Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Iemēģina jaunos autobusus

No nākamās nedēļas pašvaldības SIA «Jelgavas autobusu parks» (JAP) starppilsētu maršrutos varētu sākt kursēt jaunie «AMO Plant» pārbaudei saņemtie autobusi. Pēc testēšanas varētu tikt lemts par to iegādi regulārajiem pārvadājumiem.

JAP tehniskais direktors Gints Burks skaidro, ka viņi pārbaudei saņēmuši divus dažādas komplektācijas un ietilpības Nīderlandes kompānijā «VDL» ražotos «Ambassador» autobusus.«Šobrīd ar jaunajiem autobusiem iepazīstas mūsu autovadītāji, bet jau nākamnedēļ tie varētu sākt kursēt starppilsētu maršrutos uz Tukumu, Dobeli, Auci, Tērveti, Vecumniekiem un Sloku,» turpina G.Burks. Lai autobusus palaistu maršrutos, vēl jāuzstāda latviskotā maršruta tablo programmatūra. Līdzīga tipa autobusi Nīderlandē un citās valstīs tiek izmantoti ārpilsētu maršrutos.Abi autobusi aprīkoti ar 6,7 litru ASV kompānijas «Cummins» dīzeļdzinējiem, un to izplūdes gāzes atbilst «Euro 4» ekoloģiskajām prasībām. Lai to panāktu, vienlaikus ar 250 litru tilpuma degvielas bāku ir jāuzpilda 20 litru bāka ar tā saucamo «AdBlue» šķīdumu, ko izmanto dīzeļdzinēju izplūdes gāzu papildapstrādei. Vidējai degvielas patēriņš ir 20 līdz 25 litru robežās uz 100 kilometriem, bet maksimālais ātrums ierobežots līdz 100 kilometriem stundā.Pēc trijiem mēnešiem, kad beigsies pārbaudes laiks, līdzīgu autobusu ražošanu varētu uzsākt «AMO Plant» rūpnīcā Jelgavā. Nīderlandē autobusu cena ir sākot no 170 līdz pat 230 tūkstošiem eiro, bet Jelgavā ražoto cena varētu būt ievērojami zemāka.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas