Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

SEB banka: Elektroniskā braucienu apmaksas sistēma Jelgavā izstrādāta atbilstoši pasūtītāja prasībām 5

Elektroniskā braucienu apmaksas sistēma, ko Jelgavā nodrošina SEB banka, veidota atbilstoši pasūtītāja vajadzībām, biznesa portālam Nozare.lv uzsvēra SEB bankas Korporatīvās komunikācijas pārvaldes vadītāja Agnese Strazda.

Uzņēmuma SIA «Transporta telemātikas sistēmas» pausto kritiku par Jelgavā ieviesto SEB bankas nodrošināto elektronisko braucienu apmaksas sistēmu Strazda novērtēja kā ļoti emocionālu, norādot, ka uzņēmuma minētie argumenti ir nepamatoti apvainojumi, kas liek aizdomāties par apzinātu kaitējuma izdarīšanas mēģinājumu.

Uzņēmums «Transporta telemātikas sistēmas kritizē, ka SEB bankas e-karte nav sertificēta «Visa» vai «MasterCard» un nevar tikt izmantota bankas karšu termināļos.

Strazda skaidroja, ka e-karte nevienā brīdī nav bijusi paredzēta kā plašas funkcionalitātes karte, jo prasības definēja pasūtītājs - Jelgavas Autobusu parks (JAP). JAP jau sākumā, izsludinot aptauju, kurā SEB banka bija viens no dalībniekiem, noteica, ka galvenais mērķis ir sakārtot subsīdiju pārvaldīšanas jautājumu pilsētā, izveidojot skaidru un korektu subsīdiju pārvaldīšanas sistēmu, kas ļautu pilsētai efektīvāk pārraudzīt savas finanses un maksāt tieši par veiktajiem braucieniem. SEB banka radīja pakalpojumu, kas nepieciešams tieši klientam, uzsvēra bankas pārstāve.

Viņas vērtējumā, komentārs par karšu sertificēšanu un logotipiem ir nekorekts. Uz kartēm nemaz nav jāparādās «Visa» un «MasterCard» logo, jo karšu lietošana ārpus pilsētas (valsts) robežām nav paredzēta. Tā bija pašvaldības un JAP prasība, ko SEB banka iestrādājusi pakalpojumā. Gan subsīdijas, gan karšu pieņemšanas vietas nosaka pašvaldība, līdz ar to kartes konfigurācija ir būvēta tā, kā ir lūgusi pašvaldība. «Izpildām produkta izstrādē to, kas mums ir pasūtīts,» uzsvēra SEB bankas Korporatīvās komunikācijas pārvaldes vadītāja.

Šogad divās skolās tika nodrošināta arī e-karšu pieņemšana skolas ēdnīcās. Banka aicina arī pārējās skolas izrādīt iniciatīvu, tādējādi palielinot kartes pielietošanu.

SEB bankas pārstāve atzīmēja, ka par saņemtā pakalpojuma kvalitāti var spriest tikai un vienīgi konkrētā pakalpojuma saņēmējs, kas ir JAP. «Mēs neesam saņēmuši nevienu komentāru no mūsu pakalpojuma saņēmēja, ka pakalpojums nefunkcionētu. Līdz ar to šis komentārs no «Transporta telemātikas sistēmām» jāvērtē kā izdomāts un nepamatots,» tā «Transporta telemātikas sistēmu» kritiku noraidīja bankas pārstāve.

Strazda arī atzina: ja kādā no sadarbības posmiem JAP vai cits sadarbības partneris izrādīs interesi papildināt karšu funkcionalitāti, tad banka to arī novērtēs un vienošanās gadījumā nodrošinās. Patlaban pasūtījuma būtība ir palīdzēt pašvaldībai efektīvi vadīt subsīdiju ieskaitīšanu skolēnu un pensionāru kontos, lai pašvaldība mazinātu jebkādu nepārdomātu tēriņu esamību. «Šķiet, pašvaldībai tas ir izdevies, jo gada laikā Jelgava ir spējusi palielināt dotāciju apjomu no 50% un 80%. Diez vai pašvaldība to varētu atļauties, ja pakalpojuma nodrošināšanas procesā netiktu fiksēts efektivitātes un naudas ietaupīšanas elements,» komentēja bankas pārstāve.

Viņa arī norādīja, ka vislabāk par saņemtā pakalpojuma kvalitāti varētu izteikties JAP vadība, kas spētu noraidīt visus nepamatotos «Transporta telemātikas sistēmu» komentārus, tai skaitā par cenu un citiem nosacījumiem.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

tas pats

Nez kapēc tā karte citreiz darbojas, citreiz nē- Vītoliņos.

pirms 6 gadiem, 2013.08.16 06:49

Ļoņa

Hā, labais! Viena firma (vakar) uzcep rakstu par to cik ļoti Jelgavā SEB ieviestā sistēma sūkā ledu, bet šodien jau SEB ir gatava atbilde - dome pati vainīga. Gan jau domes onkuļi nav bez vainas, bet pateikt ka SEB visu darījuši kā nākas (redzot kā tā sistēma strādā / nestrādā autobusos ikdienā) ir tas pats kas pateikt ka SEB-ā visi ar kreisajām rokām vien strādā.

pirms 6 gadiem, 2013.08.16 08:12

Banks

Man, godīgi sakot, šāda SEB bankas lobēšana no pašvaldības puses liekas neētiska.

pirms 6 gadiem, 2013.08.16 09:22

Tiesības

Vai kāds ir izpētījis kādā veidā SEB bankai tiek nodota un kā ir aizsargāti bērnu personas dati?

pirms 6 gadiem, 2013.08.16 09:24

ESSA

Kurās 2 skolās Jelgavā var bērni norēķināties ar šīm kartēm?

pirms 6 gadiem, 2013.08.16 12:55

Jelgava