, pērkot autobusa biļetes, sedz aptuveni pusi reālo ceļa izdevumu.Pēc statistikas datiem, patlaban darbdienās ar autobusiem uz Rīgu un atpakaļ brauc ap tūkstoš jelgavnieku (pirms krīzes - ap pusotru tūkstoti). Vilcienu šajā maršrutā lieto apmēram 1800 pasažieru. Otrajā ceturksnī pasažieru skaits autobusos samazinājies par 20, bet vilcienos - par 16 procentiem. Biļete vienam braucienam ar vilcienu maksā 1,35 latus, turpretī ar autobusu vai mikroautobusu - 1,50 latu. Atceltie autobusi:Maršruts /  Atiešanas laiks / Dienas    Rīga - Jelgava         7.55         1-5Jelgava - Rīga         6.35         1-5Rīga - Jelgava        20.40        1-5Jelgava - Rīga        17.50        1-5Jelgava - Rīga        19.55        1-7Rīga - Jelgava        24.00        1-7Atceltie mikroautobusi:Jelgava - Rīga         9.10         1-7Rīga - Jelgava       10.30         1-7Jelgava - Rīga       10.25         1-7Rīga - Jelgava       11.40         1-7Jelgava - Rīga       11.25         1-5Rīga - Jelgava       13.55         1-5Jelgava - Rīga       13.20         1-6Rīga - Jelgava       14.25         1-6Jelgava - Rīga       15.45         1-6Rīga - Jelgava       16.50         1-6

Pievieno komentāru

Komentāri 13

dobelnieks

Es gan no Liepajas braucu ar to kas caur Kalnciemu un lidz Kakjeniekiem tur pagaidu un parsezjos Dobeles autobusa un esu Dobelite

pirms 9 gadiem, 2011.02.11 16:26

Es

Cik rez JAP ir pakontrolējis biļetītes? Gan Rīgas reisos gan pilsētas?

pirms 10 gadiem, 2009.09.30 15:48

k.

ne jau JAP atcelj tos reisus, palasiet uzmaniigaak rakstu!!!!!!!

pirms 10 gadiem, 2009.09.30 14:52

una

Tiešām nesaprotu vai JAP nevar veikt kādu pētījumu, kaut vai biļešu kasēs pajautāt, cik cilvēku vakaros grib braukt no Rīgas, bet teim nepietiek vietas mikriņos! Problēmu varētu viegli atrisināt vai nu ieliekot pēc 21 līdz 22 vēl kādu reisu vai nu palaižot 21.30 lielāku transportlīdzekli! Atrunas, ka nav braucēju šajā gadījumā ir nevietā!

pirms 10 gadiem, 2009.09.30 12:21

extrems

O jā, vakaros tikt pēc darba vai lekcijām laicīgi mājup ir gandrīz neiespējams pasākums. Man regulāri sanāk ap stundu "laiski un patīkami"pavadīt laiku autenē, lai kaut kad tiktu uz Jelgavu. Nu pārpildīti tie mikriņi ap un pēc 21!!! Nerunājot par to, ka vēl jānoiet vakara pastaiga Jelgavā, līdz mājām, jo pilsētas autobusu arī nav!

pirms 10 gadiem, 2009.09.30 10:09

gribu braukt!

Neiet runa par pusnakti-daudziem studentiem, kam lekcijas beidzas ap 21.30 mājup uz Jelgavu, atkļūt sagādā problēmas! Vilciens aiziet 21.22, mikriņi 21.30 un 22.00 ir tikai "izredzētiem"braucējiem-uz tiem biļetes, laikam izpērk jau no rīta, jo šie reisi vienmēr ir pārpildīti! Tad nu ar "lielu prieku"var stundu staigāt pa "jauko"autoostas vai stacijas apkaimi:), jo reāli mājup var tikt ar vilcienu 22.20. Vai tiešām JAP ir tik akli, ka neredz cik reāli ir braucēju vakaros? Vai neko nav dzirdējuši par vakara nodaļas studijām? Tā ir neiespējamā misija palaist 21.30 autobusu, lai visi braukt gribētāji tiek mājup uz Jelgavu?!

pirms 10 gadiem, 2009.09.30 10:04

Dogs

Tikko braucu ar autobusu, kas no Rīgas attiet plkst 23:59 - šoferis nevienam biļeti pat nepiedāvāja. Par cik regulāri braucu ar vienu autobusiem - vai nu 23:00 vai 23:59, tad jāteic, ka biļetu tur nekad neesmu dabūjis.

pirms 10 gadiem, 2009.09.30 01:38

Greex

Taisniibu sakot, pasazhieru tieshaam ir palicis mazaak. Pat peedeejais vilciens no Riigas, kas pirms gadiem 6-7 bija diezgan pilns, tagad ir neomuliigi pustukshs. Droshi vien, ka tas ir vairaakkaart paaugstinaato biljeshu cenu deelj.
Bet nu sabiedriskais transports shiis "Autotransporta direkcijas" deelj ir kljuvis par probleemu visaa Latvijaa. Teiksim, no Liepaajas peecpusdienaa nav neviena reisa, kas ietu caur Jelgavu - vieniigaa izeja ir braukt ar paarseeshanos Riigaa. Toties no riita ap 6-iem no Liepaajas gandriiz vienlaiciigi iet vilciens Liepaaja-Riiga un autobuss Liepaaja-Jelgava-Riiga un naakamais (un arii peedeejais) autobuss Liepaaja-Jelgava-Riiga iet ap 8-iem no riita. Absurds, vairaak nekas!
Katraa zinjaa esmu kljuvis saprotoshaaks pret stopeetaajiem un it iipashi - stopeetaajaam ;)

pirms 10 gadiem, 2009.09.29 23:56

pele

jā, viss tiek darīts, lai cilvēki pārsēstos uz privāto. Tā viet, lai domātu, kā piesaistīt pasažierus, JAP dara visu, lai tiktu to tiem vaļā.. Interesanti, kur tad tie 20% pasažieru palika, gaisā izkūpēja vai? Protams, ka sāka braukt ar privāto vai ar nelegāliem vedējiem .... Apsveicu ar to JAP....

pirms 10 gadiem, 2009.09.29 23:26

Njā..

Trūkst vārdu! Tagad tiešām no Rīgas vairs ap pusnakti mājās tikt nav iespējams. Ko tad darīt, ja koncerts vai hokeja mačs vai cits pasākums beidzas pēc 23-iem? :( Superīgas rūpes par pasažieriem, neko teikt!

pirms 10 gadiem, 2009.09.29 19:41

Greex

Paldies par cepumu! Noteikti nograuzīšu pie vakara tējas! :)
Mazi precizējumi, jo rakstīju ātrumā.
Tātad brauciens uz Rīgu un atpakaļ (100 km) uz vienu pasažieri izmaksā Ls 6, resp. pustukšs buss uz Rīgu (aizpildītas 20 vietas) un atpakaļ (aizpildītas 50 vietas), pēc JAP aprēķiniem, izmaksā 420 Ls. Mazajās firmās par divreiz vai pat trīsreiz mazāku summu (oficiāli ar visiem rēķiniem, kvītīm, nodokļiem) var noīrēt autobusu garākai grupas ekskursijai pa Latviju uz visu dienu (teiksim, braucienam uz Ventspili vai Liepāju).

pirms 10 gadiem, 2009.09.29 18:17

Knope

Greex: cepums Tev par abām pamanītajām niansēm!

pirms 10 gadiem, 2009.09.29 16:08

Greex

Interesanti, kurš vilciens tad dublējas ar reisu, kas no Rīgas atiet pusnaktī? Dzelzceļnieki jau tagad iet gulēt līdz ar vistām un nedod Die's Rīgā aizkavēties kādā pasākumā vai teātrī pēc vienpadsmitiem! Jeb pie šī reisa atcelšanas vainīgi ir "sirsnīgie" pasažieri, kuriem biļeti nevajag ("lai jau tiek šoferītim tā naudiņa") - un, ja attiecīgajā reisā pārdots maz biļešu, tad tas kļūst nerentabls un līdz ar to likvidējams.
Un vēl interesanti par to "pusi no reālajiem ceļa izdevumiem". Tad jau sanāk, ka viens brauciens uz Rīgu un atpakaļ izmaksā 6 latus - tikpat, cik maksā degviela, braucot ar savu auto. Lielais buss uz 100 km tērē ap 30 litriem dīzeļdegvielas - aprēķinus atstāju katra paša ziņā, tik ir tādas aizdomas, ka pieplusojot degvielas izmaksām arī šofera algu, busa amortizāciju, remontus un citas izmaksas (ceļu nodoklis+TA+OCTA+autoostu nodevas+vēl kaut kas, ko ātrumā nespēju iedomāties), vienalga JAP peļņas procenti sanāk aplam trekni...

pirms 10 gadiem, 2009.09.29 14:11

Vietējās ziņas