Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Igate» atliek jaunas asfalta pārstrādes līnijas izveidi 3

Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate» šogad bija plānojusi sākt jaunas ražošanas līnijas izveidi un jaunas tehnoloģijas ieviešanu vecā, nofrēzētā asfalta otrreizējais pārstrādei, taču saistībā ar «Kalvīša laiku» pastiprināto krīzi šo projektu uzņēmums atliek uz vēlāku laiku, informē SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» līdzīpašnieks un valdes priekšsēdētājs Māris Peilāns.

Jaunas ražošanas līnija saistībā ar vecā asfalta otrreizējo pārstrādi ne tikai optimizētu izmaksas ceļu būvē un vairotu Jelgavas reģiona iespējas, bet arī dotu jaunas darbavietas, taču šim projektam pieejama tikai maza daļa finansējuma no Eiropas Savienības (ES) struktūrfondiem, kamēr lielākā daļa līdzekļu jāiegulda pašiem.«Pateicoties valdībai un «Kalvīša laikiem», kas mums «uzkačāja muskuļus» tā, ka tagad gāžamies un krītam, mēs, uzņēmēji, kas šo valdību uztur, esam palikuši bez vērā ņemamām iespējām attīstībai. Nekustāmo īpašumu burbuļa laikā valsts neņēma ne santīma, neviens par īpašumiem nemaksāja nodokļus, un arī tagad lielo māju īpašniekiem neliek šo nodokli, un šādu «oranžo pasākumu» rezultātā esam nonākuši tur, kur esam. Saskaņā ar to, ko esam apņēmušies, gūstot Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalstu, šī tehnoloģija mums jāievieš divu gadu laikā. Patlaban trūkst iespēju to sākt īstenot, taču atteikušies no tās neesam un, domāju, noteikti šo iespēju izmantosim,» skaidro M.Peilāns.SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) šā gada 12.augustā noslēdza līgumu par projekta «Jaunu produktu un tehnoloģiju ieviešana asfalta ražošanā» īstenošanu darbības programmas «Uzņēmējdarbība un inovācijas» aktivitātē «Jaunu produktu un tehnoloģiju izstrāde - atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju ieviešanai ražošanā», ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF).Projekta ietvaros plānots iegādāties jaunu asfalta ražošanas rūpnīcas iekārtu komplektu, kas nodrošinās ne tikai jauna produkta ieviešanu - jauna kvalitatīva, elastīga un ilgmūžīga asfalta ražošanu, izmantojot nofrēzēto veco asfaltu, bet arī jaunas tehnoloģijas ieviešanu.Ražošanas iekārtu iegādei bijis arī konkurss, taču saņemtie piedāvājumi uzņēmumu īsti neapmierina, un konkursu, iespējams, būs jāatkārto. Kopumā projekta izmaksas ir 1 400 000 latu, kur 297 500 latu ir ERAF piešķirtais finansējums un 52 500 latu valsts līdzfinansējums, bet pārējo jāsedz pašiem. Tehnoloģijas ieviešana nodrošinātu arī jaunas darba vietas.«Mēs noteikti šo tehnoloģiju ieviesīsim un šādu projektu apgūsim, taču nespēju pateikt, kad. Visticamāk tas būs tad, kad veidosies jaunas attiecības ar bankām. Teju vai jāgaida, kad atnāks «laimes lācis» un visu sakārtos, taču par darbaspēku vairs nav jāuztraucas - tagad tās vairs nav lielas izmaksas, pateicoties «treknajiem mākoņu stūmējiem» un «kosmonautiem». Pats ar nekustamajiem īpašumiem netirgojos un kā uzņēmējs jau labu laiku jūtos apkrāpts,» pauž M.Peilāns.SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» dibināta 1991.gadā. Pamatā uzņēmums ir ceļu būves nozares pārstāvis. Kā šīs nozares speciālists uzņēmums ir plaši atpazīstams Zemgales reģionā. «Igates» klienti ir gan privātās struktūras, gan pašvaldības un valsts. Uzņēmumā strādā sertificēti būvdarbu vadītāji ceļu, ēku un ūdensapgādes un kanalizācijas būvniecībā.2004.gadā iegādāta jauna, moderna asfaltbetona rūpnīca «Lintec» ar jaudu 120 tonnu stundā un ap 120 000 tonnu gadā. Rūpnīcai ir sava laboratorija, kas testē gan minerālmateriālus, gan asfaltu. Paralēli atjaunots un pilnveidots būvtehnikas parks asfaltbetona ieklāšanā.Bruģakmens ražošanas līnija uzstādīta 1997.gadā, bet 2005.gadā tā nomainīta pret jaunu, modernu bruģakmens ražošanas līniju, piesaistot finansējumu no ES fondiem. «Igates» rīcībā ir arī savs bitumena termināls, kas var apkalpot gan elektriskās, gan tvaika apsildāmās cisternas. Paralēli savas ražotnes apkalpošanai, tiek veikta bitumena piegāde arī citiem ceļu būves uzņēmumiem.Paralēli ceļu, ielu un laukumu būvniecībai, «Igate» veiksmīgi darbojas karjeru izstrādes un minerālo materiālu sagatavošanas procesā, ir iegādātas divas jaunas, modernas drupināšanas līnijas, kā arī angļu ražojuma jauna, jaudīga minerālo materiālu mazgāšanas līnija. Uzņēmuma ražotā produkcija tiek izmantota gan ceļu būvniecībā, gan asfalta un bruģakmens ražošanā.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

asfalts

Juri atslāpsti..!
neviens tevi tur negaida...!

pirms 10 gadiem, 2009.10.21 21:06

Juris

Kas par komentāru!!!???Nu un kur tad Igatei ir tie sliktie asfalti. Kā jau īstens latvietis. Nevis atbalstīs ar labu vārdu Jelgavas uzņēmēju, bet nodir...īs.
Apsveicama iecere mēģināt uzcelt jauno rūpnīcu. Uz priekšu.

pirms 10 gadiem, 2009.10.21 12:55

ss

Cik var slavināt, aprindās zināms, ka asfalta kvalitāte stipri klibo. labāk uzrakstiet, kā sho problēmu novērsīs.

pirms 10 gadiem, 2009.10.21 12:10

Vietējās ziņas