Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Atmodas ielu cer padarīt drošāku 9

Iecerēts, ka vēl līdz šā gada maijam tiks īstenota iecere par satiksmes drošības uzlabošanu Atmodas un Asteru ielu krustojumā.

Atmodas ielas posmu pie Zemgales darījumu centra un krustojuma ar Asteru ielu par gājējiem bīstamu apgaismojuma un pārejas trūkuma dēļ savulaik nodēvējuši vairāki tuvējo daudzdzīvokļu māju iedzīvotāji - lai nokļūtu ielas pretējā pusē esošajā autobusa pieturā, daļa no viņiem ik rītu, riskējot ar dzīvībām, šķērso brauktuvi, pa kuru notiek intensīva satiksme. Savukārt šonedēļ tieši minētajā ielas posmā notika negadījums, kurā dzīvību zaudēja gājējs.«Attiecīgajā posmā šādas problēmas bijušas vienmēr, taču to risinājums vienmēr atduras pret materiālajām iespējām,» situāciju komentē Jelgavas Kārtības policijas biroja 3.nodaļas priekšnieks Aivars Putniņš, skeptiski vērtējot atļauju pārvietoties pa šo ielu ar maksimālo ātrumu 70 kilometri stundā. Kā ideālo drošības uzlabojumu amatpersona min gājēju tuneli, vienlaikus atzīstot, ka līdzekļu trūkuma dēļ tas nav īstenojams. Vienlaikus viņš gan uzsver, ka vairākus gadus šajā vietā negadījumi nav reģistrēti, taču pēc vienas reizes secinājumus nevar izdarīt.Pērnā gada decembrī pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns solīja, ka viņa vadītās iestādes speciālisti veiks izpēti un meklēs risinājumus satiksmes kustības un gājēju drošības uzlabošanai. Trešdien A.Baļčūns apstiprināja, ka pašlaik tiek izstrādāti risinājumi satiksmes kustības organizācijas uzlabošanai Atmodas un Asteru ielu krustojumā, bet gala lēmums šajā jautājumā būs jāpieņem Jelgavas domes Satiksmes kustības drošības komisijai.Kādi ir iespējamie varianti drošības uzlabošanai šajā krustojumā - lasiet ceturtdienas, 22.janvāra, «Zemgales Ziņās».

Pievieno komentāru

Komentāri 9

Reinis

Tiešām to sākumā neviens nespēja iedomāties, ka cilvēkiem brauktuve ir arī jāšķērso, citādi līdz pieturai netikt?

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 20:38

Nata

Kad braucu mašīnā redzu cik TRAKI ir gājēji, lielākā daļa skrien un pārskrien ceļu neatļautā vietā. Saprotu ja mašīnas nebrauc un tiešām jāsteidzas kaut kur, bet lielākā daļa skrien zem riteņiem tiešā nozīmē, ja ātri nobremzē, vēl bola acis - itkā tas ir normas robežās SKRIET KĀ AUNAM ZEM MAŠīNAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lai tie skrējēji paši atbild par sevis notriekšanu!!!!!!!!!!!

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 11:28

:|

Par atstarotājiem cilvēki aizmirst? Es eju mājās un man nav arī tik labi apgaismoti ceļi. Es nēsāju atstarotājus. Kāpēc tam ciļvēkam nebija? Pašiem arī jādomā!

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 11:24

Elīna

viens no risinājumiem varētu būt - samazināt ātruma ierobežojumu no Dobeles ielas puses līdz viesnīcai Brīze un Atmodas/Asteru ielas krustojumā uzlikt apgaismotu gājēju pāreju, vai vismaz kautkādu apgaismojumu lai cilvēkus, kas dodas pāri krustojumam, var redzēt! nedomāju, ka tas prasītu tik ļoti lielus līdzeļus, kā tuneļa būvniecība!

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 11:21

stella

Un kā būs ar Atmodas ielu Satiksmes ielas pusē? Tas saucamais- jaunais ceļš, kuru izbūvēja, ir izdangāts, apledojis, vasarā atkal būs putekļu mākoņi. Ja kaut ko dara, vajag izdarīt līdz galam. Tāda jau tā Jelgava ir- aplāpīta.

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 10:14

minkimons

Diemžēl sanāca redzēt visu to situāciju, kad minētajā ceļa posmā tika notriekts tas bojāgājējs (bija tumšās drēbēs, bez atstarotāja, atradās brauktuves vidū), un ātrums tai mašīnai (līdzjūtības šoferītim) nebija liels. Toties jau vakar visas lampiņas pie Zemgales darījumu centra bija ieslēgtas. Un tad ceļa posms bija pārskatāms.
Vispār, ir jāsāk laikam tiesāties ar ceļa uzturētiem par līdzīgajiem gadījumiem, un pieprasīt milzīgu morālo kompensāciju. Jo šajā situācijā, un daudzās līdzīgās, kas ir notikušas arī pirms tam, ir vainīgi tikai mūsu neapgaismotās bedrogradas ceļu uzturētāji.

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 10:07

Angelo

izpēte= risinājumu meklēšana=lēmuma pieņemšana=varbūt reāla rīcība??? Cik garš ceļš ejams līdz kaut kas var sākt notikt, lai atrisinātu un uzlabotu elementāras lietas!!!! Vai tiešām ir vajadzīgas nelaimes, lai kāds sāktu kaut ko redzēt, domāt, darīt??? Liekas, ka amatpersonas, kas saņem labu (pat pārāk) atalgojumu nemaz negrib ( vai nav spējīgas) elementāras lietas sakārtot jau pašā sākumā. Vai tad acis ir ciet, kad kaut ko dara? Kāpēc izdarītais regulāri ( !!!!) ir jāpārdara, jātērē lieki nauda? Vai tad tā nav elementāra lieta, ka ietvei jābūt tajā pusē, kur ir mājas ( Atmodas ielā nu jau vajag abās pusēs), vai tad tā nav elementāra lieta, ka pilsētā tranzīta ielai ir jābūt apgaismotai, vai tad tā nav elementāra lieta, ka pilsētā ielām ir jābūt salabotām, ātrumam atbilstošam gan satiksmes gan gājēju plūsmas intensitātei? Pilsētā vispār nedrīkstētu pārsniegt 50 km/h, nepieļaut nekādus pārsniegtus 20km/h, kā tas ir jau vairākus gadus, kad nevienu nesoda, ja pilsētā brauc līdz 70km/h, Atmodas ielā attiecīgi līdz 90 km/h.... Vēl daži līķi jāsagaida līdz kaut ko sāks reāli darīt, kā tas bija ar 4. līniju? Jāpieprasa pilna materiāla un morāla atbildība no amatpersonām, kuru vainas dēļ ir pieļautas visādas nejēdzības, neizdarības, nolaidība....!!!

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 09:26

Eva

Kas vispār tur būtu ko domāt?! Kas tur sarežģīts? Pati braucu pa to ielu! Kaut kāds murgs! kad ir tumšs, tur pilnīgi neko nevar redzēt, pretī braucošās mašīnas spīdina acīs un kājāmgājējus vispār neredz! Taupība, ne taupība, bet cilvēki tomēr ir pirmā vietā!!!

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 08:31

ieva

tad beidzot, padomās par gājēju drošību???
...kapēc sāk rīkoties tikai tad, kad iet bojā cilvēks??????
...tas pats biji 4.līnijā, kad gāja bojā pusaudze, tad sarosījās un darīja kko lietas labā!!!

pirms 11 gadiem, 2009.01.22 08:25

Vietējās ziņas