Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Ielu uzturēšanai un remontiem līdzekļus nesamazina 9

Šogad Jelgavas ielu sakārtošanā plānots ieguldīt gandrīz septiņus miljonus latu, turklāt, piesaistot ES un pašvaldības līdzekļus, finansējums ceļu un ielu rekonstrukcijai un uzturēšanai palicis nemainīgs.

Kā informē pašvaldības preses sekretāre Līga Klismeta, šobrīd Jelgavā salabots vairāk kā astoņi tūkstoši kvadrātmetru bedrīšu. Ielu posmos, kur ar lāpīšanu situāciju uzlabot nav iespējams, tiek mainīts asfalta virskārtas segums, kā tas jau izdarīts S.Edžus ielā. Vēl pilsētā jāsaremontē 10 tūkstoši kvadrātmetru bedru. Šogad kopumā ielu bedrīšu remontiem Jelgavas pašvaldības budžetā paredzēti 280 tūkstošus latu.Pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns apliecina, ka Jelgavas ielu tehniskais stāvoklis ir ļoti atšķirīgs, un situācija dažās brauktuvēs ir tik slikta, ka ar bedrīšu aizlāpīšanu vien to uzlabot nav iespējams. Pašlaik pašvaldības līdzekļi neļauj veikt pilnīgu rekonstrukciju visās ielās, kur tas būtu nepieciešams. Tāpēc ielu remontam tiek pielietotas dažādas metodes, kas saistītas ar asfalta virskārtas seguma nomaiņu atsevišķās ielās vai to posmos. Ielu seguma nomaiņas tehnoloģijas atšķiras ar izmaksām, kas ļauj pilsētai ietaupīt, sasniedzot iespējami labāku rezultātu un būtiski uzlabot braukšanas apstākļus.Plašāki ceļu remonti ar jaunas asfalta kārtas uzlikšanu aprīlī un maijā tiks un tiek realizēti vairāku ielu posmos - Sakņudārza ielā posmā no Dambja ielas līdz Svētes ielai, Raiņa ielā posmā no Akadēmijas ielas līdz Čakstes bulvārim, Ausekļa ielā posmā no Uzvaras ielas līdz Blaumaņa ielai un Svētes ielā posmā no Pulkveža O.Kalpaka līdz Pasta ielai.Mazākas izmaksas prasīs izlīdzinošās asfalta kārtas frēzēšana un virsmas apstrāde ar bitumenu un sīkšķembām Lapskalna ielā posmā no Kazarmes ielas līdz Zvejnieku ielai.Pēc ielu profilēšanas jauna asfalta virskārta tiks uzlikta arī Kazarmes ielā posmā no Lapskalna ielas līdz Pulkveža Brieža ielai un Krišjāņa Barona ielā posmā no Pulkveža Brieža ielas līdz Vecpilsētas ielai. Pie pēdējām minētajām un Lapskalna ielas vienā pusē būs sakārtotas arī ietves.Pirms Lielās ielas un Dobeles šosejas posmu un Zemgales Olimpiskajam centram piegulošo ielu rekonstrukciju jauns asfalts tiks uzklāts vēl piecās ielās vai atsevišķos to posmos. Ielas segums tiks atjaunots Lāčplēša ielā posmā no Brīvības bulvāra līdz Aviācijas ielai, Aviācijas ielā posmā no Garozas ielas līdz Lāčplēša ielai, Strazdu ielā posmā no Kronvalda ielas līdz Rīgas ielai, Asteru un Aspazijas ielās.«Pēdējās divās ielās remontdarbus bija plānots uzsākt jau maijā, taču tie aizkavējušies, jo uzņēmēji ir apstrīdējuši konkursa rezultātus, un laiks, kad darbi varētu sākties, atkarīgs no Iepirkumu uzraudzības biroja lēmuma. Tāpēc šajās ielās pagaidām tiks labotas avārijas bedres un visdrīzāk - izliktas zīmes, lai autobraucēji brauc prātīgi,» teic A.Baļčūns.Par līdzekļiem, kas pagājušajā gadā tika ietaupīti, rekonstruējot Brīvības bulvāri, ielas segumu varēs atjaunot Helmaņa ielā no Brīvības bulvāra līdz Aviācijas ielai, Priežu ielā, un arī Aviācijas ielu no krustojuma ar Helmaņa ielu līdz Loka maģistrālei.Paralēli asfaltēto ielu remontam, notiek arī pilsētas grants ceļu sakārtošana. Greiderēšanas darbiem kopumā šogad piešķirts 75 400 latu, un to pirmā kārta ir jau pabeigta. Savukārt melno segumu nomaļu uzturēšanai piešķirti 9 900 latu. Grants ceļu uzbēršanai līdzekļi šogad nebija paredzēti, tomēr uzbēršanas darbi netiks pārtraukti. Ceļu sakārtošanai izmantos materiālu, kas tiek ņemts no ielu rekonstrukcijas darbiem. Vietās, kur pavasarī nebija iespējams izbraukt - Robežu iela, Stadiona iela, Upes ceļš - jau tagad ir uzbērts un nostiprināts no asfalta segumiem nofrēzētais materiāls. Šāda pat metode tiks izmantota arī citiem grants ceļu posmiem, kas pieskaitāmi pie «vājajām» vietām - Riekstu ceļš (aiz Ošu), Ošu ceļš (no Ozolu līdz 2.līnijai), Pambakara ceļš, Ganību iela (starp 1. un 2.līnijām), Bumbieru ceļš, Malkas ceļš, Ceriņu iela, Grīvas iela, Mežmalas iela, Skuju iela, 24 Ziedu iela, Lediņu ceļš, Upes ceļš, Robežu iela, Zaļumu iela, Kalna iela, Stadiona iela.Nākamajā gadā ar ES piešķirto līdzekļu palīdzību tiks būtiski uzlabota satiksmes kustības drošība Filozofu un Dambja ielu krustojumā, kas Jelgavā tiek uzskatīts par «melno» punktu.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

un tomēr

Liepiņš ir labākā kandidatūra no visiem nosauktajiem uz mēra krēslu! Cits jautājums vai vecā gvarde ar Garaņčiem, Ļevčonokiem, Rāviņiem, Škutānēm, Laizāniem, Ķipuriem un citiem jau 20 gadus kopā tusējošiem elementiem, kuri n-tās reizes ir mainījuši partijas vadoties pēc Rāviņa-Bubuļa-Kanaškas norādījumiem, to pieļaus. Kā redzam tad pašvaldības resurss šo darboņu slavināšanai tiek izmantots pa pilnu programmu!

pirms 11 gadiem, 2009.04.30 15:11

micro

Esmu nedaudz apmulsis ar šo teikto:
"Mazākas izmaksas prasīs izlīdzinošās asfalta kārtas frēzēšana un virsmas apstrāde ar bitumenu un sīkšķembām Lapskalna ielā posmā no Kazarmes ielas līdz Zvejnieku ielai."

Ipriekš Baļčūns teica, ka tur būs jauna asfalta kārta (tepat www.zz.lv), kā neizdarīts parāds no iepriekšējiem termiņiem! Tur jau vispār ceļa nav! Pēc bitumena un sīkšķembām tur būs pampaku ceļš!

@vēsu prātu
runā tas vīrs labi, bet es neuzskatu, ka cilvēks fiziski spēj strādāt 7 vietās vienlaicīgi. Viņš ir kā Šleser-kopija - naudas grābšanas mašīna un nekā vairāk. Es par to sarakstu nebalsošu.

pirms 11 gadiem, 2009.04.30 11:24

Robis

Nākotnes Jelgava:
http://www.youtube.com/watch?v=9y_shosCzEA

pirms 11 gadiem, 2009.04.29 23:14

česnoks

Tik grandiozi darbi tiek veikti pilsētā bedrīšu aizdarīšanā - cik tas maksā, kāpēc netika minēts un kad bija izsludināts iepirkumu konkurss uz bedrīšu labošanu un vienlaidus asfaltēšanu?

Redz, par lielajiem konkursiem konkurence liela, pat sūdzības iesniegtas...

pirms 11 gadiem, 2009.04.29 23:13

vel vesaku pratu

vISS JAU ATKARIGS NO JAUTAJUMIEM UN AR KADU GIMI ZURNALISTS IET PIE SAVA KLIENTA. vISMAZ KAS ATTIECAS UZ RAVINU, TAD SO 8 GADU LAIKA TIKAM SKAIDRIBA, KA VIDZUS NAV RADINIEKS. RAVINAM VISPAR MANUPRAT TIKA UZDOTI DZELTENI JAUTAJUMI.MANA IZPRATNE VISS ATKARIGS NO ZURNALISTA, KA VINS PASNIEDZ LIETAS. BET KO NO KARLINSKAS VAR GRIBET. ES PERSONIGI NEPIEDERU PIE CILVEKIEM KAS TIC VISAM KO RAKSTA.MUSU ZURNALISTU MORALE AR DIEMZEL IR APSAUBAMA.

pirms 11 gadiem, 2009.04.29 22:13

vēsu prātu

Izvērtējot ZZ intervijas ar mēru kandidātiem Dainis Liepiņš viennozīmīgi ir galvas tiesu pārāks par abiem vecajiem.

pirms 11 gadiem, 2009.04.29 19:16

kakaaa

nu tas uzbeertais materiaals brutaali tiek izbeerts kaudzees un tad vairaakas dienas staav chupas uz ielas.

pirms 11 gadiem, 2009.04.29 15:11

fu*k

Cik ilgi ZZ var reklamēt šitos domes suņpurnus?! Jūs vēl paaģitējiet par to kā Rāviņš ar Škutāni staigā pa skolām un ar šito pašu info skalo smadzenes bērnu vecākiem! Gvelž te , ka daudz naudas ielās liekot - kur ir rezultāts?!!! No domes budžeta viņi tērē ielām tikai 300 štukas, tas ir tikpat cik par savu avīželi!!! Kauns ZZ par slēpto reklāmu Rāviņa-Škutānes bandai!

pirms 11 gadiem, 2009.04.29 12:44

Brīvības bulv. derētu tā kā zīmes pabeigt uzlikt-gan pareizi un loģiski esošās!!

pirms 11 gadiem, 2009.04.29 12:37

Vietējās ziņas