Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavā ražos autobusus «Ambassador» 10

Akciju sabiedrība «AMO Plant» piektdien noslēgusi sadarbības līgumu ar uzņēmumu «VDL» par autobusu «Ambassador» ražošanu Jelgavā un «VDL» autobusu izplatīšanu Baltijas valstīs un Maskavā, informē Jelgavas pašvaldības preses sekretāre Līga Klismeta.

Jau tuvākajā laikā uz Jelgavā tiks nogādāts autobuss «Ambassador», lai rūpnīcas speciālisti un potenciālie pircēji varētu ar to iepazīties. Pirmos autobusus komplektēs no ievestajām detaļām, taču nākotnē plānots, ka daļa detaļu tiks ražotas Latvijā. Plānots, ka pirmie autobusi būs gatavi 2009.gada otrajā pusē.Jelgavas domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš vērtē, ka parakstītais līgums ir vēl viens solis, kas tuvina pilsētu atjaunotās Latvijas autobūves nozares līdera nosaukumam: «Līgums ar «VDL» grupu ir ilgstoša darba rezultāts, kas apliecina visu iesaistīto pušu ieinteresētību un nopietnu sadarbību.»«AMO plant» tika izveidota 2005.gadā automašīnu ražotnes attīstībai. Uzņēmuma akcionāri ir Jelgavas pašvaldība, Maskavas valdība un AS «Ferrus». Rūpnīcas būvniecībā ir ieguldīti Maskavas valdības piešķirtie finansu līdzekļi, kas ļauj to būvēt, neizmantojot kredītresursus. Pagājušā gada decembrī ekspluatācijā tika nodota «AMO plant» automobiļu rūpnīcas pirmā kārta.Plānots, ka automobiļu rūpnīcas administratīvais korpuss un ražošanas korpuss tiks nodoti ekspluatācijā 2009.gada otrajā pusē, bet rūpnīca darbu ar pilnu jaudu sāks nākamā gada beigās.

Pievieno komentāru

Komentāri 10

zix

Manupārt tas liecina tikai par to, ka rūpnīcas vadībai vēl joprojām nav pat priekšstata, ko tur ražot. No malas sāk atgādināt pilnīgu sviestu. Vispirms runāja par ZIL smagajām mašīnām, tad par kaut kādu korejiešu traktoru pārtaisīšanu mūsu apstākļiem, tada par autobusiem. Par pilnīgu ideju trūkumu liecina arī tas, ka to rūpnīcu ceļ jau kādu piekto gadu un vēl nav uzcēluši. Visticamāk, ka šajā "rūpnīcā" tā arī vispār neko nekad ražot nesāks.

pirms 11 gadiem, 2009.02.24 15:47

JOSTA

NU sitie komentari parada musu izglitotibu. Butu japriecajas ka sajos laikos ko razos.

pirms 11 gadiem, 2009.02.23 19:47

ewwo

lai tik ražo, bet kā var tikt tur par darbinieku?!

pirms 11 gadiem, 2009.02.23 10:45

ingusster

kur tad palika tās smagās mašīnas ko taisījās ražot? pēc kāda pusgada ziņos ka taisās ražot žiguļus...

pirms 11 gadiem, 2009.02.23 10:18

zommers

NU MOINS!!!!!Vajadzēja te mums vēl kaut kādu autobusu ražotni.Un,kas tie vispār par autobusiem????Uldi-----laikam esi kaut ko nosapņojis

pirms 11 gadiem, 2009.02.22 20:57

uldis

šitas labs ir . bus vairak darba vietas un tas jau ir labi.

pirms 11 gadiem, 2009.02.22 17:24

uuu

Tikai nevajag-mikriņus iznīcināja mūsējie ar savu prihvatizāciju

pirms 11 gadiem, 2009.02.22 12:03

rafietis

Ka tik nu neap...... tāpar kā ar mikriņiem.

pirms 11 gadiem, 2009.02.21 23:01

Vietējās ziņas