Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Brauciens kā izdzīvošana 2

Kopš iestājies auksts laiks, ceļš Blukas - Vecsvirlauka pārvērties par īstu izdzīvošanas trasi, uz kuras grūti noturēties, pat braucot ar nelielu ātrumu.

Īpaši problemātiski tas ir maršruta autobusiem, kas ik dienas tur riskē iebraukt grāvī un tādējādi apdraud pasažieru drošību. Līdzīga situācija vērojama arī uz citiem lauku ceļiem, un slidenās brauktuves pienācīgi aprūpēt traucē ceļu apsaimniekotājiem piešķirtais ierobežotais finansējums.«Nesen mašīnai uzliku jaunas ziemas riepas. Braucu no Blukām uz Vimbu kapu pusi, un, lai gan ātrums bija ap 30 kilometru stundā, mašīna knapi spēja turēties uz ceļa. Lai gan - kāds tur brīnums - ceļš kā spogulis, vēl virsū sniega kārta, labi, ka šoferi prātīgi, citādi brauciens kādam varētu beigties visai bēdīgi,» savos piedzīvojumos dalījās Andrejs.Kā novēroja «Ziņas», pārvietoties pa šo ceļu patiešām ir apgrūtinoši, turklāt pie tiltiņa pār Sesavas upi izveidojies pamatīgs ledus uzaugums, no kura ar zemu transporta līdzekli nobraukt, to neapskādējot, ir ļoti grūti.Minētais ceļš ir tikai viens no daudzajiem, pa kuriem kursē arī satiksmes autobusi, un rajona pasažieru maršrutu apkalpotāja SIA «Migar» valdes loceklis Uldis Valters cer, ka Dievs dos labu laiku, lai šoferiem nebūtu tik smagi.«Lai gan mūsu autovadītājiem vidējais darba stāžs ir 25 gadi, ne reizi vien gadījies, ka autobuss saslīd vai netiek no vietas, jo ceļi ir ļoti slideni. Piemēram, otrdienas rītā pie Kaigu purva grāvī bija ieslīdējusi kravas automašīna. Mūsu šoferītis knapi spēja tikt garām, lai pats nenobrauktu no ceļa,» situāciju raksturo U.Valters.Viņš gan ļoti atzinīgi vērtē valsts akciju sabiedrības «Latvijas valsts ceļi» Centra reģiona Jelgavas nodaļas un īpaši tās vadītāja Jāņa Langes atsaucību un operatīvo darbu - krīzes situācijās atliekot vien piezvanīt, un tiekot darīts viss, lai palīdzētu.«Viņiem arī nav viegli, naudas visam nepietiek, tāpēc uzskatu, ka tiek darīts maksimāli iespējamais,» piebilst U.Valters.Vairāk lasiet trešdienas, 18.februāra, «Zemgales Ziņās».

Pievieno komentāru

Komentāri 2

iedzīvotājs no Vecsvirlaukas

atvainojos SIA"Migar"

pirms 11 gadiem, 2009.02.17 16:20

iedzīvotājs no Vecsvirlaukas

vienkārši ĀRPRĀTS,kas darās ar tiem lauku ceļiem!!!!!ko dara ceļu uzturētāji???guļu vai rupji izsakoties,kasa dibenu.Paldies firmas SIA"Migars" šoferīšiem,kuri ļoti cenšās!

pirms 11 gadiem, 2009.02.17 16:06

Vietējās ziņas