Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Konstatē neatbilstības Loka maģistrālē Jelgavā ieklātajā asfalta virskārtā 19

Veicot ieklātā asfalta virskārtas laboratoriskās pārbaudes Loka maģistrālē Jelgavā, no Lietuvas piegādātajā asfaltmateriālā konstatēta neatbilstība iepirkuma specifikācijai, aģentūra LETA uzzināja pilsētas pašvaldībā.

Iesāktie asfalta ieklāšanas darbi šonedēļ pārtraukti. Pašlaik, lai novērstu iespējamo ietekmi uz asfalta kvalitāti ilgtermiņā, pieņemts lēmums nofrēzēt jau ieklāto virskārtu un to atjaunot ar atbilstošas kvalitātes asfaltmateriālu.

"Būvdarbu kvalitāte katrā darba posmā tiek stingri uzraudzīta, un, konstatējot kaut mazāko neatbilstību, būvdarbu veicējam ir jāuzņemas pilna atbildība un neatbilstība jānovērš. Netiek pieļautas nekādas atkāpes no būvdarbu kvalitātes un iepirkuma specifikācijas," apgalvoja Jelgavas pašvaldības iestādes "Pilsētsaimniecība" vadītājs Māris Mielavs.

Viņš pauda, ka pēc fakta konstatācijas būvnieks - pilnsabiedrība "ReRe Vide-Hydrostatyba" - rīkojas atbildīgi un ir piekritis neatbilstību novērst pilnībā par saviem līdzekļiem.

Jau ieklātās asfalta virskārtas frēzēšana tiks sākta tuvākajā laikā. Pašlaik uzņēmums arī pārskata un pielāgo darba grafiku, lai šie papildu darbi neietekmētu kopējo projekta izpildes termiņu.

Jau vēstīts, ka Loka maģistrāles pārbūve notiek no Kalnciema ceļa līdz pilsētas administratīvajai robežai 4733 metru garumā. Būvdarbu izmaksas pārsniedz 20 miljonus eiro. Būvdarbus veic personu apvienība "ReRe Vide-Hydrostatyba".

Foto: Jelgavas pašvaldība

 

Pievieno komentāru

Komentāri 19

Mja

Ceļinieki, skatāmies rūpīgāk salaiduma vietas!!! Ja tas skaitās nobeigts asfalts ar uzlietu virskārtu, tad nezinu kā nosaukt salaiduma vietas ar veco asfaltu pirms Rīga-Jelgava apvedceļa un pārdesmit metrus aiz otrā apļa Langervaldes ielas sākumā, kur patstāvīgi sanāk nobremzēties un kavēt satiksmi, jo neatbilstība ar veco asfaltu ir izteikti jūtama.

pirms mēneša, 2020.08.03 17:19

Eh

Kuri šai objektā vispār ir ceļinieki? "ReRe Vide"? "Hydrostatyba"? Ceļinieki, tiešām? :D

pirms mēneša, 2020.08.03 22:16

Ahh

Tavuprāt ceļu pa nakti rūķīši klāj, vai? Ceļu remontētāji, darba veicēji, vienā vārdā - ceļinieki, kas tur tik nesaprotams?

pirms mēneša, 2020.08.04 08:30

Vidzemē asfaltu ieklāj daudz daudz kvalitatīvāk. Loka maģistrālē ieklātais ir šedevrs. Kā var tik drausmīgi strādāt!

pirms mēneša, 2020.08.03 18:34

cālis

Kā var lietus ūdens rene būt augstāk par asvalta virsējo slāni?

pirms mēneša, 2020.08.03 19:51

ģēnijs

kas ir asvalts?

pirms mēneša, 2020.08.03 20:04

Eh

Ispējams, ka posmā, kur rene ir augstāka, tas laikam vēl nav "virsējais slānis" vai virskārta, bet gan apakškārte jeb drenējošais slānis. Tieši virskārta nemaz tik daudzās vietās vēl nav ieklāta. Tāpēc daži apjūk arī no "salaidumu vietām", kurās vēl nekas nav salaists, bet satiekas dažādas kārtas.

pirms mēneša, 2020.08.03 22:19

Ahh

Viss jau labi, tikai tajās dažās vietās, kur "satiekas dažādas kārtas" asfalts JAU ir uzliets tik augstu, ka uzklājot vēl kaut centimetru, ceļu apmale teju izzudīs.

pirms mēneša, 2020.08.04 08:33

atbildot Ahh

komentētāj, tu, aizstāvot asfaltētājus, maz apjēdz, ka ar šo savu komentāru viņus nomelno? :D :D Tā ir, kad PRisti diltetanti lien komentātos. Tas ko tu aprakstīti par tik augstu uzlietu kārtu arī liecina par brāķi, kas jāfrēzē un jāpārtaisa. Arī pārāk bieza kārta ir brāķis! :D

pirms mēneša, 2020.08.04 09:54

Atbildot kaut kam

Aizstāvot?!! Varbūt miegu izguli, pirms mēģini sagremot manis rakstīto...

pirms mēneša, 2020.08.04 13:51

Vita

Galvenais ka nav bedres un kko dara lai uzlabotu ceļu kvalitāti

pirms mēneša, 2020.08.04 09:26

vik ilgi?

Galvenais - tas ir tad, ja kalpos ilgāk par pāris gadiem. Kavlitātes problēmas diemžēl šo uzlabojumu var padarīt par nekvalitatīvu īstermiņa aizlāpīšanos, bet, ja reiz tērē ap 20 miljoniem, tad tomēr derētu padarīt kārtīgi, nevis "kko darīt"!!!!!!!!!!!

pirms mēneša, 2020.08.04 09:57

Kārlis

Kāds var ieviest man skaidrību, kāpēc tiem kanalizācijas vākiem jāatrodas ielas vidū nevis zaļajā zonā? Kur tā sāls?

pirms mēneša, 2020.08.04 10:38

Seagan

Saistīts ar to, ka bieži zem tiem vākiem ir arī kabeļu/optikas infrastruktūra un bez visu uzturētāju saskaņojuma pārvietot nedrīkst. Un ņemot vērā, ka neviens negrib, lai pārvieto, jo tad jālabo pašu plāni, tad tā arī paliek.

pirms mēneša, 2020.08.04 12:54

Nu

Kanalizācijas vāki pati par sevi nav problēma, bet ceļinieki Latvijā nemāk tos kvalitatīvi ielikt, līdz ar to nepaiet ne pāris gadi, kā veidojas akas vāka nosēdums un kas interesantākais, pēc definīcijas tā nav bedre, vāks vizuāli nav bojāts, ar asfaltu aizliet nedrīkst, remontējams nav... savukārt aizdomāties līdz tam, lai par nelielām izmaksām pieaudzētu klāt apmalīti, prāta vai varēšanas nepietiek.

pirms mēneša, 2020.08.04 14:06

real

Viss kārtībā - kļūdas gadās ikvienam kas dara - šis parāda, ka ir kontrole. Maksās par to visu galu galā tāpat asfalta piegādātājs.

pirms mēneša, 2020.08.04 11:29

One

Tikai 100% neviens tāpat nezinās, kas apakšā slēpjas, vai neatbilstība tiešām bija tik liela, lai tas ietekmētu asfalta ilgmūžību, tikpat labi kāds ierēdnis var tēlot, ka strādā un atrast kādu punktu "neatbilstība iepirkuma specifikācijai", kas tiešā veidā neattiecas uz asfalta kvalitāti (nebūtu pirmā reizi, kur ar galvu nedomā līdz) vai vēl labāk, ReRe kārtējo reizi kaut kas misējās asfalta virskārtas uzklāšanā un lai attaisnotu asfalta atkārtotu frēzēšanu, meklē iemeslus.

pirms mēneša, 2020.08.04 14:17

leitis

Leišu lētā kvalitāte... un tā visās jomās arī tajā pat pārtikā.

pirms mēneša, 2020.08.06 12:08

Vietējās ziņas