Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Cenu ciema iedzīvotāji: “Vispirms, lai ir gājēju un velosipēdistu ceļš uz Ozolniekiem un tad var slēgt Cenu staciju!” 16

Divdesmit cilvēku no Cenu ciema un tam tuvējās apkārtnes ceturtdienas vakarā pēc darba laika pulcējās Ozolnieku novada domē, kur viņus, jautājumā par Cenu stacijas slēgšanu, uzklausīja Ozolnieku novada domes vadība. Satiksmes ministrija Cenu staciju plāno slēgt 2022. gadā.

Domes priekšsēdētājs Dainis Liepiņš sarunas sākumā minēja, ka ir diezgan skeptisks, ka pašvaldībai varētu izdoties Cenu staciju saglabāt. Viņš piezīmēja, ka Satiksmes ministrijā lēš, ka Cenu staciju ikdienā izmanto apmēram 100 cilvēku. Pēc valsts atbildīgo personu atzinuma, tas ir par maz, lai tajā ieguldītu pusmiljonu eiro, kas būtu svarīgi persona rekonstrukcijai - pacelšanai, lai pasažieriem būtu ērti iekāpt jaunajos elektrovilcienos.

D. Liepiņš klātesošajiem jautāja, ko viņi vēlētos kā kompensāciju par Cenu stacijas slēgšanu. Vairāki sapulces dalībnieki atzina, ka vajadzētu prasīt, lai tiktu rekonstruēts P100 Ozolnieki – Rīga šosejas un Cenu ciema Tilta ielas “T” veida krustojums. Tādējādi Cenu ciemā ērti varētu iegriezties satiksmes autobuss.  Tika uzsvērts, ka šis krustojums ir “melnais punkts”, kur nereti piedzīvotas avārijas situācijas, un kur agrāk ir gājuši bojā cilvēki.

Ozolnieku novada izpilddirektors Andulis Židkovs vērsa uzmanību uz to, ka patlaban pie Cenu ciema satiksmes autobusi nemaz nepietur. Par to uzskatāmi liecina tas, ka netālu no P100 un Tilta ielas krustojuma esošajā autobusu pietura “Dzidras” nav autobusu saraksta. Izbūvētas autobusu pieturas pastāvēšana šajā vietā ir bezjēdzīga.

Viktors Černuho no Cenu pagasta Glūdām sapulcē teica, ka Cenu staciju lieto jau 30 gadus. Viņš negrib vilcienu mainīt pret autobusiem, kuros dažkārt nav brīvu vietu un mazām pieturām tie aizbrauc garām.

Vairāk 20. februāra “Zemgales Ziņās”

Foto: no arhīva

 

 

Pievieno komentāru

Komentāri 16

podkāsts

visupirms jādomā par savu maku un tikai pēc tam par baranu , piedodiet ļaužu labklājību .

pirms 9 dienām, 2020.02.14 16:50

Ārprāts

Nabaga cilvēki! Kurā gadsimtā dzīvojam! Eiropas savienībā, bet tādā nabadzībā!!!! Vienai pieturai degvielas ekonomija? Bet cilvēkam parastajam, - viņam nekāda ekonomija nav vajadzīga? Kulties pa tumsu, pa ceļu, tērēt laiku, līdzekļus! Kas domās par cilvēku ? Un vienalga, 3 vai 2 tur iekāps, tie IR CILVĒKI!

pirms 9 dienām, 2020.02.14 17:04

ierindnieks

Ar vilcienu brauka tikai nodoklju maksatai

pirms 8 dienām, 2020.02.14 20:32

Ruta

Vai 100 cilvēku, tas ir maz?! kur tad mums ir tās lielās ļaužu masas izņemot Rīgu un vēl dažas pilsētas?! Nevar taču visi dzīvot pilsētās, pie tam tajās trūkst dzīvokļu! Manuprāt, Latvijā katrs viens cilvēks ir svarīgs, kur nu vēl 100!

pirms 8 dienām, 2020.02.14 19:47

.,.

Pusmiljons nav daudz, ja tas atvieglos 100 cilvēku dzīvi. Miljoni jau ir izkūpejuši gaisā, bet te, nieka pusmiljona žēl! Ja nevar sagrabināt pus miljonu, cilvēki kāps, kā līdz šim. Kautkā jau iekāps, treniņš būs, tas ar nebūs slikti.

pirms 8 dienām, 2020.02.14 19:52

123

Nauda atradās! Lūdzu niecīgo daļu no" labvakar slavenības" nenomaksātā nodokļa valstij, atvēlēt Cenu stacijas darbības turpināšanai. Nauda pati atnāk īstā laikā un vietā.

pirms 8 dienām, 2020.02.14 22:46

Vieyējā

Kapēc jānovāc autobusa pietura Dzidras, pēc pasažieru lūguma pietur gan starppilsētu autobusi, piem Rīga Saldus,Rīga Liepāja, arī mikro Dobele Rīga un Jelgava Rīga.Ja nebūs pieturas zīmes, tad gan nepieturēs.
Vajag arī Cenu staciju saglabāt, cilvēki brauc uz darbu Olainē, Jelgavā, Rīgā! Kur mēs dzīvojam? Eiropā vai trešajā valstī?

pirms 8 dienām, 2020.02.15 05:30

atejaa dziivo

atejaa dziivo

pirms 8 dienām, 2020.02.15 10:17

Māra

Par sapulci zināja tikai daži iedzīvotāji, kas apmeklē soc .tīklus un mob.komunikācijas

pirms 8 dienām, 2020.02.15 10:21

Kārlis

Liepiņa kungam jāparāda sava politiskā griba, stacijas peronā jānoliek betona plāksnes abos virzienos vismaz divarpus vagonu garumā un vajadzīgajā augstumā ērtai pasažieru iekāpšanai jaunajos elektrovilcienos, jāatvainojas pasažieriem par ministrijas uzspiestajām neērtībām, jāpieprasa ministrijas plānoto izdevumu audits pusmiljona apmērā, kā arī iespējamo vainīgo sodīšanu!

pirms 8 dienām, 2020.02.15 10:44

Piekrītu

Jā! Ļoti labs ieteikums! Un tas ir realizējams! Tās plāksnes pat būtu ļoti ok, ideāli atrisināta būtu problēma.

pirms 8 dienām, 2020.02.15 11:09

Žuks

Nu labi. Staciju slēgs.
Tad pretīm ir jāprasa, lai valsts sakārto autoceļa infrastruktūru.
1. Apgaismotu gājēju - riteņbracēju celiņu no Ozolniekiem līdz Cenu pagriezienam.
2. Pārbūvēt šoseju, izveidojot atsevišķu kreiso pagriezienu virzienā no Jelgavas uz Cenām.
3. Foto radaru, lai krustojumā kontrolētu braucēju ātrumu.
4. Auto pieturas pie pagrieziena. Jo arī tie 100 cilvēki tik un tā brauks ar sabiedrisko transportu - tātad autobusu vai mikroautobusu. Attiecīgi pieaugs braucēju (ārā/iekšā kāpēju) skaits pieturās.

pirms 8 dienām, 2020.02.15 11:26

Žuks

Vēl:
5. Gājēju pāreja ar drošības saliņu uz pretējo ceļa pusi, lai droši piekļūtu pieturais Rīgas virzienā.

pirms 8 dienām, 2020.02.15 11:31

@

Un beigās sapratīs, ka labiekārtošana prasīs vēl lielākus izdevumus un paliks stacijas pietura arī turpmāk! Jālūdz Dieviņš, lai tas notiktu!

pirms 8 dienām, 2020.02.15 12:21

Autobuss

Pirms atreferēt murgu, jāpasktās sarakstos. Dzidras IR autobusu sarakstos. Un cilvēki ikdienā pieturu izmanto

pirms 7 dienām, 2020.02.15 19:37

N.K

Vispār slēgt veco ceļu Dalbe-ozolnieki.
Izmantot tikai apvedceļu. Tie kas dzīvo ozolniekos . Var nogriezties pie brankām.
Un to ceļu izmantot kā gājēju un velo ceļu.

pirms 7 dienām, 2020.02.15 21:45

Vietējās ziņas