Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

NĪP: Kaimiņu rīcības dēļ jau divas nedēļas ceļu uz 12.stāvu mēro kājām 8

Jau divas nedēļas divpadsmit stāvu mājas K.Barona ielā 12 iedzīvotājiem ceļu uz augšējiem stāviem nākas mērot kājām – kaimiņu bezatbildīgās rīcības dēļ kopš 17.jūlija mājā nedarbojas lifts. Kaut arī vainīgās personas vēl nav sauktas pie atbildības, SIA «Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde» (NĪP) remontdarbus veiks, sedzot izdevumus no dzīvojamās mājas uzkrātajiem naudas līdzekļiem. 

17.jūlijā, pārkāpjot lifta izmantošanas noteikumus, pasažieri radīja traucējumus lifta darbībā un tas apstājās, notikušo apraksta NĪP. Par notikušo netika ziņots nedz mājas apsaimniekotājam, nedz arī uzņēmumam «Latvijas lifts – Šindlers», kas saskaņā ar noslēgto līgumu atbildīgs par lifta uzturēšanu, bet Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam, kas, lai no «iesprūdušā» lifta atbrīvotu pasažierus, uzlauza gan lifta šahtas, gan kabīnes durvis.

Šīs rīcības dēļ lifta darbību bez ievērojamiem remontdarbiem nav iespējams atjaunot – saskaņā ar izstrādāto tāmi tam nepieciešami 1342 lati. NĪP par notikušo ziņojis Valsts policijai, tādēļ pēc vainīgo personu noskaidrošanas, visticamāk, nāksies atlīdzināt nodarītos zaudējumus. NĪP uzskata, ka pārējiem dzīvokļu īpašniekiem nebūtu jāsedz zaudējumi, ko radījušas konkrētas personas, pārkāpjot lifta izmantošanas noteikumus.

NĪP akcentē, ka šis nav pirmais gadījums, kad divpadsmit stāvu mājas K.Barona ielā 12 iedzīvotāji bezatbildīgi izturējušies pret savu kopīpašumu – šā gada laikā vien tīšas darbības rezultātā bojājumi lifta darbībā radīti sešas reizes. Visbiežāk tos radījusi ļaunprātīga rīcība – svešķermeņu ievietošana lifta konstrukcijā vai arī neadekvāta pasažieru uzvedība, izmantojot liftu, piemēram, pasažieri tajā lēkājuši. 

Dzīvokļu īpašnieki aicināti saudzīgi izturēties ne tikai pret savu atsevišķo dzīvokļa īpašumu, bet arī pret visu kopīpašumu, jo par tā tehnisko stāvokli gan materiāli, gan morāli vienlīdz liela atbildība jāuzņemas visiem dzīvokļu īpašniekiem.

Foto: Ruslans Antropovs, www.rusantro.com

Pievieno komentāru

Komentāri 8

es pats

Lifts noteikti bija tādā paša kārtībā ,kā tikko remontētā kāpņu telpa.Kā tieši tika pārkāpti lifta izmantošanas noteikumi-pārvadāja lielgabarīta dzelzsbetona konstrukcijas,vai kā savādāk,lūdzu faktus.
No visiem iesaistītajiem "kantoriem" vienīgi VUGD var lepoties ar iedzīvotāju uzticību.

pirms 7 gadiem, 2013.07.27 12:46

resnais

nometīs lieko svaru :D

pirms 7 gadiem, 2013.07.27 13:44

Iedzīvotāja

Tomēr labāk dzīvot mājā bez lifta

pirms 7 gadiem, 2013.07.27 14:09

Resnais

ja tiem vīriem, kas tika izvilkti no lifta, VUGD pārbaudīja personības, tad vainīgos atrast nebūs grūti.

pirms 7 gadiem, 2013.07.27 15:45

Nika

Jebkurā gadījumā, ja VUGD kaut ko lauza, tad bija jāsauc policija, kuras pienākums tad arī būtu noskaidrot lietas apstākļus un iesaistīto personības. Ja policija nav saukta, tad VUGD pašiem var nākties maksāt zaudējumus. Pat ja iesprūdušie nezināja, ka sākumā saucams Šindlers avārijas dienests, glābējiem it kā vajadzēja to zināt.

pirms 7 gadiem, 2013.07.27 16:35

Zinātājs

A notika tā lūk viss - cilvēki naktī iestrēga liftā, zvanīja uz «Latvijas lifts – Šindlers», a tur atbilde bija - mums darba laiks līdz 18:00. Nācās zvanīt uz 112, - atsūtīja uz māju ugunsdzēsējus kuri uzlauza kabīni un atbrīvoja cilvēkus. Spriediet nu paši....

pirms 7 gadiem, 2013.07.27 22:58

..

Neticās, ka liftiem nav diennakts avārijas dienesta. Viss, tagad man pēc 18.00 būs bail kāpt iekšā :)

pirms 7 gadiem, 2013.07.28 15:09

Kauns NĪPam

Divas nedēļas bez lifta!!! Vai Vidzim vispār nav smadzeņu?!

pirms 7 gadiem, 2013.07.28 14:30

Jelgava