Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavā ražoto skolas autobusu cena varētu būt 85 000 eiro

Akciju sabiedrības "AMO Plant" Jelgavā ražoto skolas autobusu cena varētu būt 85 000 eiro (59 500 lati), informēja uzņēmuma ārējo sakaru un mārketinga direktors Igors Graurs.

Graurs norādīja, ka Nīderlandes koncerns "VDL" skolas autobusu modeli plāno ražot tikai pēc pasūtījuma. "Ražosim tikai tad, ja zināsim, cik tie būs vajadzīgi. Patlaban vēl neviens autobuss nav pasūtīts, bet sarunas ievadītas ar daudzām pašvaldībām." Autobusā skolēniem paredzētas 45 sēdvietas. Trešdien Rātslaukumā tika prezentēts šāda autobusa modelis, kas gan ražots Nīderlandē, bet no nākamā gada tos plāno ražot Jelgavas rūpnīcā.Kā ziņots, 4.septembrī notika Ministru prezidenta Valda Dombrovska tikšanās ar Maskavas pilsētas valdības ministru, Zinātnes un rūpniecības politikas departamenta vadītāju un AS "AMO Plant" padomes priekšsēdētāju Jevgēņiju Panteļejevu.Pēc tikšanās Panteļejevs skaidroja: "Drīzumā Krievijas-Latvijas kopuzņēmuma ražotnē beigsies būvdarbi un tiks veikta ražošanas iekārtu uzstādīšana, tāpēc ir ļoti svarīgi gūt priekšstatu par valsts vai pašvaldību interesēm arī uz vietas, lai efektīvāk plānotu ražojamās produkcijas sortimentu. Mums ir ļoti svarīgi zināt vietējās varas - gan valsts, gan pašvaldību - viedokļus. Tāpat mums nāksies risināt ļoti daudz jautājumu, kur neiztikt bez vietējās pārvaldes padomiem vai palīdzības."Kaut arī ievērojama produkcijas daļa plānota eksportam, ir ļoti nozīmīgi nepazaudēt saikni vietējā līmenī, pauda Panteļējevs, kurš tikšanos ar premjeru vērtē kā produktīvu un abpusēji ieinteresētu, turklāt Dombrovskis solījis sekot rūpnīcas attīstībai.Ļoti nozīmīga ir "AMO Plant" spēja pielāgoties arī Latvijas vajadzībām, lai piedalītos valsts un pašvaldības iestāžu konkursos par transportlīdzekļu iegādi. Uzņēmumam ir svarīgi apzināties, kā to uztver vietējā vara, un arī zināt valdības un pašvaldību intereses un nākotnes plānus, kas saistīti ar paredzamiem konkursiem, kuros "AMO Plant" varētu piedalīties ar saviem piedāvājumiem.Pagaidām lielāko daļu uzņēmumā ir ieguldījusi Krievijas puse, bet, tuvojoties ražošanas uzsākšanai, lielāku lomu gūst Eiropas Savienības un Latvijas atbalsts. "AMO Plant" plāno ražot autobusus, skolas autobusus, vidēji lielas kravas mašīnas un speciālo tehniku - atkritumu savākšanas automašīnas, mobilos servisa centrus, ugunsdzēšanas automašīnas un citu tehniku.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas