Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jelgavas un Cukurfabrikas stacijās būvēs augstos peronus 8

Valsts akciju sabiedrības «Latvijas Dzelzceļš» (LDz) augsto peronu būvniecības projekts pilnībā tiks finansēts no Eiropas Savienības (ES) fondu līdzekļiem, un valsts līdzfinansējums tam nebūs nepieciešams.

Ministru prezidents Valdis Dombrovskis šodien pēc valdības sēdes paskaidroja, ka atbalstīts jautājums par ES līdzekļu pārdali Satiksmes ministrijas (SM) projektos, šajā gadījumā paredzot līdzekļus dzelzceļa infrastruktūras un pasažieru peronu izbūvei kopumā nedaudz virs 12 miljoniem latu.Dombrovskis paskaidroja, ka nebija izdevies vienoties par to, vai un cik liels būs valsts līdzfinansējums, attiecīgi tika panākta vienošanās samazināt projektu apjomu, pilnā mērā to finansējot no ES fondu līdzekļiem.Valdība šodien lēma par SM informatīvajā ziņojumā piedāvātā valsts budžeta finansējuma 2,18 miljonu latu apmērā piešķiršanu LDz projekta «Pasažieru piekļuves un apkalpošanas infrastruktūras modernizācija un augsto peronu būvniecība 13 stacijās» īstenošanai.Informatīvajā ziņojumā par neveiksmīgā vilcienu iepirkuma līdzekļu pārdali teikts, ka paredzēts Eiropas finansējumu 14,54 miljonu latu apmērā novirzīt projekta par pasažieru piekļuves un apkalpošanas infrastruktūras modernizāciju un augsto peronu būvniecību 13 stacijās īstenošanai, kas uzlabos LDz infrastruktūru, bet nenesīs peļņu uzņēmumam, jo tie paredz dzelzceļa infrastruktūras sakārtošanu pasažieru pārvadāšanas vajadzībām, kas nav rentabli un saņem valsts dotācijas. Dotācijas saņem AS «Pasažieru vilciens».Ziņojumā norādīts, ka esot nepieciešams nodrošināt 15% finansējumu no valsts budžeta iepriekš minētā projekta īstenošanai 2,18 miljonu latu apmērā, taču šodienas valdības sēdē panākta vienošanās samazināt projektu apjomu, iztiekot bez valsts līdzfinansējuma.Valdība nolēma, ka finansējums, kas atbrīvots darbības programmas «Infrastruktūra un pakalpojumi» projekta «Rīgas piepilsētas dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizācija un dīzeļvilcienu ritošā sastāva atjaunošana» īstenošanas līguma laušanas rezultātā, var tikt novirzīts citu Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu īstenošanai.Informatīvajā ziņojumā skaidrots, ka pasažieru piekļuves un apkalpošanas infrastruktūras modernizācija un augsto peronu būvniecība paredzēta 13 stacijās - Bulduros, Dzintaros, Majoros, Babītē, Lielupē, Slokā, Imantā, Zolitūdē, Cukurfabrikā, Jelgavā, Ikšķilē, Salaspilī, Ogrē.

Pievieno komentāru

Komentāri 8

tenis

mūsu pilsētai ir palaimējies mums ir kārtīgs pilsētas saimnieks ar pieredzējuša saimnieka pieeju visā rod pareizus risinājumus un viss virzās uz priekšu lai veicas

pirms 7 gadiem, 2013.04.18 09:52

jelgavniece

Beidzot varēšu braukt ar vilcienu uz Rīīīguuuuu! Sen neesmu ar vilcienu braukusi, godīgi- pat neatceros kad. Cerams, ka Rīgā arī būvēs augsto peronu???
Un tikai dēļ tā, ka nevaru ierāpties vilcienā, ne izrāpties no tā, ja nu vienīgi izkrist pieturā kā kartupeļu maisam.
Skumji, ka 2013. gads , bet dzīves līmenis LDz kā 1713. gadā....

pirms 7 gadiem, 2013.04.18 07:32

par

pieminu cukurenei tu tanii pietura vajag pieminekli kas atveido cukurbieti ka LATVIJAS labklajibas laiku simbolu !!!!!!!!!

pirms 7 gadiem, 2013.04.17 21:47

Greex

Tiem vecajiem cilvēkiem un invalīdiem vispirms būs jāuztraušas uz perona. No saskaitāmo kārtības maiņas summa nemainās - jākāpj būs tik un tā.

pirms 7 gadiem, 2013.04.17 19:37

Nu beidzot sāk domāt par veciem cilvēkiem un invalīdiem

pirms 7 gadiem, 2013.04.17 12:09

dedok

cukurfabrika, kuras nav
super pateikts tieši tā

pirms 7 gadiem, 2013.04.17 08:28

Jelgava