Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Lielās ielas luksofori vēl tiek programmēti 29

Lai arī rekonstruētā Lielā iela ir pieņemta ekspluatācijā, būvniekam vēl ir jānovērš konstatētās nepilnības, informē Jelgavas pašvaldības iestāde «Pilsētsaimniecība».

Pašlaik būtiskākās neērtības Lielajā ielā ir autovadītājiem un gājējiem. «Lielās ielas krustojumos tiek veikti programmēšanas darbi, kas ir saistīti ar brauktuves segumā uzstādīto sensoru pievienošanu luksoforu vadības kontrolieriem, lai nodrošinātu vienotas satiksmes organizācijas sistēmas darbību,» skaidro «Pilsētsaimniecība».

Sistēmas regulēšanas darbus Lielajā ielā paredzēts pabeigt līdz 15.novembrim.

«Pilsētsaimniecība» atvainojas iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām.

Pievieno komentāru

Komentāri 29

sataisiet

ja vinus vajaga regulet. a to vakaros 2 stundas jastav lai tiktu pari lielupes tiltam. dris jelgava klus ka riga satiksme. kad bija vecais asfalts. nebija nekadi korci a tdg pilns ar viniem

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 18:01

moše

2 vas stundas?Tad gan tev grūti ir.Es ar reiz no bāra līdz mājām pus kilometru nācu 4 stundas...

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 21:11

riga

nemuldi, Rīgā viss ir kārtībā ar satiksmi. kas ikdienā brauc pa Rīgu, tas zin!

pirms 6 gadiem, 2013.11.14 17:03

RRR

Nekas nesatraucies. Kad noregulēs gaidīsi 3 stundas. Neste un Statoil ir jāatbalsta!

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 18:14

Asdfgh

Manupraatideaalais reguleejums pie viesniicas ir off rezhiims luksoforiem.

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 18:42

korķis

Labs luksofors ir izslēgts luksofors!

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 19:08

Eduards

Pievienošos. Ja vēl kāds to pētītu, un BALSTOTIES uz PĒTĪJUMU rezultātiem veidotu satiksmes regulāciju. Jo praksē tik tiešām pierādījās, ka šis luksofors ir LIEKS.

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 11:03

Special

Tagad lai no centra nogrieztos uz vid pa kreisi, es stāvu ilgāk, nekā iepriekš, kad vajadzēja izbraukt gar pili...vismaz nevajadzēja tupi sēdēt un cerēt uz zaļu krāsu!
Un ielas malā atļautā stāvēšana pie viesnīcas ir lieka - gan jau kāds nākot no tilta virzienā uz tirgu, nonesīs kādu vieglo, kas tur noparkots!

pirms 6 gadiem, 2014.01.18 12:09

pavēdere

Ļoti ceru, ka regulējot pievērsīs uzmanību arī gājēju gaidīšanas laikam. Tas noteikti NAV normāli, ka jāgaida ir 70 un pat ir gadījies 80 sekundes. Rīgā pie Stacijas nav pat tik ilgi jāgaida!!!

Lai krustojumam pārietu pāri pa diagonāli vispār var sirms var palikt. Raiņa ielas piemērs, bet Lielajā ielā tas pats variants. 1) Ejot nemaz nevar saprast, pār kuru ielu iet pirmo ir izdevīgāk (jo nesaprotami regulējas plūsma un sekundes nerāda luksoforā, ja neviens nav nospiedis pogu). 2) Uz labu laimi pieejot (ar līkumu, protams) pie viena luksofora un nospiežot pogu bieži parādās kāds ārprātā liels gaidīšanas laiks 3) Atliek tikai čāpot pie otras pogas (jā, jo tur skaitītājs arī pats neieslēdzas) un mēģināt laimi tur. 4) Otrā luksoforā arī bieži parādas skaitlis kas ir tuvs tam, kas bija pirmajā luksoforā. 5) Atliek vienīgā saprātīgā izeja - šķērsot ielu pie sarkanā, jo auto NEbrauc. Pat godīgiem gājējiem ar laiku piegriežas...
p.s. ļoti grūti bija šo visu uzrakstīt nelamājoties

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 19:07

moše

Gājēji var iet uz poda,to susļiku dēļ nekas nav jāgaida,skaidrs tu matainā pavēdere?

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 21:13

es

un uz lielās ielas krustojuma pie vecpilsētas ielas gājējiem vispār 110 sekundes jāgaida, ar nosacījumu, ka esi atcerējies uzspiest to pogu.. forši no rītiem, kad uz darbu jāiet..

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 21:59

Greex

Nuuu, šitā apceļot gājējus, var zaudēt pensionāru balsis vēlēšanās...

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 22:42

Asdfgg

Starp citu sjon man andris R sekoja no riita, arii mauca start and stop rezziimaa...

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 19:56

braucējs

Nu ar mašīnu braucot pa Pulkveža Brieža ielu uz Lielo ielu, gar Annas baznīcu, un veicot kreiso pagriezienu, pie luksofora arī jāgaida kriiiieeeetns laiks, pie tam, pats zaļais deg tik pāris sekundes, reāli 2 nu 3 (augstākais) mašīnas var paspēt nogriezties, ja pretī kāds nebrauc ārā no Pētera ielas :D:D. Tā jau feini, ka iela atjaunota, bet nu braukt pa viņu ir tiešām nejēdzīgi (vispatīkamāk pa nakti, kad visos luksoforos mirgo oranžais. :D :D )

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 20:22

xelA

Ko var gribēt no zamā intelekta luksoforiem.

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 21:20

!!

Es domāju ka pilsētsaimniecībai vajadzēt kādu speciālistu pieaicināt nevis pašiem mēģinat nesaprotot neko no satiksmes organizācijas, vnk spriežot pēc tā kas notiek uzreiz redzams ka neko nesaprot. Nevajadzētu iepist kapeiku uz šo lietu, tāpat tas pa nodokļu maksātāju naudu tāpēc varētu taupīt laiku mums nodokļu maksātājiem.

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 22:06

Šoperīts

Viss ģeniālais ir vienkāršs!
Šis teiciens par visiem 100% atbilst situācijai ar Jelgavas luksoforiem. Nez vai cienījamā Dz.Staša vispār atceras kas ir luksofori un kādiem mērķiem tie kalpo. Ja nu kas, luksofori ir satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi, kas uzstādīti, lai instruētu ceļa lietotājus ar sarkanu, dzeltenu un zaļu signālgaismu. Tik vienkārši...
Bet Staša ir krietni pārspīlējusi un sarežģījusi. Ja pirms apjomīgās rekonstrukcijas, Jelgava bija pilsēta ar normāliem luksoforiem, bet nenormaliem ceļiem, tad šobrīd tā pārvērtusies par pilsētu ar labiem ceļiem, bet pilnīgi idiotiskiem luksoforiem. Katrā, kaut cik nenozīmīgā T veida krustojumā, šī kundze ir rīkojusi uzstādīt šo gaismekli. Nebrīnīšos, ka drīz šie satiksmes organizācijas līdzekļi tiks uzstādīti pie izbrauktuvēm no pagalmiem vai mazdārziņiem. Tā vien šķliet, ka Pilsētsaimniecības darbonei ir bijusi grūta bērnība. Vai nu Ziemassvētkos krāsainas lampiņas eglītē viņa nepiedzīvoja, vai tā ir nostaļģija pēc padomju laika skolas diskotēkām, kurās gaismas mūzikas ietvaros dominēja 2 līdz 3 krāsas. Tad nu tagad viņa atspēlējas visiem, gan šoferiem, gan kājāmgājējiem, menedžējot savdabīgu nostaļģiju pēc krāsainām lampiņām. To vislabāk var novērot Lielās un Akadēmijas ielu krustojumā tietainā vakarā. Viss mirgo, atspīd jaunajā asfaltā un ir pamatīgi jāpiedomā kad braukt, bet kad stāvēt.
Tāpat nav skaidrs kas Baļčūnam ir iepotējis, ka nav nekā labāka par „inteliģentajiem” luksoforiem, bet pilnīgi noteikti, to inteliģence ir krietni pārspīlēta. Pieļauju, ka leiši, kas šo sistēmu ir radījuši, vienkārši gribēja paeksperimentēt ar savu ūder izgudrojumu, un atrada vienu nenopietnu vīreli, kas ir ar mieru izgrūst naudu šādām herņām. Bet varbūt ir kāda cita, nedaudz privātāka interese, par kuru mēs nenojaušam. Lai nu kā, jau eksperimentāli šī luksofori nesolīja neko labu. Pēc sev vien zināma algoritma pārslēdzas, nereaģē ne uz sastrēgumiem, ne gājējiem.
Laikam jau tikai Stašai vien ir skaidrs kāpēc pie viesnīcas Jelgava vispār vajag luksoforu, kāpēc veselai virkni šo gaismekļu ir ieprogrammēta pilnīgi idiotiski, 3 vai par 4 posmos, kuru dēļ pie sarkanā jāstāv krietni ilgi. Nav jau sāpe par stāvēšanu, taču, ja vakarā pēc darba, braucot pa Lielo ielu, ik pa 100 metriem haotiski un nesaskaņoti slēdzas n-tie luksofori, sastrēgumi veidojas pat pie neliela skaita automašīnu.
Vēl pirms krīzes, kad katram tīnim bija auto, Jelgavā sastrēgumus nemanīja. Rīgā, piektdienas pēcpusdienās, jā, tā ir pierasta lieta. Diemžēl nu arī Jelgava, pateicoties abiem augstākminētajiem darboņiem, ir kļuvusi par Eiropas mēroga metropoli, ar ievērojamiem sastrēgumiem darbadienu vakaros. Un tas nav ne remontu dēļ, kuri jau veismīgi ir pabeigti, ne arī pēkšņam automobiļu pieplūdumam Jelgavas ielās . Nē, tas ir pateicoties Baļčūna – Stašas tandēmam, kuri normālu pilsētu pārveido par savu dumjo eksperimentu poligonu.
Apzinos, ka izsaukšu sieviešu dusmas, taču ir jomas, kurās labāk tomēr darboties vīriešiem. Laikam jau satiksmes organizācija pilsētā ir viena no tām. Varbūt Staču pārceļat uz kapu apsaimniekošanas daļu, ja nu tur kaut ko aplam saregulēs, gan jau miroņi skandālus necels. Tiem vairs nav kur steigties...

pirms 6 gadiem, 2013.11.06 22:46

ivo neo

Pilnīgi piekrītu.

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 00:21

ALLA

Ta pasaule, kada sodien ir viriesu veidota.Nu nejutos taja labi.

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 08:20

Special

Piekrītu katram vārdam, tas ir viss, ko es pats gribēju uzrakstīt! Tas tiesa, sevišķi lietainā, tumšā dienakts laikā akadēmijas/lielā krustojums ir kā X-mas eglīte, īpaši jāiespringst, lai izbrauktu...cik tur ir...šķiet, ka 23 luksoforu bloki vienā krustojumā!
Vēlreiz teikšu - pēc iespējas izmantojiet mazās ielas un pagalmus!

pirms 6 gadiem, 2014.01.18 12:21

Marta7140294024

Vienalga vīrietis vai sieviete tās Jelgavas ielas projektēja, nu bet uztaisīts ir pilnīgi neloģiski. Raiņa iela bija pirmā ko sabojāja. Pēdējais laiks autoram pašam pabraukāt un pastaigāt pa Jelgavas ielām un padomāt ko saitasījis.

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 08:48

Dzidra Staša

Man nav auto, un braukt knapi protu tikai ar velosipedu, i to, ar papildus piemontētajiem mazajiem ritenīšiem.
A vai ta ir tik traki? Es 15 minūtēs mierīgi tiku pāri krustojumam, galvenais siltas kājas un nesteigties

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 11:16

turks

Katram Jelgavniekam pa luksoforam un lielveikalam.......

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 09:20

Tas pats Jānis

Neko darīt - ja nesaregulēs normāli tā firmele, būs jārīkojas kā filmā "Italian Job"
Raiņa iela ir lielisks piemērs šim "regulējumam"
Un tas "ģēnijs" kas izgudroja tādu gājēju pārejas pāri lielajai ielai variantu, kāds tas ir pašlaik, ir medaļas un spēriena pa seju cienīgs! Kas vispār to visu sazīmēja un kādā garīgajā stāvoklī?! Lielā daļā "jauno glauno" luksoforu gājējiem zaļais deg ilgāk, kā automašīnām, kas griežas pa kreisi vai pa labi no pasta ielas. Kā lai nogriežas, ja to nevar izdarīt vairāk par vienu mašīnu? Jūs jokojat vai eksperimentējat?

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 10:06

es

Kad novēroju, ka dažkārt uz Sarmas-Tērvetes-Raiņa ielu krustojuma zaļā signāla ilgums ir piecas sekundes, sapratu, ka kaut kas arr ceļas regulāciju nav riktīgi. Un tā bijusi pamatgaisma, nevis pagriezienu bultiņas. PZDC.

pirms 6 gadiem, 2013.11.07 11:26

Blusa no aizkrāsnes

Vai nu Ziemassvētkos krāsainas lampiņas eglītē viņa nepiedzīvoja, vai tā ir nostaļģija pēc padomju laika skolas diskotēkām, kurās gaismas mūzikas ietvaros dominēja 2 līdz 3 krāsas. Tad nu tagad viņa atspēlējas visiem, gan šoferiem, gan kājāmgājējiem, menedžējot savdabīgu nostaļģiju pēc krāsainām lampiņām..................
Nu par šo arī es sasmējos līdz sirds dziļumiem. :))))))))))))
Nu nevar kurpnieku par pavāru pārdēvēt, tas tiesa. :))))

pirms 6 gadiem, 2013.11.08 23:47

Asdfgh

Kaada izglitiiba tau stashai ir?

Un ko dome plaaņo dariit ar viesniicas luksoforu?
Kupch uzjautaa...

pirms 6 gadiem, 2013.11.09 23:53

Andrejs

tur vajadzētu no Dobeles šosejad līdz Rīgas ielas galam to visu saregulēt. savadāk pie katra luksafora ir jaapstājas, braucot uz 85 km/h var vel paspēt,ja netraucētu''svētdienas braucēji'' bet tas jau ir pārkapums.

pirms 6 gadiem, 2013.11.14 10:29

Jelgava