Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Slēdz Lielās ielas brauktuves pusi posmā no Pasta līdz Mātera ielai 5

Piektdien atjaunota satiksmes kustība pa Lielo ielu posmā no J.Čakstes bulvāra līdz Pasta ielai pa četrām joslām. No šodienas Lielajā ielā slēgta brauktuves viena puse no Pasta ielas līdz Mātera ielai, divvirzienu satiksme nodrošināta pa pretējā virziena divām joslām, katrā virzienā viena josla, ziņo pašvaldība.

Asfaltēšanas darbu laikā Pasta ielā pirms krustojuma ar Lielo ielu tiks slēgta viena  braukšanas josla un slēgts Mātera ielas posms no Lielās ielas līdz K.Barona ielai. Atļauta izbraukšana pa labi tikai no Mātera ielas uz Lielo ielu virzienā no Svētes ielas. 

Lielās ielas - Pasta ielas un Lielās ielas – Mātera ielas krustojumos satiksmi nepieciešamības gadījumā regulēs strādnieks regulētājs. Minētos darbus plānots veikt līdz 11. augustam.

Kā ziņots, šonedēļ būvnieks objektā sagatavo darba zonu asfaltbetona seguma izbūvei. Veic ziemas periodā bojāto ielu apmaļu nomaiņu, kanalizācijas aku un gūliju regulēšanu un seguma savienojumu vietu frēzēšanu. Jau ieklāta asfaltbetona saistkārta divu joslu platumā posmā no J.Čakstes bulvāra līdz Pasta ielai. Lai asfaltbetona izbūves tehnoloģisko šuvi veidotu brauktuves vidū, nepieciešams slēgt brauktuves vienu pusi līdz asij, nodrošinot transporta kustību divos virzienos katrā virzienā vienu joslu. Satiksmi apgrūtinošie lielākie būvdarbi plānoti veikt līdz mācību gada sākumam, kad transporta daudzums pilsētā pieaugs.  

Pašvaldības iestāde „Pilsētsaimniecība” informē, ka satiksmes organizācija tiks mainīta atbilstoši plānotajiem būvdarbiem. Iebraucot būvobjektā „Lielās ielas rekonstrukcija posmā no Jāņa Čakstes bulvāra līdz Dambja ielai, Jelgavā”, transportlīdzekļu vadītājiem jābūt īpaši uzmanīgiem, jāseko līdzi satiksmes organizācijas izmaiņām un lūdz ievērot uzstādītos satiksmes organizācijas tehniskos līdzekļus un satiksmes regulētāju norādījumus.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

IBIO

Beidzot sapratuši ka šuvei jābūt vietā, pa kurieni netrāpa riteņi, lai to nebojātu. nez cik ilgs laiks vēl būs vajadzīgs, lai to pašu attiecinātu uz akām?

pirms 7 gadiem, 2013.08.09 12:55

iedzīvotājs

Nu par redzi tā kā nesūdzos, bet šo shēmu īsti labi nesaredzu, vai patiešām grūti ielikt tādu, kuru katrs interesents varētu izdrukāt saprātīgā izskatā.......

pirms 7 gadiem, 2013.08.09 13:08

Greex

Bet kāda parastam iedzīvotājam jēga no šīs shēmas lielā izmērā? Tāpat skaidrs, ka šim ielas posmam labāk mest lielu līkumu...

pirms 7 gadiem, 2013.08.09 13:58

ilio

Darba apjoms ko dara "Igate" ir dalāms ar 10 - laika ziņā. Vienkārši-LIELS FUI UN KAUNS !
Uzskatu to par visatļautību kas iestagnējusi jau x-gadus un Latviešu kūtrumu pret nodokļu maksātāju naudu !

pirms 7 gadiem, 2013.08.09 21:22

Vājprātadarbi

Kad to Igati padzīs no pilsētas ? Četrās vietās sarakts, bet nekur nestrādā ... Kāda jēga sākt darbus, ja mēnešiem objektos guļ ? Darbaspēka firmai nav, tehnikas arī nav, kā tā var strādāt ? Oktobrī pirms ziemas kaut ko samuļļās un pavasarī atkal viss sāksies no gala ... Rīgā 1 km var sataisīt pa diennakti, Jelgavā - 50 metrus nevar pa mēnesi ... Laikam jau Igatē tas ir tāpēc lai varētu pagrābt lielāku naudu par pakalpojumu - neviens nestrādā - algu un tehnikas pakalpojumus rēķina. Tāds bardaks varbūt tikai mūsu valstī un brīnās, ka nekā nav ...

pirms 7 gadiem, 2013.08.10 11:16

Jelgava