Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Lielajā ielā ietvju nobrauktuves būs vienā līmenī ar ceļu; veloceliņus ar zīmēm neatdalīs 29

Lielās ielas posms no Jāņa Čakstes bulvāra līdz Dambja ielai joprojām ir būvobjekts, tādēļ rekonstrukciju posmā izbūvētie veloceliņi un ietvju nobrauktuves vēl nav pabeigtas, atgādina pašvaldība. 

Pašvaldības iestāde «Pilsētsaimniecība» skaidro, ka līdz projekta nodošanai ietvju nobrauktuves tiks izbūvētas vienā līmenī ar ceļu.

Lielās ielas rekonstruējamajā posmā paredzēts izbūvēt ietves ar veloceliņiem vienā līmenī ar brauktuvi krustojumos, savienojuma vietās pie gājēju pārejām un iebrauktuvēm uz īpašumiem.

Veloceliņi, kas tiek izbūvēti Lielajā ielā, tiks atdalīti no ietves ar sarkanu bruģakmeni, taču ceļa zīmes, kas apzīmētu velosipēdistu celiņu, projekta realizācijas gaitā uzstādīt nav paredzēts.

Lielās ielas rekonstrukciju posmā no J.Čakstes bulvāra līdz Dambja ielai paredzēts pabeigt līdz 1.novembrim.

Pievieno komentāru

Komentāri 29

raicha

Ceļa zīmju neuzstādīšana rada avārijas,pārkāpumus un konfliktus.Uz ielām un ietvēm mēs visi esam ceļu satiksmes dalībnieki,kuriem ir jāievēro ceļu satiksmes noteikumi(ceļa zīmes).Ja konkrētā ielas posmā nevar izbūvēt pēc standartiem ietves ar veloceliņiem,tad neveidojiet joslas ar sarkanu bruģakmeni un izvietojiet atbilstošas ceļa zīmes!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 10:02

velo un gājējs

Ievērojam arī uz trotuāra labās puses principu! Virzamies tāpat kā pa ielu - pa trotuāra labo pusi! Un nav jādomā kurš kuram tagad ceļu dos!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 10:04

raicha

Pareizi - piekrītu!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 10:22

Juris

Tieši tā. Pa ceļu, kuram nav ceļu apzīmējumu taču mēs mākam pārvietoties - tuvāk laba ceļajai malai. Bet kā nonāk uz ietves tā cilvēki, tai skaitā riteņbraucēji, pekšņi visu aizmirst un pārvietojas kā pagadās!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 10:52

Vietējais

Nesaprotu, kāpēc nevar uzlikt ceļa zīmes, ja jau velo celiņš ir izveidots!!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 11:04

raicha

Tāpēc,ka CSN pastāv pieca(pamatā) veida atbilstošas ceļa zīmes,bet " KĀRTĒJIE PROJEKTĒTĀJI " projektē kā māk,jeb kā nemāk.

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 11:19

Vietējais

Nu tad, lai domes vadība nelielās, ka izbūvējusi x km velo celiņus, jo pēc būtības viņi ir salikuši tikai krāsainu bruģi :)

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 11:36

raicha

Piekrītu - tur jau tā lieta.Tāpēc nevajag projektā rasēt sarkanos celiņus,bet iezīmēt ceļa zīmi Nr.415 un cilvēkiem pārvietoties,kā to saka "velo un gājējs"!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 11:50

losipēdists

Ieguvums no tā ir, ka riteņbraucēji nerullē pa brauktuvi un mazāks risks negadījumam ar auto.

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 11:57

.

sarkainais bruģis jau arī IR veloceliņš. Kas te nepielec?

pirms 7 gadiem, 2013.07.04 00:25

losipēdists

Varbūt tomēr mums tie standarti īsti nav ok? Pārbaudīju, kā ir Beļģijā - veloceliņi/velojoslas nav perfektas, bet ir visur un citi satiksmes dalībnieki to respektē. Mums kā vienmēr noteikumi tādi, ka praksē ieviest var tikai upurējot daudz cita.

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 11:54

raicha

Standarti ir OK, jo tie nosaka novietojumu un izmērus metros,bet ja konkrētā vietā ir vides pieejamības ierobežojumi,tad tomēr vaina ir projektētājā.
P.S. Tas pats ir arī Raiņa ielā!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 12:08

m.

Tie veloceliņi ir neērti un domāti tantēm un opjiem.
Spriežu vairāk pēc Jelgava - RAF pseidoveloceliņa kurš ir ar nedataisitām uzbrauktuvēm un pilns ar gajējiem
Un gājēju daļa ir par šauru!!!!!!!!!!!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 12:25

raicha

Diez vai to,kas jau ir uzbūvēts un nodots,kāds pārtaisīs,bet uzbrauktuves gan var pārtaisīt daudzās vietās Jelgavā.Lai Pilsētsaimniecības inženieri pabraukā ar riteni pa Jelgavu un apzinās šo problēmu.

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 12:37

raicham

vaina ir ne tik daudz projektā, cik cilvēku tumsonibā. Veloceļi tika sākti salīdzinši nesen. Valstīs, kur tādi ir jau gadiem, tur būs vai nebūs zīmes, bet cilvēki zin, kas tas ir. Pie mums tā zīme var būt un var nebūt. Pie kājas. Ceļš uz Ozolniekiem ir spilgts piemērs. Zīmes ir, sarkans bruģis arī... Gājēji reāli to neievēro.

pirms 7 gadiem, 2013.07.07 23:20

Raimis

Veloceliņi no gājeju celiņiem jāatdala ar apmali, jo pretējā gadījumā daudz ātrāk pārvietojošies velosipēdisti gājējiem brauc mugurā, taurē un rada konfliktsituācijas. Velosipēdists uz gājēju ietves ir apdraudējums gājēju drošībai. Tā kā Latvijā velosezona ir vien 4 mēnešus gadā no 12, tad šajos mēnešos viņiem varētu iezīmēt atsevišķu šauru joslu katrā virzienā uz ceļa .... līdzīgi kā sabiedriskajam transportam Rīgā.

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 12:37

raicha

Diemžēl ietves ziemā tiek " šķūrētas " ar visām apmalēm,to var ieraudzīt pavasarī daudzās vietās,tā kā viņas būs aplauztas.
Pārvietošanās kārtība ir noteikta CSN,kuri ir jāzin visiem CEĻU SATIKSMES DALĪBNIEKIEM,ne tikai autovadītājiem,kā to daudzi uzskata.CSN viss ir skaidri un gaiši uzrakstīts,cita lieta ir tā,ka neviens mēs neesam ideāls.Policijai vajadzētu pievērst uzmanību šai problēmai,kā to dara Vācijā!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 13:09

:)

Man velosezona ir 7 mēnešus gadā. No apm.marta vidus līdz apm.oktobra vidum! :) Vienkārši gājējiem nevajag iet pa sarkano daļu. Tik grūti?! :)

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 17:58

raicha

Šeit iet runa par to,ka nobruģē sarkanu joslu,bet uzstāda ceļa zīmi Nr.415 vai kā Raiņa ielā vispār nav nekādas atbilstošas zīmes.

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 18:09

.

pilnīgas muļķības! Sarkanais bruģis ir velosipēdistiem, gājējiem pelēkais. Kas te nav skaidrs?

pirms 7 gadiem, 2013.07.04 00:27

,

tieši tā, pukntiņ!

pirms 7 gadiem, 2013.07.04 08:49

Vietējais

Piekrītu, ka nepieciešams kārtīgi atdalīt, jo gājēji nesaprot ka sarkanais ir domāts velobraucējiem un, ja nav atbilstošas zīmes viņiem to arī neieskaidrot !

pirms 7 gadiem, 2013.07.04 08:55

raicha

Vienkārša sarkana bruģa josla neko nenozīmē,ja tā nav aprīkota ar zīmēm atbilstošās vietās.Vajag palasīt CSN un Ceļu satiksmes likumu.

pirms 7 gadiem, 2013.07.04 11:18

raicha

Es uzskatu,ka visā problēma ir projektēšanā un tālāk jau viss notiek " ķēdes reakcijā " - tas viss saucas " es domāju tikai par sevi ".

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 13:14

ibio

Šis raksts tapis laikam tādēļ, ka kārtējais daunis, kurš nejēdz ka objekts nav pabeigts, ir uzrakstījis sūdzību, ka apmales par augstu... kur tādi rodas?

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 15:18

raicha

Tā viņš ir,tas nekas,ka vienreiz jau par šīm apmalēm un objektu jau bija izskaidrots visos iespējamos Jelgavas ziņu portālos un laikrakstos.

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 15:39

ozolnieki@

Pagājušo gad vēl aktīvi minos Ozolnieki---Tušķi --- Lielupes promenāde , itkā jau vis labi . Bet ... tomēr siltā ,karstā laikā ar velo vairs nē . Nez cik reizes bijušas kritiskas situācijas . It sevišķi posmā Ozolnieki Jelgava promenāde . Piemēram iet bariņš un pēkšņi no vecāku rokām izraujas bērns , suns . Gājēji uz trotuāra staruji maina virzienu . Velospēdisti bērni , sievietes , pusaudži arī raksturīgi ar visādiem manevriem . Velo zvans , es to dzirdot saprotu kā vienkāršu lūgumu palaist vai uzmanīties , Bet gājēj tauta to uztver kā agresīvu nospiešanu no ceļa . Minēju skaits aug jau ne pa dienām .bet pa stundām . 2011 gadā vēl brīvi minu . 2012 jau vasarā sāka piegriezties tā burzma .Vispār nemākam mēs velo / gājēji / auto ,sadzīvot .

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 18:03

IJa

Es vienkārši pa trotuāriem, kur daudz gājēju, braucu ļoti lēni un zvanu ļoti uzmanīgi. Tik un tā ar riteni ātrāk nekā kājām vai autobusu. Vēl ne raizi nav sanācis kādam uzbraukt. :)

pirms 7 gadiem, 2013.07.04 08:48

raicha

Par cik pēdējā laikā šī ir aktuāla problēma lielākajās pilsētās,vajadzētu CSDD noorganizēt info kampaņu medijos!

pirms 7 gadiem, 2013.07.03 18:16

Jelgava