Jelgavā izbūvē jaunu Rubeņu ceļa posmu 10

Šonedēļ sākta jauna Rubeņu ceļa posma – no Garozas ielas līdz Neretas ielai – un nepieciešamo inženierkomunikāciju izbūve. Vispirms SIA "Baltijas būve" demontē būvdarbiem traucējošos objektus, izzāģē kokus un krūmus un izbūvē saimniecisko kanalizāciju, informē Jelgavas pilsētas pašvaldības iestāde “Pilsētsaimniecība”.

Realizējot vairākas būvniecības ieceres, plānots izbūvēt septiņus metrus platu un 589 metrus garu ielu, kas savienos Garozas un Neretas ielu. Tur tiks izveidota arī kopīga gājēju un velosipēdistu ietve trīs metru platumā. Gan ielai, gan ietvei būs betona bruģakmens segums. Tāpat paredzēta ūdensvada, saimnieciskās un lietus kanalizācijas tīklu, gāzesvada, elektroapgādes tīklu, pašvaldības sakaru kanalizācijas un ielas apgaismojuma izbūve. Tiks sakārtota arī zaļā zona ap jaunizbūvēto Rubeņu ceļa posmu. 

Būvdarbu zonā noteikti arī satiksmes ierobežojumi, transporta kustību organizējot tikai no Garozas ielas puses un teritorijā drīkst iebraukt tikai transports, kas dodas uz industriālo parku "Lielupe". 

Būvdarbi tiek veikti projekta "Tehniskās infrastruktūras sakārtošana uzņēmējdarbības attīstībai degradētajā teritorijā, 2. kārta" gaitā. Projekta mērķis ir palielināt privāto investīciju apjomu Jelgavas pilsētā, veicot ieguldījumus komercdarbības attīstībai atbilstoši pašvaldības attīstības programmā noteiktajai teritorijas ekonomiskajai specializācijai. 

Kopējās projekta plānotās izmaksas ir 2 373 719,01 eiro, no tām 1 068 596,78 eiro ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums, 307 941,85 eiro ir valsts budžeta dotācija pašvaldībām un 997 180,38 eiro ir Jelgavas pilsētas pašvaldības līdzfinansējums.

Foto: “Pilsētsaimniecība”

 

Pievieno komentāru

Komentāri 10

Nu

Ja tas saucamais bruģis ir ilgmūžīgāks par asfaltu, es tikai par.

pirms mēneša, 2021.01.20 12:18

Interesants gājiens, tādā industriālā objektā, kur domāju tieši vairāk tādi smagāki braucamie pārvietosies?
Arī tīri estētiski būtu vienalga, jo atkal šis ir industriālais parks. Projekts zīmēts, lai čomiem bruģa noliktavas patukšotu?

pirms mēneša, 2021.01.20 13:36

An0nīms

Bruģis ir paredzēts tikai ietvei, brauktuvei būs asfalts.

pirms mēneša, 2021.01.20 14:51

xxx

Gan ielai, gan ietvei būs betona bruģakmens segums. ZZ.lv

pirms mēneša, 2021.01.20 16:48

Autors

Kad beidzot pabeigsiet Rubeņa ceļa posmu no Garozas ielas uz Loka maģistrāli? Prezīzāk, tur grants ceļa vietā uzklāts jauns asfalts, kas ir apsveicami, bet pirmajā ceļa krustojumā no Garozas ielas puses braucot, joprojām atstāts bedrains un izdangāts grants ceļš vairāku metru garumā. Asfalts aptrūkās, ko uzklāt?

pirms mēneša, 2021.01.20 12:28

Autors

Lai būtu saprotamāk, pa Garozas ielu braucot, pirms otrās dzelzceļa pārbrauktuves nogriežoties uz Langervaldes meža Rubeņu ceļu, tur no abām pusēm pagājušo gadu uzklāja asfaltu, bet ceļa krustojumā ir atstāts vecais grants segums - pārbrauc krustojumu, brauc tālāk atkal pa asfaltu. Kāpēc tā? Tas skaitās pabeigts projekts?

pirms mēneša, 2021.01.20 12:33

Autoram

Tam nenoasfaltētajam ceļa posmam ir cits projekts. Painteresējies Jelgavas ūdenī. JŪ sola to sakārtot šogad.

pirms mēneša, 2021.01.20 13:11

Resnais

1) Saskaņotā satiksmes organizācijas shēma pieejama ziņas beigās.
beigās kaut kādas muļķibas reklāmā
2) vai bruģis izturēs smagā transporta kustību?
3) varbūt lietderīgāk būtu sakārtot aizsargu ielu un ceļu uz mežciemu?

pirms mēneša, 2021.01.20 16:35

Tievais

Kāpēc lai labi ieklāts bruģis neizturētu slodzi? Cik braukts pa Ventspili, tur daudzas ielas ir bruģētas. Ilgmūzīgāks, remontējas daudz lētāk, ja atklājas kāda nosēdusīs vieta, elemetāri izņem un pieblietē klāt smiltiņas, atliek atpakaļ un ceļa posms izskatās tikpat jauns kā nebūtu remontēts. Manuprāt līdzenam bruģim (ne tāds, kas Rīgā) ir tikai plusi, izņemot sākotnējās izmaksas un to, ka braucot pa tādu, mašīna trokšņaināk uzvedas un vairāk slīd slapjā laikā laikam, ja vien nav kaut kāds speciālais bruģis.

pirms mēneša, 2021.01.20 18:25

Vietējās ziņas