Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Ceturtdien «Zemgales Ziņās»: «Mikriņi» – sēdekļi ķīniešiem, brauciens kā Indijā; vidējās algas samazinātas tikai medmāsām 11

«Latvijā gandrīz visi pasažieru pārvadātāji izmanto mikroautobusus, kas sākotnēji ražoti kravu vešanai,» braucēju pārmetumam par tehnikas pārbūvēšanu piekrīt Jelgavas Autobusu parka valdes loceklis Pēteris Salkazanovs. Viņš neslēpj, ka pārvietošanos jaunajos «mikriņos» izmēģinājis arī pats. «Jā, ir cietāks, taču «Ford» bija tāds pats,» apgalvo JAP šefs.

Viņš gan nekādus uzlabojumus nesola, jo ceļš līdz Rīgai nav ilgs, savukārt normatīvi ērtības nodrošināt prasa tikai braucienos, kas ilgāki par trim stundām. Plašāk par jauno mikroautobusu īpašībām, ekspertu un lasītāju viedokļus lasiet ceturtdienas laikrakstā.Novadā vidējās algas samazinātas tikai medicīnas māsāmIzlīdzinot pašvaldības iestādēs strādājošo algas, visvairāk tās palielinātas izglītības speciālistiem, kultūras un sporta, kā arī sociālās jomas darbiniekiem. Lielākās algas novadā ir sekretāriem un lietvežiem pārvaldēs un iestādēs – no 330 līdz 630 latiem –, kā arī autovadītājiem – no 300 līdz 467 latiem. Pašvaldība šoferu algu apmēru pamato ar nenormēto darba laiku, viņiem ir arī pastiprināta atbildība par skolēnu, bērnu pārvadājumiem. Par citu speciālistu algām lasiet laikrakstā.Par izlīgumu ar labu gribuOzolnieku un Jelgavas novados un arī Jelgavā ikvienam ir iespēja latviešu un krievu valodā iepazīties un parakstīties par mācītāja Jura Rubeņa izveidoto un vadošo politiķu, zinātnieku atbalstīto Labas gribas manifestu, kurā pausta cieņa Latvijas valstij, tās nacionālajām vērtībām, kā arī runāts par sapratnes un izlīguma veicināšanu starp dažādu tautu iedzīvotājiem. Par to, cik aktīvi jelgavnieki parakstās – lasiet laikrakstā.Kariņš: Biogāze jāražo vairāk, taču tai jābūt kā blakus, nevis pamata nozarei«Biogāzes potenciāls būtu izmantojams lopkopības saimniecībās kā blakusprodukts,» intervijā «Zemgales Ziņām» saka Eiropas Parlamenta deputāts Krišjānis Kariņš. Viņš uzskata, ka tukšā laukā sākt būvēt biogāzes staciju nebūtu jēgas. Bet šis ir veids, kā zemnieks var papildināt savus ienākumus, izmantojot arī kūtsmēslus, no kā saražo biogāzi, un, to sadedzinādams, ražot elektroenerģiju. Mums atjaunojamo resursu potenciāls – saule, vējš, ūdens – ir daudz lielāks nekā citās ES valstīs. Jau tagad pirmo un otro vietu dalām ar Zviedriju, visvairāk enerģijas iegūstot no pašmāju resursiem. Un mums ir izaugsmes iespējas, pauž deputāts.Pilnu interviju lasiet ceturtdienas laikrakstā.Sv.Annas draudzes jaunais mācītājs Kaspars Kovaļovs: «Kad pirmoreiz pēc iesvētībām gāju pie sava mācītāja, viņam teicu, ka arī vēlos kļūt par mācītāju.» Svētdienas skolā satiku sev līdzīgus cilvēkus, klīdām pa pagalmiem. Devāmies pie cigarešu tirgotājiem un prostitūtām, stāstījām par Dievu. Reiz piegājām pie diviem galvastiesu garākiem zēniem, kas parasti nelaida garām bez naudas vai cigaretēm. Viņš mūsos klausījās kā aptaurēts un tad krievu valodā teica: «No vienas puses, tev vajadzētu pa purnu sadot, bet kaut kas ir tajā, ko tu stāsti.» Aizvedām viņu uz baznīcu, un viņš tur palika.No jūras un vējaLiepājas Universitātē mākslas maģistres grādu ieguvusī Dace Lejēja kopā ar bijušajiem kursa biedriem Ģ.Eliasa muzejā izveidojusi cianotipijas izstādi «Uz tikšanos Ciano». Vienlaikus Jelgavas kultūras namā skatāmas viņas audzēkņu Spīdolas ģimnāzijā veidotās etnogrāfiskās pastkastītes. Interviju ar pedagoģi un mākslinieci Daci Lejēju lasiet laikraksta ceturtdienas numurā.Plašāk lasiet «Zemgales Ziņu» 16.februāra numurā.• Drukātas avīzes saturs pieejams arī portālā zz.lv, ko var atrast sadaļā «Avīze» vai spiežot šeit .• Reģistrējoties portālā, tā konta papildināšana iespējama, spiežot šeit .• Tāpat portālā iespējams abonēt avīzi, par ko sīkāka informācija - šeit .

Pievieno komentāru

Komentāri 11

Nu Nu

Par mikriņiem runājot, cik man zināms nav tādas kravas versijas un pasažieru versijas atperojums, ja buss ir tukšāks (vai tur iekšā krava vai cilvēki) tas vienmēr būs cietāks. Busus droši vien ir sertificējusi CSDD tā ka tur visam ar sēdekļiem jābūt OK un taču arī apskate busiem ir jāveic, ja būs kādas neatbilstības, pie uzlīmes netikt. Gadījās ari man vienreiz braukt ar šo busu drosības jostas bija savā vietā, ja kādam ir švaki ar redzi, tad ......... Siltums - nu ja ārā -30 grādi, tad iekšā nav ko gaidīt +20.

pirms 8 gadiem, 2012.02.17 10:11

ZZS atbalsta grupa

Vismaz prieciiga zinja,taa vajag bomzhiem,kuri nevar auto atljauties

pirms 8 gadiem, 2012.02.16 22:51

a kapēc, kad jārunā sliktais par JAP, tad uz skatuves Zicvadītājs Salkazanovs, bet kad jālielās ar panākumiem, tad ieRāviņš?

pirms 8 gadiem, 2012.02.16 17:18

micro

2. bildē ir it kā vieta, kur iespraust sisknu, bet, sēžot mikriņā, tā uzreiz nemanīju.

pirms 8 gadiem, 2012.02.16 09:15

micro

Es vienreiz braucu. Krēsli ir cietāki, bet tas nav īpašs traucēklis. Traucēklis ir to garums, jo, taisni sēžot, gulēt nav iespējams - krēsla atzveltne beidzas! Siksnu nav. Ir vairākas stāvvietas, kuras nebija iepriekšējos - lai gan stāvēt par Ls 1.50 nav forši, jo tad labāk es braucu ar vilcienu pa Ls 1.30 ar normāla garuma krēslu atzveltnēm.

pirms 8 gadiem, 2012.02.16 09:14

man un pārējiem muļķīšiem

tad jau sanāk, ka s... varēja pirkt tikai aiz tāda apsvēruma, ka Rīga nav tālu, t.i. nav jau trīs stundas?! super - atklāti paņirgājās par braucējiem!!! ja kas, pēc 10 min jau dīdīšanās sākas, jo kājas nav kur likt.... Un vēl tiem LIELAJIEM kungiem vajadzētu pasekot līdzi drošībai - ja mikriņā bez sēdētājiem stāv kājās vairāk kā 12 cilvēki, tad kas notiek, ja strauji nāktos bremzēt?! Fords visu to cilvēku masu "noturētu" pie priekšējā stikla???

pirms 8 gadiem, 2012.02.16 08:45

ozo

Ar šiem nēsmu braucis . Savulaik īsu gabalu kādus 10 km esmu braucis ar vienu pārbūvētu kravas busu , nu nepatīkami , kautkā uzreiz tam šoferim prasīju kur tik ciets . Un tad pateica par pārbūvi . Kravenieka versija ir krietni lētāka pat ar visu pārbūvi .

pirms 8 gadiem, 2012.02.16 07:50

ozo

Ar šiem nēsmu braucis . Savulaik īsu gabalu kādus 10 km esmu braucis ar vienu pārbūvētu kravas busu , nu nepatīkami , kautkā uzreiz tam šoferim prasīju kur tik ciets . Un tad pateica par pārbūvi . Kravenieka versija ir krietni lētāka pat ar visu pārbūvi .

pirms 8 gadiem, 2012.02.16 07:50

Parks kartejo reizi iegadajies pedejos meslus,kravas busus,ar kuriem lopus vest ne jau cilvekus.

pirms 8 gadiem, 2012.02.15 21:46

s

Domē daudziem pagājušajā gadā algas palilināja, par procentiem 20, laikam jau izglītības speciālistiem pielika vismaz 50% :))))

pirms 8 gadiem, 2012.02.15 21:37

Vietējās ziņas